abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71484735
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Alles lijkt nog heel, dus
als ik m wil rellen, en hij is er niet, dan wacht ik wel.....
als ie moe van jullie is, komt het beter aan.....
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71484933
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

als ik m wil rellen, en hij is er niet, dan wacht ik wel.....
als ie moe van jullie is, komt het beter aan.....
Wie wil je rellen dan? Misschien kunnen we broodkruimels leggen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71501940
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wie wil je rellen dan?

pi_71503474

pi_71504424
er is altijd plaats voor een goede mod...

vrijdag 31 juli 2009 @ 23:22:52 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71504515

Deze ontbrak nog
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_71504641
en regels ja, ... ach..... die hebben vast een doel...
pi_71509410
@ de creatieve geesten hierboven....
Mr. Prolapse 2009
pi_71511925
Zou een deel van deze pagina gekopieerd kunnen worden naar het anti-privacy topic?

Of is het niet zo'n ramp op deze manier?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71512386
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef Exoteria het volgende:
Zou een deel van deze pagina gekopieerd kunnen worden naar het anti-privacy topic?
wat moet je met feedback in dat topic ?
pi_71518191
Ja okee het is inderdaad flink slowchat!

Okee, back on topic maar weer!
pi_71518301
vanwelleer, je zet ToT op het verkeerde been!!!
en jij weet donders goed welk topic ik bedoel.

ToT
het ging om een ander topic

lamaar..... ik word geplaagd.

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71518444
Die filmpjes van Slackster kan hij zelf wel posten in het FEMA topic. Of bedoelde je NOG wat anders?
pi_71518458
. En terecht
pi_71522244
En nu weer ontopic, slaafjes van me
Anders activeer ik jullie RFID-chips!
Mr. Prolapse 2009
pi_71522685
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef ToT het volgende:
Hier verder: [SC] BNW Baggertopique 1
.......saai.
pi_71522713
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

.......saai.
pi_71524439
dit is vast een complot, nu even denken over een goede TT....
pi_71524508
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef vanwelleer het volgende:
dit is vast een complot, nu even denken over een goede TT....
Bedankt voor de waarschuwing
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71528685
Vertrouwd Obama op een gek of staat hij achter genocide?

in dit topic staat een dubbelpost van mij.
heel vreemd, want dit gebeurde mij eerder op de avond ook al ergens.
pi_71530851
Pssst....dit is niet het baggertopic!
pi_71581760
Zou een mod mijn topic '10 mythen en over vaccinaties' willen veranderen in '10 mythen en waarheden over vaccinaties' willen veranderen? Bij voorbaat dank.
pi_71582366
Merci Tot.
pi_71585572
Klacht: verplaatsing van mijn topic zonder goede reden.

Ik kan de OP aanpassen, maar te zeggen dat het te religieus is is geen geldige reden aangezien de NWO zelf religieus is. Dat is in deel 1 en aandere topics uitgebreid uiteengezet.

Nu zijn de mods het daar misschien niet mee eens, dat kan echter alleen als die geen verstand van zaken hebben en niet genoeg op de hoogte zijn van wat de NWO inhoudt.

Ik zou graag mijn topic in BNW willen houden omdat het daar beter in past dan TRU.

Klacht 2: mods zonder verstand van zaken een forum laten regelen. Leidt onherroepelijk tot problemen.
pi_71585694
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Klacht: verplaatsing van mijn topic zonder goede reden.

Ik kan de OP aanpassen, maar te zeggen dat het te religieus is is geen geldige reden aangezien de NWO zelf religieus is. Dat is in deel 1 en aandere topics uitgebreid uiteengezet.

Nu zijn de mods het daar misschien niet mee eens, dat kan echter alleen als die geen verstand van zaken hebben en niet genoeg op de hoogte zijn van wat de NWO inhoudt.

Ik zou graag mijn topic in BNW willen houden omdat het daar beter in past dan TRU.

Klacht 2: mods zonder verstand van zaken een forum laten regelen. Leidt onherroepelijk tot problemen.
Over welk topic heb je het precies?
pi_71585827
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Over welk topic heb je het precies?
NWO is endgame van lucier/satan 2.
pi_71586008
Hmmm moeilijk, moeilijk....je topic heeft hier al eerder gestaan en een uitleg over WAAROM de NWO zo zal zijn zoals mensen geloven is ook wel welkom, maar diepgaande religieuze overtuigingen zijn inderdaad meer voor TRU.

Hey zie het zo: daar kun je misschien ook mensen wakker schudden! Ik heb even gekeken en er zaten wel wat geïnteresseerde reacties tussen.
Wel ERG jammer dat je die OP verwijderd hebt. Wil je je woord niet ook daar verkondigen, net als dat je hier in diverse topics doet? Hoe meer podiums je hebt om je woord te doen, hoe beter natuurlijk!
pi_71586056
Goed, daar heb je een punt.

Ik open wel een nieuw topic in BNW.
pi_71586136
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Goed, daar heb je een punt.

Ik open wel een nieuw topic in BNW.
Met een iets neutralere insteek? 2 exact dezelfde in 2 verschillende subfora is niet handig he!
Overigens heb je volgens mij al meerdere topics met een wat Christelijke inhoud. Vind ik persoonlijk heel goed: ik mag dan wel geen Christen zijn, maar de gedachtengangen er achter vind ik wel erg interessant.
pi_71586234
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Met een iets neutralere insteek? 2 exact dezelfde in 2 verschillende subfora is niet handig he!
Overigens heb je volgens mij al meerdere topics met een wat Christelijke inhoud. Vind ik persoonlijk heel goed: ik mag dan wel geen Christen zijn, maar de gedachtengangen er achter vind ik wel erg interessant.
Weet je wat het is, je kan, als je alles bij elkaar neemt, de NWO niet los van het christelijk geloof zien, en tevens de islam, omdat die 2 religies in het vizier van de NWO shotgun staan. Daar zijn redenen voor.

Dat weet je echter niet als je je niet genoeg verdiept heb in de feiten. Maar daar kan ik dus een topic aan wijden. Dat heeft dan niets met mijn overtuigingen te maken, maar met feiten. Dat slaat waarschijnlijk ook meer aan.
pi_71586266
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Weet je wat het is, je kan, als je alles bij elkaar neemt, de NWO niet los van het christelijk geloof zien, en tevens de islam, omdat die 2 religies in het vizier van de NWO shotgun staan. Daar zijn redenen voor.

Dat weet je echter niet als je je niet genoeg verdiept heb in de feiten. Maar daar kan ik dus een topic aan wijden. Dat heeft dan niets met mijn overtuigingen te maken, maar met feiten. Dat slaat waarschijnlijk ook meer aan.
Met die insteek wordt het inderdaad een ander topic, neutraler qua overtuiging en dan past het wel bij BNW. Als jij mensen zou willen verlichten en ze overhalen om God te volgen, past het meer bij TRU (want de laatste alinea van je OP daar was daar vrij duidelijk in )
Als je dat op die manier, met (zo goed als) neutrale toon kan uiteenzetten is het natuurlijk prima Je topics zijn over het algemeen heel sterk namelijk!
Mr. Prolapse 2009
pi_71586832
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Met die insteek wordt het inderdaad een ander topic, neutraler qua overtuiging en dan past het wel bij BNW. Als jij mensen zou willen verlichten en ze overhalen om God te volgen, past het meer bij TRU (want de laatste alinea van je OP daar was daar vrij duidelijk in )
Als je dat op die manier, met (zo goed als) neutrale toon kan uiteenzetten is het natuurlijk prima Je topics zijn over het algemeen heel sterk namelijk!
Waarom is neutraliteit een vereiste voor het plaatsen van een topic in BNW?

Of geldt dat alleen voor levensbeschouwelijke zaken?
pi_71586968
BNW is er voor de verborgen agenda's, de samenzweringen (en de beweegredenen daarachter) en de dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.

TRU is er voor zaken die verder gaan dan het aardse, dus ook religie, dat uitgaat van bjivoorbeeld een God of meerder Goden.
Zolang het topic niet wil overtuigen van "kom tot God" maar bijvoorbeeld een uiteenzetting is waarom een Satan of een Lucifer een NWO zou willen, dan is het BNW-waardig omdat dit samen kan hangen met de complotten hieromtrent.
Het was geen "dump" naar TRU maar omdat het, zeker tegen het einde toe, alleen maar ging om de rol van de Christen en er steeds meer Goden bij werden gehaald, leek het ons verstandiger het in TRU te zetten, omdat daar mensen komen die al met de neuzen die kant op staan.
Mr. Prolapse 2009
pi_71591350
Mooi topic was het. Het slotje ziet er ook goed uit. Goed bezig.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71591568
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef mediaconsument het volgende:
Mooi topic was het. Het slotje ziet er ook goed uit. Goed bezig.
Lijkt mij vrij duidelijk waarom het op slot is gegaan.
Mr. Prolapse 2009
pi_71592074
Ok, kappen gasten. Vecht dit maar lekker per PM uit, hier is feedback niet voor bedoeld! Volgende keer komt er een note per post.
Mr. Prolapse 2009
pi_71592081
Viel het jou ook al op? Ik heb de boel NET opgeschoond!
pi_71592134
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:35 schreef ToT het volgende:
Viel het jou ook al op? Ik heb de boel NET opgeschoond!
Bedankt, monddood maken is het beste wat je als mod kunt doen.

Lekker naïf zijn, door de roze bril kijken, dat is het beste.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71592164
Tja dat is idd feedback, en dat hoort wel hier thuis, maar die hele discussie net niet.

Verder wil ik het hier bij laten.
pi_71592365
Het FB topic is voor feedback over moderaties e.d. in diverse topics, niet voor complete discussies over allerlei zaken. Hier houden we het kort en bondig.
pi_71592390
Ik heb nog nooit zoiets slaps meegemaakt, lol.

Succes iig dragorius, met je nieuwe speeltjes.

Jah, alleen op het moment dat ik iets zeg wat niet goed begrepen wordt, dan is deze post deleted. Censuur is ook een groot deel van de NWO weetje.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:05:03 #244
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_71593035
quote:
Ik heb nog nooit zoiets slaps meegemaakt, lol.
inderdaad

mischien was het dejavu van mijn zijde
pi_71593939
mediaconsument is voor een maand gebanned voor zijn zuigende gedrag.
pi_71594008
Jammer dat dat nodig is inderdaad. Maar het liep de spuitgaten uit. Daarom ook ff dit in het feedback-topic.
We weten allemaal dat BNW emotionele reacties kan ontketenen, maar uiteindelijk hebben we ons allemaal te houden aan de door Fok! gestelde regels. Al ben je de president van de VS, ook voor hem zouden de regels gelden! Geen uitzonderingen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71594363
<niet doen, een ban is nooit "leuk">

[ Bericht 92% gewijzigd door Dragorius op 04-08-2009 14:47:02 ]
pi_71598640
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef ToT het volgende:
mediaconsument is voor een maand gebanned voor zijn zuigende gedrag.
Waar?
pi_71598758
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Dragorius het volgende:
BNW is er voor de verborgen agenda's, de samenzweringen (en de beweegredenen daarachter) en de dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.

TRU is er voor zaken die verder gaan dan het aardse, dus ook religie, dat uitgaat van bjivoorbeeld een God of meerder Goden.
Zolang het topic niet wil overtuigen van "kom tot God" maar bijvoorbeeld een uiteenzetting is waarom een Satan of een Lucifer een NWO zou willen, dan is het BNW-waardig omdat dit samen kan hangen met de complotten hieromtrent.
Het was geen "dump" naar TRU maar omdat het, zeker tegen het einde toe, alleen maar ging om de rol van de Christen en er steeds meer Goden bij werden gehaald, leek het ons verstandiger het in TRU te zetten, omdat daar mensen komen die al met de neuzen die kant op staan.
Ik ga er niet van uit dat dit iets zal veranderen maar toch wil ik hier mijn mening over geven.

Deel 1 stond in BNW tot aan het einde, ik heb daar ook nooit een opmerking over gehad of gezien.
Ik had de OP daarvan kunnen copy pasten, maar ik dacht laat ik een nieuwe schrijven met een mooi epische verwording.
In het topic zelf werden zowel feiten over de NWO, theorien en levensbeschouwelijke zaken behandeld. De kern was toch echter wel de NWO, in het licht van de bijbel. Dat is niet zo een heel vreemde benadering als je nagaat dat Illuminisme, Luciferianisme de religie achter de NWO is. Dat sommige mensen zich daar niet bewust van zijn, maakt niet dat dat niet waar is. Dat is ook behandeld in deel 1.

Ik vind het dus een vreemde actie, het topic kwam niet zomaar uit de lucht vallen. Als de nieuwe OP niet BNW genoeg was, had me daar dan op aangesproken dan had ik die best willen veranderen.

Het liefst open ik dus een topic met dezelfde naam wegens de herkenbaarheid en dan pas ik de OP wel aan. Is dat ok?
pi_71601654
jup, met een aangepaste op is ie hier prima was dacht ik ook al gezegd eerder..
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')