Het was wel vals en dat is een feit. Geen mening.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sja, je kan het mooi vinden of niet, maar vals was het dus echt niet.
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vanavond al vaker gepost, maar ik weet echt niet wat die mensen gehoord hebben. Het was hier en daar echt niet zuiver.
Jamal was inderdaad saai, gewoon niets aan.
Ik heb in het buitenland ook wel eens 5 finalisten gezien, dus zou best kunnen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
hee maar als de finale over 3 weken al is, dan hebben we toch 5 acts ind e finale?![]()
waar woont ze dan? Niet meer in almelo dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
En daar woont ze ook nog, de mooiste stad van Gelderland
Roan was zonder dollen echt goed, die had alleen de MJ danspasjes achterwege moeten laten omdat zijn stem er in het nummer ook erg op leek. Het was net de soundmixshow, maar dan wel een hele geslaagde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Svensational het volgende:
Whatever viel me ook tegen, de eerste drie heb ik niet gezien. Luigiano vond ik ook wel goed.
Nee, het was echt vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...
Of er vliegen er nu 2 uit !quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
hee maar als de finale over 3 weken al is, dan hebben we toch 5 acts ind e finale?![]()
Arnhem.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
waar woont ze dan? Niet meer in almelo dus?
jij hebt echt humorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Svensational het volgende:
Luigiano vond ik ook wel goed.
Bron?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel vals en dat is een feit. Geen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |