Ben je me nu aan het plagen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:33 schreef Dragorius het volgende:
even vanaf mijn mobiel *me is hip bezig* wat is er dan gebeurd slackster? iets met een trein? was een tijd geleden geloof ik iemand die zoiets had meegemaakt.
Zal ik je dan maar een handje helpen Tot?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ToT het volgende:
Edit: ikzelf kan er geen filmpjes van vinden;
nee, ik ben oprecht geinteresseerd, wat gebeurde er en hoe en wat? zou het erg kwalijke zaak vinden namelijk als dat gebeurd is!quote:
mijn post heeft link verwijzingen, deze van jou niet..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef Dragorius het volgende:
slackster die fema oefening eeft niks met h1n1 te maken maar amerikaanse binnenlandse veiligheid waarbij die vn troepen zijn uitgenodigd. dat staat ook zo in de officiele fema verklaring zie ook het fema-topic hier.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef slackster het volgende:
Neem bijvoorbeeld dat vandaag FEMA is begonnen in Amerika met een militaire oefening ter bestrijding van mogelijke rampzalige toestanden in verband met die varkes griep.
Want ze doen het elk jaar… en vaak met een ander thema.quote:Dat haalt potjandorie het NOS journaal niet eens!
Maar dat is ook niet nieuw. Ze zeggen er zelf over (Duitsland niet blijkbaar):quote:Dit terwijl ervoor buitenlandse VN troepen ingeschakeld zijn door FEMA en lopen daar momenteel Duitse en Canadese Australische Mexicaanse en Britse troepen rond, iets waar youtube bomvol van staat met uit gefriekte yanks die daar laaiend over zijn!
In 2003 hebben ze ook met Canada geoefend. Hier is nog een heel overzicht en ze hebben eerder met Australië, Canada en de UK geoefend.quote:This year the United States welcomes the participation of Australia, Canada, Mexico and the United Kingdom in NLE 09.
Ja, maar, wat is er nu nieuws aan deze jaarlijks terugkerende vorm van oefening? Met vaker vreemde troepen op Amerikaanse bodem. Ja, ik zie een hoop boegeroep op YouTube. Maar het is overal gespeculeeer, en het enige dat ze hebben is fema.gov + een hoop fantasie. Maar haast nergens wordt er gewag van gemaakt dat dit een terugkerende vorm van oefening is!quote:Hebben ze bij het NOS journaal het liever over een of andere EU parlementariër die met haar dienstauto naar Spanje met vakantie was gegaan, met als klapper op de vuurpeil dat die luxe slee aldaar nog gejat werd ook!
Vooruit ik ben paranoia, in ieder geval hoop ik dat je gelijk hebt, de tijd zal het uitwijzen vroeger of later (liefst later)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Want ze doen het elk jaar… en vaak met een ander thema.
[..]
Maar dat is ook niet nieuw. Ze zeggen er zelf over (Duitsland niet blijkbaar):
[..]
In 2003 hebben ze ook met Canada geoefend. Hier is nog een heel overzicht en ze hebben eerder met Australië, Canada en de UK geoefend.
[..]
Ja, maar, wat is er nu nieuws aan deze jaarlijks terugkerende vorm van oefening? Met vaker vreemde troepen op Amerikaanse bodem. Ja, ik zie een hoop boegeroep op YouTube. Maar het is overal gespeculeeer, en het enige dat ze hebben is fema.gov + een hoop fantasie. Maar haast nergens wordt er gewag van gemaakt dat dit een terugkerende vorm van oefening is!
Het spijt me zeer, maar dan denk ik dus: je hoort er niets over in het nieuws omdat het geen nieuws is. Dat lijkt me heel logisch. Als iemand zegt dat het dan tóch nieuws is, dan is het aardig als er dan ook extra bronnen worden gegeven die zeggen dat het nieuws is, en niet iemand die maar wat zegt zonder te zeggen waarop hij zich baseert.
Een post van de 26e over een drill die de 27e plaatsvindt. Ik ging er van uit dat je bedoelde dat Youtube vol zat met filmpjes van gefreakte Amerikanen die op de 27e die drill zagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef slackster het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar een handje helpen Tot?![]()
Zie me post > hier <
Of je bekijkt de zaken rationeel en wacht het wel af, want zelfs in de VS is nog geen sprake van verplichte vaccinaties. En de crisis treft iedereen, ok, de Amerikanen het hardst maar met de president is vooralsnog niks raars aan de hand. Die man moet ook alles opstarten he, het is geen Cilit Bang oplossing, dat kan nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef slackster het volgende:
[..]
Vooruit ik ben paranoia, in ieder geval hoop ik dat je gelijk hebt, de tijd zal het uitwijzen vroeger of later (liefst later)
Hou er wel rekening mee dat er nu ook een pandemie voor de deur staat met mogelijke verplichte vaccinaties en dat de economie op punt van instorten staat en een president die dusver meer van hetzelfde is gebleken in plaats van de Change! zoals beloofd ..
Dan ben je wel geneigd in uit gefriekte toestand terecht te komen als je in Amerika woont momenteel![]()
Best veel hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een post van de 26e over een drill die de 27e plaatsvindt. Ik ging er van uit dat je bedoelde dat Youtube vol zat met filmpjes van gefreakte Amerikanen die op de 27e die drill zagen.
Wil het voorlopig houden op een nogal onstuimige jeugd met uitroeptekens en in aanraking gekomen met occulte sekten maar kan geen naam noemen, het gezegde, "fools rush in where angels fear to tread", was wel van toepassing destijds. Ik kan dit nog navertellen maar is lang niet altijd het geval met mensen die aan vergelijkbare avonturen hebben deelgenomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Of je bekijkt de zaken rationeel en wacht het wel af, want zelfs in de VS is nog geen sprake van verplichte vaccinaties. En de crisis treft iedereen, ok, de Amerikanen het hardst maar met de president is vooralsnog niks raars aan de hand. Die man moet ook alles opstarten he, het is geen Cilit Bang oplossing, dat kan niet
Over die levensbedreigingen, je mag dat evt. ook per PM doen als je dat niet openbaar wil, maar ik vind dat wel dusdanig ingrijpend dat ik daar graag meer over hoor, misschien dat ik me dan nog meer kan inleven in jouw visie (geen getroll)
Een voorbeeld is dat elke premier v/d V.S. een 33rde graads vrijmetzelaar is geweest tot nu toe op een paar na misschien, en doe een search evt. op Bohemian grove.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:33 schreef Dragorius het volgende:
Hmmm ok, erg diep dus wat je mee hebt gemaakt. Maar die occulte sekten staan gelijk aan de regerende elite wereldwijd? Moet ik het zo zien?
Je hebt gelijk, ze hebben gefaald.. door het internet:quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
Even een zij-stapje, en vat dit niet verkeerd op (puur hypothetisch dit) maar dan zijn ze dus niet zo goed bezig. Als jij zoveel weet als jij zegt dat je weet, zou ik als duistere organisatie wel zeker willen zijn dat jij de boodschap niet meer zou kunnen verkondigen,
Voor zoiets als dit, wat diep geinfiltreerd is volgens velen en eigenlijk de touwtjes in handen heeft, zou dat ook geen probleem moeten zijn, toch?
Niet dat ik wil dat dat zo is. Leef en laat leven
Dat hebben ze zelf opgezet, vanuit de Amerikaanse Defensie. Maar misschien kunnen we deze discussie beter in een eigen topic bespreken. Nu zitten we samen feedback vol te "spammen" off-topicquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben gefaald.. door het internet:
In het begin behoorlijk op mn tenen moeten lopen, maar zo hoog zat ik ook weer niet. Dat is trouwens pas als je echt aan de bel gaat trekken maar is lastig omdat de gerechtshoven voller zitten van die mensen dan waar dan ook. Een liquidatie doet men niet zo maar om het even, er zijn trouwens velen die veel meer als mij weten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
Even een zij-stapje, en vat dit niet verkeerd op (puur hypothetisch dit) maar dan zijn ze dus niet zo goed bezig. Als jij zoveel weet als jij zegt dat je weet, zou ik als duistere organisatie wel zeker willen zijn dat jij de boodschap niet meer zou kunnen verkondigen,
Voor zoiets als dit, wat diep geinfiltreerd is volgens velen en eigenlijk de touwtjes in handen heeft, zou dat ook geen probleem moeten zijn, toch?
Niet dat ik wil dat dat zo is. Leef en laat leven
Viel me ook al op, maar ik vond Slackster's verhaal te belangrijk om het af te kappen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:24 schreef Dragorius het volgende:
Nu zitten we samen feedback vol te "spammen" off-topic
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[off-topic] Exo, check je PM even [/off-topic]
Heel verstandig van jequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Ticker het volgende:
De bron van "vanwelleer".. lekkere bron want hij had het bericht dus zelf aangepast.
Ik wou hem dus maar snel dicht voordat ik echt iets stoms ging zeggen.
Goed overwogen reply, kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef ToT het volgende:
Af en toe een flauwe opmerking tussendoor moet even kunnen. Als ik online was geweest toen de opmerking geplaatst was had ik hem misschien wel weggehaald, maar ik vind het niet bepaald een ban waardig of zo.
Verder commentaar hierover s.v.p. in het FB-topic.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Ticker het volgende:
De bron van "vanwelleer".. lekkere bron want hij had het bericht dus zelf aangepast.
Oke, dat waren gechargeerde bewoordingen, dan nu nog een poging maar beloof ik deze keer bij m'n volle verstand te blijven voor de afwisseling..quote:Op maandag 27 juli 2009 21:17 schreef ToT het volgende:
True, de complotten blijven uiteraard hier!
Verder extremiteit in BNW: indien niet nodig, dan uiteraard liever niet. Het is leuk om te filosoferen, maar nogmaals: compleet paranoïde doordraven is ook niet nodig."Wat als er straks soldaten met een spuit voor je deur staan" is vooralsnog een totaal onrealistisch scenario.
waar anders? geen grap maar was ffe de weg kwijt na het op heffen v/d vorige centrale topicquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef ToT het volgende:
Ben het filmpje aan het openen, maar waarom post je dit in het FB topic?
Wat gebeurt er normaal als een topic automatisch op slot gaat omdat de 300-posts-grens bereikt is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
[..]
waar anders? geen grap maar was ffe de weg kwijt na het op heffen v/d vorige centrale topic
kom er een deel II, dat van die 300 posts wist ik nog niet excuse moi!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat gebeurt er normaal als een topic automatisch op slot gaat omdat de 300-posts-grens bereikt is?
Kijk dat bedoel ik, zie je nu wel? dit is serieuzer dan mensen denken toch? paranoia of niet dit gaat niet bepaald de goeie kant uit blijkbaar..quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef ToT het volgende:
Okee die artikel 31 is wel zorgwekkend, voor de rest vind ik het niet zo boeiend.
Hm....Een ouder artikel opnieuw opgenomen, ik snap de controverse erom. Maar dit heeft altijd al bestaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef slackster het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, zie je nu wel? dit is serieuzer dan mensen denken toch? paranoia of niet dit gaat niet bepaald de goeie kant uit blijkbaar..![]()
Dragorius, graag jou reactie evt.![]()
P.S. doe me ffe een link naar de topic waar ik dit kan voortzetten
Dat was ik wel ja, ik hoop dat je je een beetje gedragen hebt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef vanwelleer het volgende:ik heb zin om iemand te rellen.... tot ben je .... weg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |