quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik leef nog hoorheb aangeklopt, en even met bart en bram gepraat
ze waren erg druk bezig geweest met de bunker vandaag, die overigens niet op deze locatie ligt
![]()
ik heb een flyer en een sticker meegekregen, die waren net vers van de pers binnengekomen
de hekken zitten verder dicht en er is permanente camerabewaking
ik wil mede fokkers graag adviseren om niet meer langs te gaan, en aanbellen, want als er 300 mensen per dag langs komen, én ze dan ook nog storen tijdens het eten worden de bouwlui niet vrolijk van natuurlijk
fotos komen zodalijk van de bewakingscamera, en t afscheid
nog 3 minuten!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
ga nu naar huis rijden, over 40 min ben ik dr weer
checkquote:
Oeh, spannend.quote:
ff die wazige uploadenquote:
Bijna goed, maar zo ging het wél!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
TVP
Hallo ik ben uhhhhh Hans, en op FOK! bekend onder de naam Swarmahoer.
Ik wilde vragen of ik misschien ff mag komen kijken, hier.
die staat op de openbare weg?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
een van de bewakingscamera's
nee, die was hiervoor neergezet, samen met nog wat andere (ook voor de externe beveiliging enzo)quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
die staat op de openbare weg?
dat lijkt me dan gewoon een camera van de gemeente?
Oh ja, oh ja.. Kijk ze eens druk zijn met poseren terwijl ik me aan de overkant van de straat de longen uit het lijf schreeuw, hopende op een reactie. Stelletje diva'squote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
bart en bram voor de bunker
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef FuTilE het volgende:
Oh ja, oh ja.. Kijk ze eens druk zijn met poseren terwijl ik me aan de overkant van de straat de longen uit het lijf schreeuw, hopende op een reactie. Stelletje diva's
Doe eens rustig joh! De tegels trillen van de muurquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Nu hoorden mijn buren me lachen. Zeker 15 seconden. Voluit.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Nu hoorden mijn buren me lachen. Zeker 15 seconden. Voluit.
Axis? Draadloos? Interessant...quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
een van de bewakingscamera's
ik moet ook altijd nadat de pagina geladen is een keer refreshen, dan zijn ze goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Mirjam het volgende:
ah, nu worden ze wel geresized, beetje jammer dat ik daar vaak problemen mee heb
Niet janken. In de oorlog hadden ze ook geen tegels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef dieenebart het volgende:
Doe eens rustig joh! De tegels trillen van de muur
oh, dat doe ik nooit eigenlijk, maar t is wel erg irrtantquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet ook altijd nadat de pagina geladen is een keer refreshen, dan zijn ze goed.
in de nieuwe layout gaat het bij mij tot nu toe in 99,9% van alle gevallen goed en da's een betere score dan alle andere layouts. Maar goed, het is nog even wachten op de nieuwe layout dus daar heb je niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet ook altijd nadat de pagina geladen is een keer refreshen, dan zijn ze goed.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
in de nieuwe layout gaat het bij mij tot nu toe in 99,9% van alle gevallen goed en da's een betere score dan alle andere layouts. Maar goed, het is nog even wachten op de nieuwe layout dus daar heb je niet zoveel aan.
huh huh. kun je ff wiet komen brengen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet janken. In de oorlog hadden ze ook geen tegels.
ga 't zelf halen, luie donderquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
huh huh. kun je ff wiet komen brengen?Pretty pleaaaaase
Stukje doorlopen richting station. Straat oversteken en daar zit een best aardige coffeeshop.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef dieenebart het volgende:
Bij dat Philipsgebouw?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stukje doorlopen richting station. Straat oversteken en daar zit een best aardige coffeeshop.
Stuff, toch? Vanwege je wietallergiequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt het Klokgebouw, neem ik aan. (Met een klok, dus)
Je moet verder door, stoplichten over. Op hoek shoarmarestaurant en daarnaast, of daar daarnaast. The Wall, geloof ik.
Neem meteen wat voor mij mee.
Like, gewoon ff de straat oversteken en richting rotonde op de Boschdijk lopen, op de hoek zit volgens mij een coffeeshop. Oh, en twee deuren verderop krijg je de beste kebab van Eindhoven, dus de vreetkick is ook gecoveredquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Polm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef dieenebart het volgende:
Stuff, toch? Vanwege je wietallergie![]()
Maarreh, een meter of driehonderd lopen?
Goedverdoemen he !quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
~quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goedverdoemen he !![]()
![]()
Ik heb 10 jaar geleden als 15 jarige koter toch niet geld liggen verkwanselen aan het sponsoren van een junk. Wat gaan we nu krijgen
![]()
![]()
Al mijn zakgeld waar ik sigarertten en drank voor moest kopen ging aan jou op Bart. Mijn jeugd, wat doe je !![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |