abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71404966
Pssst....het was niet Dragorius die een aantal malen aan de dood was ontsnapt door zijn overtuigingen hoor!
pi_71404998
Verder eens met de post, als het aan de juiste persoon gericht wordt!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:30:04 #153
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71405058
Ja, verhip, ik had even bijgelezen, en toen dacht ik, nou, ik wil nog even op slackster reageren, dus weer omhoog gescrolld, quote geklikt en getypt… maar de verkeerde quickquote…
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71405149
even vanaf mijn mobiel *me is hip bezig* wat is er dan gebeurd slackster? iets met een trein? was een tijd geleden geloof ik iemand die zoiets had meegemaakt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:42:49 #155
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71405389
Neem bijvoorbeeld dat vandaag FEMA is begonnen in Amerika met een militaire oefening ter bestrijding van mogelijke rampzalige toestanden in verband met die varkes griep.

Dat haalt potjandorie het NOS journaal niet eens!

Dit terwijl ervoor buitenlandse VN troepen ingeschakeld zijn door FEMA en lopen daar momenteel Duitse en Canadese Australische Mexicaanse en Britse troepen rond, iets waar youtube bomvol van staat met uit gefriekte yanks die daar laaiend over zijn!

Hebben ze bij het NOS journaal het liever over een of andere EU parlementariër die met haar dienstauto naar Spanje op vakantie was gegaan, met als klapper op de vuurpeil dat die luxe slee aldaar nog gejat werd ook!

Boeinn alsof een corrupte politicus meer of minder iets uit zou maken en alsof dat het het grote nieuws v/f dag zou zijn..

Dan worden bepaalde vermoedens wel dagelijks bevestigd als je het zo bekijkt

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 28-07-2009 19:56:58 ]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:44:42 #156
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71405451
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:33 schreef Dragorius het volgende:
even vanaf mijn mobiel *me is hip bezig* wat is er dan gebeurd slackster? iets met een trein? was een tijd geleden geloof ik iemand die zoiets had meegemaakt.
Ben je me nu aan het plagen?
pi_71405459
Zijn er ook youtube filmpjes van die zaken op officiële Amerikaanse televisie? Dan kun je die in het BNW docu topic plaatsen!
Als zelfs de Amerikaanse televisie er geen aandacht aan schenkt, zal het best wel meevallen.

Edit: ikzelf kan er geen filmpjes van vinden; alleen dat ze het van plan zouden zijn en een mock drill.
pi_71405691
slackster die fema oefening eeft niks met h1n1 te maken maar amerikaanse binnenlandse veiligheid waarbij die vn troepen zijn uitgenodigd. dat staat ook zo in de officiele fema verklaring zie ook het fema-topic hier.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:54:18 #159
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71405792
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ToT het volgende:
Edit: ikzelf kan er geen filmpjes van vinden;
Zal ik je dan maar een handje helpen Tot?

Zie me post > hier <

pi_71405810
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef slackster het volgende:

[..]

Ben je me nu aan het plagen?
nee, ik ben oprecht geinteresseerd, wat gebeurde er en hoe en wat? zou het erg kwalijke zaak vinden namelijk als dat gebeurd is!
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:59:40 #161
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71405975
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef Dragorius het volgende:
slackster die fema oefening eeft niks met h1n1 te maken maar amerikaanse binnenlandse veiligheid waarbij die vn troepen zijn uitgenodigd. dat staat ook zo in de officiele fema verklaring zie ook het fema-topic hier.
mijn post heeft link verwijzingen, deze van jou niet..

multiple choice vraagje: is dat fair play? A). voor Nee B) voor Ja
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:01:11 #162
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71406027
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef slackster het volgende:
Neem bijvoorbeeld dat vandaag FEMA is begonnen in Amerika met een militaire oefening ter bestrijding van mogelijke rampzalige toestanden in verband met die varkes griep.
Klopt.
quote:
Dat haalt potjandorie het NOS journaal niet eens!
Want ze doen het elk jaar… en vaak met een ander thema.
quote:
Dit terwijl ervoor buitenlandse VN troepen ingeschakeld zijn door FEMA en lopen daar momenteel Duitse en Canadese Australische Mexicaanse en Britse troepen rond, iets waar youtube bomvol van staat met uit gefriekte yanks die daar laaiend over zijn!
Maar dat is ook niet nieuw. Ze zeggen er zelf over (Duitsland niet blijkbaar):
quote:
This year the United States welcomes the participation of Australia, Canada, Mexico and the United Kingdom in NLE 09.
In 2003 hebben ze ook met Canada geoefend. Hier is nog een heel overzicht en ze hebben eerder met Australië, Canada en de UK geoefend.
quote:
Hebben ze bij het NOS journaal het liever over een of andere EU parlementariër die met haar dienstauto naar Spanje met vakantie was gegaan, met als klapper op de vuurpeil dat die luxe slee aldaar nog gejat werd ook!
Ja, maar, wat is er nu nieuws aan deze jaarlijks terugkerende vorm van oefening? Met vaker vreemde troepen op Amerikaanse bodem. Ja, ik zie een hoop boegeroep op YouTube. Maar het is overal gespeculeeer, en het enige dat ze hebben is fema.gov + een hoop fantasie. Maar haast nergens wordt er gewag van gemaakt dat dit een terugkerende vorm van oefening is!

Het spijt me zeer, maar dan denk ik dus: je hoort er niets over in het nieuws omdat het geen nieuws is. Dat lijkt me heel logisch. Als iemand zegt dat het dan tóch nieuws is, dan is het aardig als er dan ook extra bronnen worden gegeven die zeggen dat het nieuws is, en niet iemand die maar wat zegt zonder te zeggen waarop hij zich baseert.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:03:00 #163
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71406095
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Klopt.
[..]

Want ze doen het elk jaar… en vaak met een ander thema.
[..]

Maar dat is ook niet nieuw. Ze zeggen er zelf over (Duitsland niet blijkbaar):
[..]

In 2003 hebben ze ook met Canada geoefend. Hier is nog een heel overzicht en ze hebben eerder met Australië, Canada en de UK geoefend.
[..]

Ja, maar, wat is er nu nieuws aan deze jaarlijks terugkerende vorm van oefening? Met vaker vreemde troepen op Amerikaanse bodem. Ja, ik zie een hoop boegeroep op YouTube. Maar het is overal gespeculeeer, en het enige dat ze hebben is fema.gov + een hoop fantasie. Maar haast nergens wordt er gewag van gemaakt dat dit een terugkerende vorm van oefening is!

Het spijt me zeer, maar dan denk ik dus: je hoort er niets over in het nieuws omdat het geen nieuws is. Dat lijkt me heel logisch. Als iemand zegt dat het dan tóch nieuws is, dan is het aardig als er dan ook extra bronnen worden gegeven die zeggen dat het nieuws is, en niet iemand die maar wat zegt zonder te zeggen waarop hij zich baseert.
Vooruit ik ben paranoia, in ieder geval hoop ik dat je gelijk hebt, de tijd zal het uitwijzen vroeger of later (liefst later)

Hou er wel rekening mee dat er nu ook een pandemie voor de deur staat met mogelijke verplichte vaccinaties en dat de economie op punt van instorten staat en een president die dusver meer van hetzelfde is gebleken in plaats van de Change! zoals beloofd ..

Dan ben je wel geneigd in uit gefriekte toestand terecht te komen als je in Amerika woont momenteel

[ Bericht 2% gewijzigd door slackster op 28-07-2009 20:24:08 ]
pi_71407558
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:54 schreef slackster het volgende:

[..]

Zal ik je dan maar een handje helpen Tot?

Zie me post > hier <

Een post van de 26e over een drill die de 27e plaatsvindt. Ik ging er van uit dat je bedoelde dat Youtube vol zat met filmpjes van gefreakte Amerikanen die op de 27e die drill zagen.
pi_71407662
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef slackster het volgende:

[..]

Vooruit ik ben paranoia, in ieder geval hoop ik dat je gelijk hebt, de tijd zal het uitwijzen vroeger of later (liefst later)

Hou er wel rekening mee dat er nu ook een pandemie voor de deur staat met mogelijke verplichte vaccinaties en dat de economie op punt van instorten staat en een president die dusver meer van hetzelfde is gebleken in plaats van de Change! zoals beloofd ..

Dan ben je wel geneigd in uit gefriekte toestand terecht te komen als je in Amerika woont momenteel
Of je bekijkt de zaken rationeel en wacht het wel af, want zelfs in de VS is nog geen sprake van verplichte vaccinaties. En de crisis treft iedereen, ok, de Amerikanen het hardst maar met de president is vooralsnog niks raars aan de hand. Die man moet ook alles opstarten he, het is geen Cilit Bang oplossing, dat kan niet

Over die levensbedreigingen, je mag dat evt. ook per PM doen als je dat niet openbaar wil, maar ik vind dat wel dusdanig ingrijpend dat ik daar graag meer over hoor, misschien dat ik me dan nog meer kan inleven in jouw visie (geen getroll)
Mr. Prolapse 2009
pi_71407734
En daarbij leven we hier trouwens niet in Amerika.

@ PM: mee eens, ik zou het ook wel willen weten. Ik kan overigens bevestigen dat Dragorius echt geen troll is en echt oprecht geïnteresseerd is.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:30:55 #167
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71411206
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Een post van de 26e over een drill die de 27e plaatsvindt. Ik ging er van uit dat je bedoelde dat Youtube vol zat met filmpjes van gefreakte Amerikanen die op de 27e die drill zagen.
Best veel hoor

Search wel de engels talige youtube op fema drill 2009, of Fema concentration camps, dr deagle swineflu, jane burgermeister, alex jones fema drill, zie je het vanzelf.. dan vind ik NL voorlopig nog een stuk minder eng land dan de V.S
pi_71411489
Ik heb op meerdere variaties zitten zoeken, maar echt wat er vandaag gebeurt is, dus een verslag van de dag zelf i.p.v. de voorbereiding of de angsten vooraf kon ik niet vinden.
Kun je een filmpje tonen waarin die soldaten te zien zijn en mensen angstig reageren?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:44:22 #169
238790 slackster
pizza calamiteiten
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:30:08 #170
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71419125
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Of je bekijkt de zaken rationeel en wacht het wel af, want zelfs in de VS is nog geen sprake van verplichte vaccinaties. En de crisis treft iedereen, ok, de Amerikanen het hardst maar met de president is vooralsnog niks raars aan de hand. Die man moet ook alles opstarten he, het is geen Cilit Bang oplossing, dat kan niet

Over die levensbedreigingen, je mag dat evt. ook per PM doen als je dat niet openbaar wil, maar ik vind dat wel dusdanig ingrijpend dat ik daar graag meer over hoor, misschien dat ik me dan nog meer kan inleven in jouw visie (geen getroll)
Wil het voorlopig houden op een nogal onstuimige jeugd met uitroeptekens en in aanraking gekomen met occulte sekten maar kan geen naam noemen, het gezegde, "fools rush in where angels fear to tread", was wel van toepassing destijds. Ik kan dit nog navertellen maar is lang niet altijd het geval met mensen die aan vergelijkbare avonturen hebben deelgenomen.

Heb ook best veel tijd gehad om hiervan te herstellen, in 1997 was het contact definitief verbroken maar dan moet je nog wel de nasleep van zoiets te lijf gaan en bestrijden hetgeen minstens zo moeilijk is.
pi_71419184
Hmmm ok, erg diep dus wat je mee hebt gemaakt . Maar die occulte sekten staan gelijk aan de regerende elite wereldwijd? Moet ik het zo zien?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:07:06 #172
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71419964
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:33 schreef Dragorius het volgende:
Hmmm ok, erg diep dus wat je mee hebt gemaakt . Maar die occulte sekten staan gelijk aan de regerende elite wereldwijd? Moet ik het zo zien?
Een voorbeeld is dat elke premier v/d V.S. een 33rde graads vrijmetzelaar is geweest tot nu toe op een paar na misschien, en doe een search evt. op Bohemian grove.

Nee zij zijn niet gelijk daaraan maar staan onder invloed daarvan, deze invloed is gebaseerd op lidmaatschap van occulte organisaties met een traditie van broederlijke genootschap verhoudingen, op bescherming kun je rekenen maar andersom geldt dat ook, hoe hoger je maatschappelijke positie hoe intenser die verwachtingen zijn want de lange weg om naar die positie te komen was immers voor die persoon vrij gemaakt. Geld, macht en magie zijn op vele wijze aan elkaar verbonden, mits die betovering kan worden verbroken draait het allemaal uiteindelijk om macht.

[ Bericht 2% gewijzigd door slackster op 29-07-2009 10:15:27 ]
pi_71420315
Even een zij-stapje, en vat dit niet verkeerd op (puur hypothetisch dit ) maar dan zijn ze dus niet zo goed bezig. Als jij zoveel weet als jij zegt dat je weet, zou ik als duistere organisatie wel zeker willen zijn dat jij de boodschap niet meer zou kunnen verkondigen,
Voor zoiets als dit, wat diep geinfiltreerd is volgens velen en eigenlijk de touwtjes in handen heeft, zou dat ook geen probleem moeten zijn, toch?

Niet dat ik wil dat dat zo is. Leef en laat leven
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:23:02 #174
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71420387
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
Even een zij-stapje, en vat dit niet verkeerd op (puur hypothetisch dit ) maar dan zijn ze dus niet zo goed bezig. Als jij zoveel weet als jij zegt dat je weet, zou ik als duistere organisatie wel zeker willen zijn dat jij de boodschap niet meer zou kunnen verkondigen,
Voor zoiets als dit, wat diep geinfiltreerd is volgens velen en eigenlijk de touwtjes in handen heeft, zou dat ook geen probleem moeten zijn, toch?

Je hebt gelijk, ze hebben gefaald.. door het internet:
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71420439
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:23 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ze hebben gefaald.. door het internet:

Dat hebben ze zelf opgezet, vanuit de Amerikaanse Defensie. Maar misschien kunnen we deze discussie beter in een eigen topic bespreken. Nu zitten we samen feedback vol te "spammen" off-topic

Edit Wat hij zegt, is dat het nu met Internet gewoon mogelijk is, dat hackers bepaalde zaken kunnen platleggen. Cyber-security is inderdaad nog bar slecht, globaal gezien.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:29:30 #176
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71420588
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:

In het begin behoorlijk op mn tenen moeten lopen, maar zo hoog zat ik ook weer niet. Dat is trouwens pas als je echt aan de bel gaat trekken maar is lastig omdat de gerechtshoven voller zitten van die mensen dan waar dan ook. Een liquidatie doet men niet zo maar om het even, er zijn trouwens velen die veel meer als mij weten.

Daaraan valt nog toe te voegen een essentieel punt dat nog een schakel bestaat die daar zelfs nog boven staat (macht) in dat is kennis (wetenschap) de aller hoogste vorm daarvan is de wetnschap genaamd Magie of Magick hetgeen religie op is gebaseerd.

Daarom is voor velen de studentenvereniging de eerste introductie tot het occulte netwerk. Magie kan daarom best beschreven worden als apprehension (arresteren (een v/d definities van dat woord)) inplaats van the comprehension (begrijpen) van kennis.

De eerste schakel in de keten is dus het arresteren (het van vrijheid ontdoen) van kennis.

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 29-07-2009 11:29:07 ]
pi_71420800
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:24 schreef Dragorius het volgende:

Nu zitten we samen feedback vol te "spammen" off-topic
Viel me ook al op, maar ik vond Slackster's verhaal te belangrijk om het af te kappen.
pi_71422996
*wauw*
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:52:37 #179
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_71423034
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:51 schreef Exoteria het volgende:
*wauw*
[off-topic] Exo, check je PM even [/off-topic]
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_71423876
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[off-topic] Exo, check je PM even [/off-topic]

Ed, done!

ToT, dank je wel voor de schoonmaak en de TT.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:02:37 #182
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71439955
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 29 juli 2009 @ 23:53:41 #183
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_71445873
done.. als ik de editgeschiedenis zie, snap ik niet helemaal waarom je het dicht wil, maar goed.. de reacties zijn weinig bemoedigend
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:10:45 #184
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71446287
De bron van "vanwelleer".. lekkere bron want hij had het bericht dus zelf aangepast.
Ik wou hem dus maar snel dicht voordat ik echt iets stoms ging zeggen.
pi_71449030
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Ticker het volgende:
De bron van "vanwelleer".. lekkere bron want hij had het bericht dus zelf aangepast.
Ik wou hem dus maar snel dicht voordat ik echt iets stoms ging zeggen.
Heel verstandig van je
vanwelleer weet ook dat ie dat niet meer moet doen
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:33:20 #186
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71455294
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef ToT het volgende:
Af en toe een flauwe opmerking tussendoor moet even kunnen. Als ik online was geweest toen de opmerking geplaatst was had ik hem misschien wel weggehaald, maar ik vind het niet bepaald een ban waardig of zo.

Verder commentaar hierover s.v.p. in het FB-topic.
Goed overwogen reply, kan ik wel mee leven.

Probeer me een beetje in te leven in de beoordelingen m.b.t. tot hetgeen wel of niet toelaatbaar is in dit verband.
pi_71459544
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Ticker het volgende:

bericht was niet aangepast, er stond alleen een opmerking boven die ik iets heb aangevuld.

Als je goed had gekeken, begon het bericht, incl bron en copyright-notice er pas onder...

En ik heb een boel lol gehad om de reacties,... sorry.
i reserve the right to do as i damnwell please.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:32:22 #189
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71467492
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:17 schreef ToT het volgende:
True, de complotten blijven uiteraard hier!

Verder extremiteit in BNW: indien niet nodig, dan uiteraard liever niet. Het is leuk om te filosoferen, maar nogmaals: compleet paranoïde doordraven is ook niet nodig. "Wat als er straks soldaten met een spuit voor je deur staan" is vooralsnog een totaal onrealistisch scenario.
Oke, dat waren gechargeerde bewoordingen, dan nu nog een poging maar beloof ik deze keer bij m'n volle verstand te blijven voor de afwisseling..

Weer een youtube vraag je je af? ben een voorstander van alle nieuwe media dat is nummer een maar beter dan deze man kan ik het op korte termijn althans niet verwoorden, het is ook een NL talige clip en niet een langdurige.

Dit met betrekking tot recentelijk geïntroduceerde wetgeving die gedwongen vaccinaties mogelijk zouden kunnen maken in NL.

In zijn woorden; als er bij wijze van spreken vandaag of morgen een brief op de mat zou liggen om je hier of daar te melden voor een griep vaccinatie zou een advocaat die hij daar over sprak niet weten wat jij daar tegen kunnen bewerkstelligen.

Los van dat het een slechte advocaat zou kunnen zijn en in de hoop dat deze versie aan de kwaliteitseisen voldoet zodat ik niet weer een gekscherende reactie hoef te ondergaan, verblijf ik.

Groeten, Slackster

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 30-07-2009 19:39:28 ]
pi_71467610
Ben het filmpje aan het openen, maar waarom post je dit in het FB topic?
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:40:37 #191
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71467761
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef ToT het volgende:
Ben het filmpje aan het openen, maar waarom post je dit in het FB topic?
waar anders? geen grap maar was ffe de weg kwijt na het op heffen v/d vorige centrale topic
pi_71467845
Okee die artikel 31 is wel zorgwekkend, voor de rest vind ik het niet zo boeiend.
pi_71467861
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef slackster het volgende:

[..]

waar anders? geen grap maar was ffe de weg kwijt na het op heffen v/d vorige centrale topic
Wat gebeurt er normaal als een topic automatisch op slot gaat omdat de 300-posts-grens bereikt is?
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:03:38 #194
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71468601
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat gebeurt er normaal als een topic automatisch op slot gaat omdat de 300-posts-grens bereikt is?
kom er een deel II, dat van die 300 posts wist ik nog niet excuse moi!

Maare eh dat maakt me nu ffe geen ruk uit met alle respect, wat dacht je van die youtube???
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:12:44 #195
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71468959
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef ToT het volgende:
Okee die artikel 31 is wel zorgwekkend, voor de rest vind ik het niet zo boeiend.
Kijk dat bedoel ik, zie je nu wel? dit is serieuzer dan mensen denken toch? paranoia of niet dit gaat niet bepaald de goeie kant uit blijkbaar..

Dragorius, graag jou reactie evt.

P.S. doe me ffe een link naar de topic waar ik dit kan voortzetten
pi_71471421
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef slackster het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik, zie je nu wel? dit is serieuzer dan mensen denken toch? paranoia of niet dit gaat niet bepaald de goeie kant uit blijkbaar..

Dragorius, graag jou reactie evt.

P.S. doe me ffe een link naar de topic waar ik dit kan voortzetten
Hm....Een ouder artikel opnieuw opgenomen, ik snap de controverse erom. Maar dit heeft altijd al bestaan.
Ok, het voelt wel degelijk als een beperking van de vrijheid en is echt een uiterst middel, maar voor de volksgezondheid.
Trouwens H1N1 valt niet onder categorie A maar B. Dus dat zou daar niet voor op moeten gaan

Verder is elke beperkende maatregel 1 teveel, dat ben ik met jullie eens
Mr. Prolapse 2009
pi_71475550
ik heb zin om iemand te rellen.... tot ben je .... weg ?
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71480110
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef vanwelleer het volgende:
ik heb zin om iemand te rellen.... tot ben je .... weg ?
Dat was ik wel ja, ik hoop dat je je een beetje gedragen hebt?
pi_71483222
Alles lijkt nog heel, dus
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')