Puike plaat, toffe clip ook!quote:
quote:
Whehehe, het enige wat ik van jou zie tijdens de mix isquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tegenvallen.. Paar toffe platen, maar het sprak mij ook niet heel erg aan.
De nummers in de mix (paar) vind ik vet, maar over het geheel gezien vond ik het niet zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, het enige wat ik van jou zie tijdens de mix is![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
, maar het spreekt je niet aan
JIj bent 180 graden omgekeerd van Roel , jij geeft overvloed aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De nummers in de mix (paar) vind ik vet, maar over het geheel gezien vond ik het niet zo(hoop dat je het nog snapt).
Another Day is kapot gedraait helaas.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
Bertolf![]()
Gelukkig maar 243(!!!) keer gedraaid de afgelopen 6 maanden
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Another Day is kapot gedraait helaas.
kapot draaien (c) 3FM
En dan ook nog echt dat (serious talent) achter de titel plakken, alsof 3FM ze ook echt zelf ontdekt heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Another Day is kapot gedraait helaas.
kapot draaien (c) 3FM
Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Corkscrew het volgende:
Goedenavond. De Sandstorm-mix viel me een beetje tegen deze keer
EDIT: Waar is die 'Paascadeautje van de paashaas'-voicelift die je de hele tijd hoort in godsnaam van?![]()
Muziekles op de middelbarequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook een keer met die cowbell spelen![]()
zegt toch meer dat ze je gratis kapot draaien , ze zeggen ze niet ontdekt te hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan ook nog echt dat (serious talent) achter de titel plakken, alsof 3FM ze ook echt zelf ontdekt heeft
Haaiquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Corkscrew het volgende:
Goedenavond. De Sandstorm-mix viel me een beetje tegen deze keer
EDIT: Waar is die 'Paascadeautje van de paashaas'-voicelift die je de hele tijd hoort in godsnaam van?![]()
Piles lief aankijken ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Aankomende 3 weken kan ik Sandstorm niet opnemen omdat ik vrijdag moet werken...wie oh wie.
Alleen maar opnemen...knippen doe ik zelf wel
TheZapster wil welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Aankomende 3 weken kan ik Sandstorm niet opnemen omdat ik vrijdag moet werken...wie oh wie.
Alleen maar opnemen...knippen doe ik zelf wel
that ship has sailed many many years agoquote:
Sirolf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien leest ie hieranders sms ik m wel als ik niemand hier kan vinden
Hij is in de TV SC iig, we lullen al de halve avond met zijn twee het topic volquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Webcam Stream (sandstorm) kan je zo van mij los krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Tja, mijnes ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
that ship has sailed many many years ago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |