Another Day is kapot gedraait helaas.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Bertolf![]()
Gelukkig maar 243(!!!) keer gedraaid de afgelopen 6 maanden
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Another Day is kapot gedraait helaas.
kapot draaien (c) 3FM
En dan ook nog echt dat (serious talent) achter de titel plakken, alsof 3FM ze ook echt zelf ontdekt heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Another Day is kapot gedraait helaas.
kapot draaien (c) 3FM
Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Corkscrew het volgende:
Goedenavond. De Sandstorm-mix viel me een beetje tegen deze keer
EDIT: Waar is die 'Paascadeautje van de paashaas'-voicelift die je de hele tijd hoort in godsnaam van?![]()
Muziekles op de middelbarequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook een keer met die cowbell spelen![]()
zegt toch meer dat ze je gratis kapot draaien , ze zeggen ze niet ontdekt te hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan ook nog echt dat (serious talent) achter de titel plakken, alsof 3FM ze ook echt zelf ontdekt heeft
Haaiquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Corkscrew het volgende:
Goedenavond. De Sandstorm-mix viel me een beetje tegen deze keer
EDIT: Waar is die 'Paascadeautje van de paashaas'-voicelift die je de hele tijd hoort in godsnaam van?![]()
Piles lief aankijken ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Aankomende 3 weken kan ik Sandstorm niet opnemen omdat ik vrijdag moet werken...wie oh wie.
Alleen maar opnemen...knippen doe ik zelf wel
TheZapster wil welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Aankomende 3 weken kan ik Sandstorm niet opnemen omdat ik vrijdag moet werken...wie oh wie.
Alleen maar opnemen...knippen doe ik zelf wel
that ship has sailed many many years agoquote:
Sirolf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien leest ie hieranders sms ik m wel als ik niemand hier kan vinden
Hij is in de TV SC iig, we lullen al de halve avond met zijn twee het topic volquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Webcam Stream (sandstorm) kan je zo van mij los krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tja, mijnes ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
that ship has sailed many many years ago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |