Nouja, ze heeft wel een "sexy" outfit aan, dus het zal geen ballad wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zie haar geen sexy nummer doen. Dus ben wel benieuwd welke ze dan gaat zingen
Eigenlijk lijkt ze me meer iets voor Christina Aguilera's 'Mulan' ofzo.
Met een sexy nummer zal ze ook sexy moeten bewegen. En we weten hoe bewegelijk ze isquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een "sexy" outfit aan, dus het zal geen ballad worden
Woei!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Sascha: Laurens en wat vond je van je meisje?
Laurens: Jaa. ze vond het een meoilijk nummer blabla
Oeehlala
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sorry kneus. Net of ik nog tv kijk. Alleen dit staat aan dan gaat ie weer op de gedownloade films en series![]()
Da's op.quote:
ik vond die tweede of derde single (met dat clipje op die steiger) altijd zo leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef -Peach het volgende:
Ik vind toxic ook nog wel leuk van BS...
Hij ziet er ook uit als een wijf.quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:23 schreef Karina het volgende:
Sacha Visser praat echt als een wijf.
Not a girl, not yet a woman?quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond die tweede of derde single (met dat clipje op die steiger) altijd zo leuk.
die was een beetje á la Genie (?) in a bottle van Christina A. O
maar die zullen de 16-jarige wel niet kennen, want zijn uit '98 ofzo
Maar ze zijn leuk, dat is ook belangrijk. Madonna kan ook niet zingen. Vooral Eva heeft leuke oneliners en dat scoort ook. Het is een mix van alles denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Paul het volgende:
Wtf ik kijk soms stukjes xfactor maar dat deze meisjes er nog in zitten, dit is toch niet om aan te horen![]()
![]()
JAAAAAA KEN HEM TOCH WEL!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |