Een andere keer toen ik het had gezien, vond ik het niet veel aan, maar ik las hier allemaal lovende verhalen, dus ik dachtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst tof afvragen wie er kijken naar de tv kantine en nog geen 10 minuten later zelf ook kijken. Pannenkoek
Ik denk dat ik die persiflage van Eric de knapste persiflage vind die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef LeBeau het volgende:
Wow, Eric leek echt ENORM. Ik moest echt steeds kijken of hij het niet echt was.
Stacey was ook heel goed neergezet.
En nu Kelly, staand plassend.
Als Rachel in de sing of zit dan vliegt ze eruit. De jury (behalve Angela natuurlijk) stemt haar eruit omdat ze een kanshebber is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:21 schreef Starlie het volgende:
Jaaa Eric was echt super!!! Zometeen hopelijk nog een stukje!
Maar op wie gaat er gestemd worden....?? Ik heb nu werkelijk geeeen idee, maar ik denk dat Jamal en Hester of Rachel in de Sing off staan...
Ja daar ben ik dus ook bang voor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Rachel in de sing of zit dan vliegt ze eruit. De jury (behalve Angela natuurlijk) stemt haar eruit omdat ze een kanshebber is.
Alle broeken en boxers omlaag dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef Starlie het volgende:
Ooo mannen daar heb je Gigi....
Dat is me om het even wie er dan van die twee uit gaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef Karina het volgende:
En de sing off, ik denk Whatever en Luigiano en dan gaat (hoop ik dan) Luigiano er uit. Maar misschien moeten we ons afvragen wie van de 3 juryleden aan de beurt is om een artiest te "verliezen"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |