Prachtig toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja echt zulke geluiden, ik moet er van schijten man
Leuk!quote:
Haterquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
Slayer dat is toch van die metal-slaven muziek?
Wat dan? Korn en slipknot?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef plakkert- het volgende:
Slayer is voor kut pauperts. Luister naar fatsoenlijke metal.
best site evarrquote:
quote:
3x per jaar, en dit is er pas één dus.. komt wel goedquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:34 schreef The_Hives het volgende:
wat doe je hier man, met kermis hoor je nu al half dronken in de kroeg te zitten
Ik zei metal, geen tiener-rebellen-herrie. Luister naar Between the Buried and Me. Werkelijke virtuozen, in tegenstelling tot die overgewaardeerde gasten van Slayer.quote:
Hier kwajongen, incl een boel anderen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef denkjedat het volgende:
zijn die http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/ ook in mp3 formaat?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hier kwajongen, incl een boel anderen.
En nu gauw alles op je mobiel pleuren en de blits maken op de LTS.
hu wat ben jij grappig jonge!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
en wat ben je zieligquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
oh het was een grapje!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor ik je nog eens vooruit help, klootviool
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:42 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ik zei metal, geen tiener-rebellen-herrie. Luister naar Between the Buried and Me. Werkelijke virtuozen, in tegenstelling tot die overgewaardeerde gasten van Slayer.
Het is 1 band. Zoek en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]nooit van die pauper bandjes gehoord.
Ik snap google nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Het is 1 band. Zoek en gij zult vinden.
Die naam alleen alquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:42 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ik zei metal, geen tiener-rebellen-herrie. Luister naar Between the Buried and Me. Werkelijke virtuozen, in tegenstelling tot die overgewaardeerde gasten van Slayer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |