Ik heb nog wel een heel goed argument voor je: ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En gelukkig hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen ook precies het tegenovergestelde gehoord. Dus nogmaals, dat is geen feit. Maar als jij dat wilt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is daar bij de Amsterdamseweg toch, of zit ik nu helemaal fout?
Waaruit blijkt dat je gewoon geen fan bent van Hester, wat iets te veel de overhand neemt in deze.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarbij is het ook echt ongelooflijk dat ze zo'n geweldig nummer zo saai kan brengen.
Hilversum volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar waar worden die live-shows eigenlijk opgenomen? Hilversum of Aalsmeer?
hilversumquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar waar worden die live-shows eigenlijk opgenomen? Hilversum of Aalsmeer?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Dit zijn gewoon feiten hoor.
Een feit is dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is.
Een feit is dat Hester vals zong.
En met deze geef je mij gelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een heel goed argument voor je: ik heb altijd gelijk.
En mn poll dan...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een heel goed argument voor je: ik heb altijd gelijk.
volgens mij studio 22 in Hilversum !quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Ja, want ze heeft echt veel uitstraling enzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat je gewoon geen fan bent van Hester, wat iets te veel de overhand neemt in deze.
Gekkerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Svensational het volgende:
Net Roan even teruggekeken, stelde hevig teleur na z'n optreden van vorige week. Mag wmb wel in de sing-off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |