Prachtig toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja echt zulke geluiden, ik moet er van schijten man
Leuk!quote:
Haterquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
Slayer dat is toch van die metal-slaven muziek?
Wat dan? Korn en slipknot?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef plakkert- het volgende:
Slayer is voor kut pauperts. Luister naar fatsoenlijke metal.
best site evarrquote:
quote:
3x per jaar, en dit is er pas één dus.. komt wel goedquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:34 schreef The_Hives het volgende:
wat doe je hier man, met kermis hoor je nu al half dronken in de kroeg te zitten
Ik zei metal, geen tiener-rebellen-herrie. Luister naar Between the Buried and Me. Werkelijke virtuozen, in tegenstelling tot die overgewaardeerde gasten van Slayer.quote:
Hier kwajongen, incl een boel anderen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef denkjedat het volgende:
zijn die http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/ ook in mp3 formaat?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hier kwajongen, incl een boel anderen.
En nu gauw alles op je mobiel pleuren en de blits maken op de LTS.
hu wat ben jij grappig jonge!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
en wat ben je zieligquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
oh het was een grapje!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor ik je nog eens vooruit help, klootviool
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:42 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ik zei metal, geen tiener-rebellen-herrie. Luister naar Between the Buried and Me. Werkelijke virtuozen, in tegenstelling tot die overgewaardeerde gasten van Slayer.
Het is 1 band. Zoek en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]nooit van die pauper bandjes gehoord.
Ik snap google nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Het is 1 band. Zoek en gij zult vinden.
Die naam alleen alquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:42 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ik zei metal, geen tiener-rebellen-herrie. Luister naar Between the Buried and Me. Werkelijke virtuozen, in tegenstelling tot die overgewaardeerde gasten van Slayer.
dan heb ik er nog 250 meer..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja echt zulke geluiden, ik moet er van schijten man
k2quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
K3 is beter joh.
Ik ben altijd blij als me maat eens dikke Speedcore door de speakers laat knallen bij de Bumpercars.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Moonfishy het volgende:Als ze die muziek vervangen door wat goede metal dan verdwijnt er wel heel wat volk van die kermis... dan keert de rust snel weder
Op die paar metalheads in de wilde roetsj-attracties na
Slayer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |