In het begin behoorlijk op mn tenen moeten lopen, maar zo hoog zat ik ook weer niet. Dat is trouwens pas als je echt aan de bel gaat trekken maar is lastig omdat de gerechtshoven voller zitten van die mensen dan waar dan ook. Een liquidatie doet men niet zo maar om het even, er zijn trouwens velen die veel meer als mij weten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
Even een zij-stapje, en vat dit niet verkeerd op (puur hypothetisch dit) maar dan zijn ze dus niet zo goed bezig. Als jij zoveel weet als jij zegt dat je weet, zou ik als duistere organisatie wel zeker willen zijn dat jij de boodschap niet meer zou kunnen verkondigen,
Voor zoiets als dit, wat diep geinfiltreerd is volgens velen en eigenlijk de touwtjes in handen heeft, zou dat ook geen probleem moeten zijn, toch?
Niet dat ik wil dat dat zo is. Leef en laat leven
Viel me ook al op, maar ik vond Slackster's verhaal te belangrijk om het af te kappen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:24 schreef Dragorius het volgende:
Nu zitten we samen feedback vol te "spammen" off-topic
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[off-topic] Exo, check je PM even [/off-topic]
Heel verstandig van jequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Ticker het volgende:
De bron van "vanwelleer".. lekkere bron want hij had het bericht dus zelf aangepast.
Ik wou hem dus maar snel dicht voordat ik echt iets stoms ging zeggen.
Goed overwogen reply, kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef ToT het volgende:
Af en toe een flauwe opmerking tussendoor moet even kunnen. Als ik online was geweest toen de opmerking geplaatst was had ik hem misschien wel weggehaald, maar ik vind het niet bepaald een ban waardig of zo.
Verder commentaar hierover s.v.p. in het FB-topic.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Ticker het volgende:
De bron van "vanwelleer".. lekkere bron want hij had het bericht dus zelf aangepast.
Oke, dat waren gechargeerde bewoordingen, dan nu nog een poging maar beloof ik deze keer bij m'n volle verstand te blijven voor de afwisseling..quote:Op maandag 27 juli 2009 21:17 schreef ToT het volgende:
True, de complotten blijven uiteraard hier!
Verder extremiteit in BNW: indien niet nodig, dan uiteraard liever niet. Het is leuk om te filosoferen, maar nogmaals: compleet paranoïde doordraven is ook niet nodig."Wat als er straks soldaten met een spuit voor je deur staan" is vooralsnog een totaal onrealistisch scenario.
waar anders? geen grap maar was ffe de weg kwijt na het op heffen v/d vorige centrale topicquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef ToT het volgende:
Ben het filmpje aan het openen, maar waarom post je dit in het FB topic?
Wat gebeurt er normaal als een topic automatisch op slot gaat omdat de 300-posts-grens bereikt is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
[..]
waar anders? geen grap maar was ffe de weg kwijt na het op heffen v/d vorige centrale topic
kom er een deel II, dat van die 300 posts wist ik nog niet excuse moi!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat gebeurt er normaal als een topic automatisch op slot gaat omdat de 300-posts-grens bereikt is?
Kijk dat bedoel ik, zie je nu wel? dit is serieuzer dan mensen denken toch? paranoia of niet dit gaat niet bepaald de goeie kant uit blijkbaar..quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef ToT het volgende:
Okee die artikel 31 is wel zorgwekkend, voor de rest vind ik het niet zo boeiend.
Hm....Een ouder artikel opnieuw opgenomen, ik snap de controverse erom. Maar dit heeft altijd al bestaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef slackster het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, zie je nu wel? dit is serieuzer dan mensen denken toch? paranoia of niet dit gaat niet bepaald de goeie kant uit blijkbaar..![]()
Dragorius, graag jou reactie evt.![]()
P.S. doe me ffe een link naar de topic waar ik dit kan voortzetten
Dat was ik wel ja, ik hoop dat je je een beetje gedragen hebt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef vanwelleer het volgende:ik heb zin om iemand te rellen.... tot ben je .... weg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |