Wat valt er verder over te zeggen, het kan allebei waar zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
Ik zie nog niet zo veel reacties van de mensen die huub voor een leugenaar uitmaakte hier na dat stukje van danny.
Ben benieuwd naar de reacties nu.
Verbaast me eigenlijk nix..quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je loopt achter dat is al een poosje uit tussen die twee.
ze hebben een contract getekend dat ze 1 jaar na de gouden kooi niks mogen doen zonder te overleggen met talpaquote:
Huub heeft echter een goed punt met de aanwezigheid van Jaap. Waarom 'mag' hij dan wel? Hij heeft veel duidelijker ambities dan Huub om op TV te komen, dus die wil John de Mol zeker te vriend houden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat valt er verder over te zeggen, het kan allebei waar zijn
Vandaar de PI, ik heb geen idee wat de status van dat bedrijf is. Ik dacht dat het niet meer bestond.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
pssst talpa was niet alleen een zender
Hoezo? Ik geloof er nog steeds geen bal van.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
Ik zie nog niet zo veel reacties van de mensen die huub voor een leugenaar uitmaakte hier na dat stukje van danny.
Ben benieuwd naar de reacties nu.
Verbaast ons dat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:41 schreef Stefan het volgende:
Jaap zegt overigens dat Talpa zich niet aan hun woord houden dat ie nog steeds geen Talkshow heeft
Gelukkig welquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub zegt zelf dat hij van Talpa-zijde een advies heeft gekregen. Da's een leuk woordspel, want als een meerdere binnen een bedrijf jou iets adviseert, dan kun je er zelf de onderliggende betekenis wel uit opmaken.
Ff beter lezen pbtjequote:Aan de hand van dat artikel ben ik gebeld door een voormalig hoog iemand van de Gouden Kooi en heb ik mee gesproken en die persoon zijn advies aangehoord.
Ik kan het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond die Marielle al 3 x niks. Inderdaad vreselijk onprofessioneel. Of het nou waar is of niet zij moet gewoon dr mond houden. Zij heeft bij Talpa gewerkt? Kan het me bijna niet voorstellen, vast niet aangenomen door Simone.
Mensen die ttv DGK niet streamden zullen waarschijnlijk helemaal niet daar the bunker kijken.En degene die wel keken,daarvan weten hoe Huub ook kan zijn."Veelzijdige " kanten ,en niet alleen een "rotzak"quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:57 schreef Spooky4u het volgende:
Is het niet beter voor Huub om die 3 dagen bunker te gebruiken om zijn imago op te poetsen? Laten zien hoe hij echt is aan een breder publiek?
Kwestie van je pappenheimers kennen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:46 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn leraar wiskunde adviseerde ons tijdens een proefwerk altijd met klem om niet op elkaars werk te kijken. hij verbood het dus niet... Kwestie van tussen de regels doorlezen.
.
[/quote
Kijk en dat vind ik zo knap van jou dat je altijd in het geval van huub negatief tussen de regels door leest.
Ok, ik ben het kwijt! Huub is er nu toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen.
- Huub zegt toe mee te doen aan de kick-off.
- Dit meldt Mariell aan de media; de Telegraaf publiceert het. Dat Huub daarover valt vind ik vreemd. Natúúrlijk melden ze dat aan de media. De enige reden dat ze hem gevraagd hebben is namelijk: om extra publiciteit te pakken. Dus hoezo had Mariell dat "eerst moeten overleggen".
- Vervolgens krabbelt Huub terug, na een waarschuwing van zijn bass "adviserend gesprek"![]()
- Huub hangt daarna verhaaltjes op dat de Bunker slecht is voor zijn imago, terwijl Mariell een beetje voor lul staat omdat ze in de media heeft geroepen dat Huub wél mee zou doen.
- Mariell hoort via haar netwerk hoe het werkelijk zit, en vertelt dit. Prima! Huub komt een eerdere toezegging niet na en vindt het nodig om over imago-bezoedeling te beginnen? Nee mannetje, je mocht gewoon niet van je baas. Had dát gewoon gezegd.
Preciesquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kwestie van je pappenheimers kennen.
Kort bezoekje, niet echt in het kick-off concept, waar hij oorspronkelijk weer ff lekker gek wou doen toen hij hoorde dat Jaap ook kwam.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, ik ben het kwijt! Huub is er nu toch?
Hoi Eend ook weer van de partij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kort bezoekje, niet echt in het kick-off concept, waar hij oorspronkelijk weer ff lekker gek wou doen toen hij hoorde dat Jaap ook kwam.
Was denk ik een beetje impulsieve reactie, waar hij op terug kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |