Alleen is hij wel uitgekozen als mooiste man van nederland. Dus iedereen mag roepen wat hij wil, maar dat heeft hij toch mooi in de pocket.quote:
sometimes?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond die tweede of derde single (met dat clipje op die steiger) altijd zo leuk.
die was een beetje á la Genie (?) in a bottle van Christina A. O
maar die zullen de 16-jarige wel niet kennen, want zijn uit '98 ofzo
zou wendy beter kunnen zingen hequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef Karina het volgende:
Hurt, die kleren passen er niet echt bij.
Zo NIET Hester en ik kan me niet voorstellen dat Hester zich hierin lekker voelt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
En proberen ze Hester met die kleding neer te zetten als sex symbool ofzoHoe dom kun je zijn.
DOE NORMAAL!!!!!!quote:
Doet Christina (helaas) ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:27 schreef -Peach het volgende:
Bleh, schreeuwt wel erg.
Dat vind ik ook een leuk nummer van Britquote:
Ik ben niet verbaast of zo, maar ik ken hem verder niet, alleen van dancing with the stars of dansen op het ijs, weet het niet meer.quote:
Ja net zoals Angelina Jolie de mooiste vrouw ter wereld isquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen is hij wel uitgekozen als mooiste man van nederland. Dus iedereen mag roepen wat hij wil, maar dat heeft hij toch mooi in de pocket.
Ik vind 'Oops' ook nog steeds een geweldig nummerquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een leuk nummer van Brit
Echt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen is hij wel uitgekozen als mooiste man van nederland. Dus iedereen mag roepen wat hij wil, maar dat heeft hij toch mooi in de pocket.
Ik ook, maar dat vertel ik niemandquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vind 'Oops' ook nog steeds een geweldig nummer
nee die niet, die was van veul later (volgens mij)quote:
Wat een coming out dan vanavondquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vertel ik niemand
je vergeet emotieloosquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Wat een wanstaltige outfit.
En wat valsssssssssssss
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Wat een wanstaltige outfit.
En wat valsssssssssssss
In het begin veel valse noten, later wat minder, maar toch, niet goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Natalie het volgende:
Ze begon vals, maar daarna werd ze wel beter, vind ik
No wai!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
ZE BEWOOG HAAR ARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In het midden zat echt een KEI-valse!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Natalie het volgende:
Ze begon vals, maar daarna werd ze wel beter, vind ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Starlie het volgende:
Rachel had dit nr. denk ik beter kunnen zingen...
Ik snap er écht niets vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Gaat de jury nou zeggen dat dit goed was???????
BELACHELIJK!
Al weken, maar ik ben te luiquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:31 schreef dronkeykong het volgende:
Volgens mij moeten wij onze oren laten uitspuiten
wauwquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |