Jup, burgemeesterswijkquote:
op een gegeven moment zat ze er iig een toonsoort naast.. ik heb r verder op 3 valse noten betraptquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch grappig dat ik nu een uitgebreide post heb geplaatst over dat het niet vals was, en dat er alleen maar gecounterd kan worden met neeeeeej het was eeeecht vals!.
Luister het nog eens zou ik zeggen. Als Hester zuiver zong dan zong Rachel ook zuiver.quote:
Voor een niet getrained oor wellicht, voor de jury niet. Gezien het voorbeeld in een van de vorige topiques over Roan bijvoorbeeld. Daar vond een aanwezige dat het in de zaal nog wel mee viel, de jury niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is al wel bewezen dat je het in de zaal gewoon niet goed kunt horen. De jury heeft al wel vaker dingen gezegd die de kijkers thuis toch heel anders hebben gehoord.
Maar de poll is rechtsgeldig, dan weten we het zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch grappig dat ik nu een uitgebreide post heb geplaatst over dat het niet vals was, en dat er alleen maar gecounterd kan worden met neeeeeej het was eeeecht vals!.
Ja ga nu tegen mij zeggen dat ik nog eens moet luisterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister het nog eens zou ik zeggen. Als Hester zuiver zong dan zong Rachel ook zuiver.
Ik ben niets gewend van Hurt, want zo goed vind ik dat nummer niet. Ik heb dus naar Hesters performance geluisterd en gekeken en het was hier en daar vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...
Ze heeft er geen moment een soort naast gezeten. Nogmaals, ze heeft dat nummer nu eenmaal anders dan Aguilera gezongen. Niet vals, wel anders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
op een gegeven moment zat ze er iig een toonsoort naast.. ik heb r verder op 3 valse noten betrapt
En wat maakt jou de expert?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor een niet getrained oor wellicht, voor de jury niet. Gezien het voorbeeld in een van de vorige topiques over Roan bijvoorbeeld. Daar vond een aanwezige dat het in de zaal nog wel mee viel, de jury niet.
Zwart - wit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft er geen moment een soort naast gezeten. Nogmaals, ze heeft dat nummer nu eenmaal anders dan Aguilera gezongen. Niet vals, wel anders.
In de halve finale gaan er drie uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
hee maar als de finale over 3 weken al is, dan hebben we toch 5 acts ind e finale?![]()
Ik zeg nergens dat ik de expert ben hoorquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de halve finale gaan er drie uit.
Heb ik allang hierboven gezegd. Maar niemand luistert naar mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de halve finale gaan er drie uit.
Is dat zo. Ik lees niet alles terug namelijk. Maar ik heb hester intussen 2 keer gehoord en ga niet nog een keer lijden. Ze zit er - zoals iemand anders ook zei - zeker 4x volkomen naast. Daarbij is het ook echt ongelooflijk dat ze zo'n geweldig nummer zo saai kan brengen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ga nu tegen mij zeggen dat ik nog eens moet luisteren. Dat zei ik vijf minuten geleden tegen jou ook
.
holy fuckquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er staan 6 acts in de halve finale, dan in één show 3 exit, en 3 in de finale.
En gelukkig hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen ook precies het tegenovergestelde gehoord. Dus nogmaals, dat is geen feit. Maar als jij dat wiltquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Dit zijn gewoon feiten hoor.
Een feit is dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is.
Een feit is dat Hester vals zong.
Dat je dat niet hebt kunnen horen, oke...
Maar ik en meerdere mensen hebben gewoon valse stukken er tussen gehoord en die waren ook echt HEEEEEEEEEEEL duidelijk vals.
Dus...![]()
dan gaat het sneller.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |