quote:
Wie wil je rellen dan? Misschien kunnen we broodkruimels leggenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
als ik m wil rellen, en hij is er niet, dan wacht ik wel.....
als ie moe van jullie is, komt het beter aan.....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef Exoteria het volgende:
Zou een deel van deze pagina gekopieerd kunnen worden naar het anti-privacy topic?
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef vanwelleer het volgende:dit is vast een complot, nu even denken over een goede TT....
Over welk topic heb je het precies?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Klacht: verplaatsing van mijn topic zonder goede reden.
Ik kan de OP aanpassen, maar te zeggen dat het te religieus is is geen geldige reden aangezien de NWO zelf religieus is. Dat is in deel 1 en aandere topics uitgebreid uiteengezet.
Nu zijn de mods het daar misschien niet mee eens, dat kan echter alleen als die geen verstand van zaken hebben en niet genoeg op de hoogte zijn van wat de NWO inhoudt.
Ik zou graag mijn topic in BNW willen houden omdat het daar beter in past dan TRU.
Klacht 2: mods zonder verstand van zaken een forum laten regelen. Leidt onherroepelijk tot problemen.
Met een iets neutralere insteek?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Goed, daar heb je een punt.
Ik open wel een nieuw topic in BNW.
Weet je wat het is, je kan, als je alles bij elkaar neemt, de NWO niet los van het christelijk geloof zien, en tevens de islam, omdat die 2 religies in het vizier van de NWO shotgun staan. Daar zijn redenen voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een iets neutralere insteek?2 exact dezelfde in 2 verschillende subfora is niet handig he!
![]()
Overigens heb je volgens mij al meerdere topics met een wat Christelijke inhoud. Vind ik persoonlijk heel goed: ik mag dan wel geen Christen zijn, maar de gedachtengangen er achter vind ik wel erg interessant.
Met die insteek wordt het inderdaad een ander topic, neutraler qua overtuiging en dan past het wel bij BNW. Als jij mensen zou willen verlichten en ze overhalen om God te volgen, past het meer bij TRU (want de laatste alinea van je OP daar was daar vrij duidelijk inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Weet je wat het is, je kan, als je alles bij elkaar neemt, de NWO niet los van het christelijk geloof zien, en tevens de islam, omdat die 2 religies in het vizier van de NWO shotgun staan. Daar zijn redenen voor.
Dat weet je echter niet als je je niet genoeg verdiept heb in de feiten. Maar daar kan ik dus een topic aan wijden. Dat heeft dan niets met mijn overtuigingen te maken, maar met feiten. Dat slaat waarschijnlijk ook meer aan.
Waarom is neutraliteit een vereiste voor het plaatsen van een topic in BNW?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met die insteek wordt het inderdaad een ander topic, neutraler qua overtuiging en dan past het wel bij BNW. Als jij mensen zou willen verlichten en ze overhalen om God te volgen, past het meer bij TRU (want de laatste alinea van je OP daar was daar vrij duidelijk in)
Als je dat op die manier, met (zo goed als) neutrale toon kan uiteenzetten is het natuurlijk primaJe topics zijn over het algemeen heel sterk namelijk!
Lijkt mij vrij duidelijk waarom het op slot is gegaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef mediaconsument het volgende:
Mooi topic was het. Het slotje ziet er ook goed uit. Goed bezig.
Bedankt, monddood maken is het beste wat je als mod kunt doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:35 schreef ToT het volgende:
Viel het jou ook al op?Ik heb de boel NET opgeschoond!
Waar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef ToT het volgende:
mediaconsument is voor een maand gebanned voor zijn zuigende gedrag.
Ik ga er niet van uit dat dit iets zal veranderen maar toch wil ik hier mijn mening over geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Dragorius het volgende:
BNW is er voor de verborgen agenda's, de samenzweringen (en de beweegredenen daarachter) en de dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
TRU is er voor zaken die verder gaan dan het aardse, dus ook religie, dat uitgaat van bjivoorbeeld een God of meerder Goden.
Zolang het topic niet wil overtuigen van "kom tot God" maar bijvoorbeeld een uiteenzetting is waarom een Satan of een Lucifer een NWO zou willen, dan is het BNW-waardig omdat dit samen kan hangen met de complotten hieromtrent.
Het was geen "dump" naar TRU maar omdat het, zeker tegen het einde toe, alleen maar ging om de rol van de Christen en er steeds meer Goden bij werden gehaald, leek het ons verstandiger het in TRU te zetten, omdat daar mensen komen die al met de neuzen die kant op staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |