Neejoh, tegenwoordig heb je overal de Dual Shock 3 bij. die's lekker qua gewichtquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Veuls te licht! Ohja, en LBP is wel nice
Wees blij dat je er in staat slet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
waarom he ik maar 2 regels in de OP? en Poit en Lz bijvoorbeeld al 3
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&withts=lyzio&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=relquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef Lyzio het volgende:
Er was toch vroeger een optie hier op FOK! om te kunnen zien welke topics door jou geopend waren? Waar zit dat?
Ik heb de dual-shock 3, maar vind de 360 controller prettiger.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Neejoh, tegenwoordig heb je overal de Dual Shock 3 bij. die's lekker qua gewicht
En omdat wij ook best wel baas zijn, natuurlijk.quote:
Maar die is nou eenmaal ook 100 keer beter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik heb de dual-shock 3, maar vind de 360 controller prettiger.
Ik nog niet Disjfa!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar die is nou eenmaal ook 100 keer beter.
Heb je me al toegevoegd edje
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:19 schreef Poit het volgende:
Ik vind de PS3 controller lekkerder dan de Xbox controller.
Ongetwijfeld deels gewenning maar ik vind de analoge stick op een fijnere plek zitten en de actieknoppen drukken lekkerder in. Enige wat echt beter had gekund zijn de triggers, die zijn niet optimaal, verder een heerlijke controller
quote:
quote:
U weet!! Heerschende eenheid die u bent!quote:
Die wou ik niet eens posten omdat die natuurlijk onaantastbaar is. De Dreamcastquote:
Amen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die wou ik niet eens posten omdat die natuurlijk onaantastbaar is. De DreamcastIk heb 'm gelukkig nooit weggedaan. Af en toe kom ik hem nog wel eens tegen in de kast. Dan stof ik hem even af, en met een melancholisch zuchtje sluit ik de deur dan weer. Vergane glorie in zijn meest pure vorm. Wat was Soul Calibur ge-nie-ten op deze prachtige machine van Sega
De Dreamcast, dat hij vredig mag rusten
Andersom gore slet.. De xbox heeft het design grotendeels gejat van de Dreamcast.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox 360 is de beste controller is na onderzoek gebleken alleen voor fighters niet meen ik!
Lijkt ook wel op de Dreamcast controller idd!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:38 schreef Bart het volgende:
Niet 92.3?
Ubercontroller die ik nog steeds een keer moet ombouwen zodat ie op mijn 360 werkt:
[ afbeelding ]
Hij ligt gewoon zo lekker in de hand, moderne vormgeving enzo. En die rode knoppen, das gewoon kunst met een grote K!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij ligt gewoon zo lekker in de hand, moderne vormgeving enzo. En die rode knoppen, das gewoon kunst met een grote K!
Goed gejat dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Andersom gore slet.. De xbox heeft het design grotendeels gejat van de Dreamcast.
Gejat? Ingekocht bedoel je. Toen sega ten onder ging is bijna heel het hardware team naar MS gegaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Goed gejat dusXbox controllers liggen lekker in de hand
Goede move van MS dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gejat? Ingekocht bedoel je. Toen sega ten onder ging is bijna heel het hardware team naar MS gegaan
ik zeg toch dat die op de Dreamcast controller lijktquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Andersom gore slet.. De xbox heeft het design grotendeels gejat van de Dreamcast.
Ah, datgene waar MS extra goed in is, bedrijven en producten overkopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gejat? Ingekocht bedoel je. Toen sega ten onder ging is bijna heel het hardware team naar MS gegaan
Hee.. ik ben 29 en leef nog steeds, dus ed heeft ook een kansquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Edje
De man die over 5 jaar in de goot ligt
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Edje
De man die over 5 jaar in de goot ligt
Je weet zelf ook dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
!!!!
Vent, jij bent echt gestoord.
En hoe zou jij dit moeten weten? En waarom zou ik zo over mezelf denken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat dat gaat gebeuren
Je weet het Edjequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En hoe zou jij dit moeten weten? En waarom zou ik zo over mezelf denken?
Mafkees ben je.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet het EdjeJe weet het maar je kunt/wil er nix aan doen
Dit wel >quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent nogal een gare vent, wist je dat?
Dan beroof ik je wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij over 5 jaar met zo'n bord staat dude rij ik je straal voorbij vergeet dat niet!
je krijgt geen cent van me en ook geen eten!
Crimineel ben je ook nogquote:
Oja 40.000 euro was het tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef Poit het volgende:
Ik krijg nog geld van je AQuila
Als je begint met 1000 euro in de maand komen we er vanzelf..quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Dat is niet weinig![]()
We zullen een betalingsregeling moeten treffen ben ik bang
Edjequote:
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Edje
btw keuzes morgen verjaardag om 10 uur 's ochtends vieren of om 15 uur...
There will definitely be blood maybe!quote:
Dude!quote:
Prutser.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:03 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dit voor gekanker? Ik kan me niet registeren op Killzone.com met mijn Gmail account. Verdomme zeg.
Binnenkort komt een vriend van me langs met zn PS3. Dan moeten we even een potje metal gear online doen!quote:
bluetooth is bluetooth tochquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:05 schreef lennartb.nl het volgende:
Kan je met elke bluetooth headset gewoon PS3en?
Geeneens opgelet eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je post precies om 12 uur. Hoe geniaal is dat.
Dat beantwoordt mijn vraag nietquote:
Want?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag nietDikke kans dat het niet kan natuurlijk
Dan zal ik m'n dikke nokia koptelefoon maar eens proberenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Want?
Zolang je weet hoe je de headset in pairing mode krijgt moet het lukken.
Het is echt maar een handje vol dat niet werkt met de PS3... en dan nog ligt het vaak aan de gebruiker.
quote:
Oh, voor mij welquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed tegen hoofdpijn, slecht voor je maag en hart.
Maar voor mij het enige dat werkt. Paracetamol doet niks voor me...
Dan moet je gaan sporten! Dat is het allerbeste. Jezelf helemaal leegtrekken... (nee, sporten zei ik!).quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, voor mij welNet een pilletje gepakt. Voel me nu al beter. Van die zeurende hoofdpijn heb ik, achter m'n ogen
Katers zijn echt niet leuk.
Ik wou sowieso vanmiddag een stuk gaan rennen. Dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan moet je gaan sporten! Dat is het allerbeste. Jezelf helemaal leegtrekken... (nee, sporten zei ik!).
Veel drinken (water dus) en goed gaan zweten... binnen half uur hoofdpijn weg.
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:35 schreef Edwinuss het volgende:
Maar even wat games gehaald.
LBP. DBZ Burst Limit, MGS4, Ratchet and Clank en Uncharted.
Ik een stapel oude games van mijn 360 ingeruild, een stapel B games waar AQ trots op zou zijn.
Ja, het ziet er net zo uit als de seriequote:
ik wou het nog tegen mijn zusje spelen, laat ik de 2de controler thuis liggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld. Ik ben nog bezig met DBZ.
Altijd groot fan van DBZ geweest
Je krijgt dan een mailtje in je mailbox om een nieuw wachtwoord aan te vragen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
Als je je WW kwijt bent van je fok account kun je dat dan opvragen?
Aye peace Edje!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je krijgt dan een mailtje in je mailbox om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Mja, bar pepper ofzo toch? Zeer chill daar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Reintji, ben je wel eens op het sunset dakterras geweest boven het nijestee gebouw aan de grote markt?
Heerlijk hier!
Vorig jaar is het overgenomen door Sunset. Het is iets minder nu maar nog steeds zo chillquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mja, bar pepper ofzo toch? Zeer chill daar.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het ziet er net zo uit als de serie
PS3 is gewoon een beter systeem, daar ben ik nu al over uit. Dat ding is met liefde gemaakt.
Ja, hoeveel bevestiging wil je nog?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
Is de PS3 een beter systeem dan de 360 Edje?
Zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
Is de PS3 een beter systeem dan de 360 Edje?
De spineshank versie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef Lyzio het volgende:
WHILE MY GUITAR GENTLY WEEEEEEEEEEPS!!!!
Jeff Healey Band.quote:
Had m nou voor de xbox gekocht, had ik ff je ass kunnen kickenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
Frieza is inmiddels in z'n 2e transformatie
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Had m nou voor de xbox gekocht, had ik ff je ass kunnen kicken
Ik weet het niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, hoeveel bevestiging wil je nog?
Je gaat er toch wel een kopen. Is het niet morgen, dan wel binnen een maand...
DBZ is zo tof!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
Frieza is inmiddels in z'n 2e transformatie
Mijn eerste hotmail adres was met de naam vegetaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DBZ is zo tof!
Mijn team in Worms heeft ook DBZ namen
Dat klopt ed! Maar als je de games installeert dan is die al een stuk stiller maar idd nog steeds een drilboor vergeleken met de ps3quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Edwinuss het volgende:
360 is gewoon goedkoper, daarom doet hij het beter.
Het gaat NERGENS over hoeveel geluid die 360 maakt als hij aanstaat..
Vegeta vond ik ook altijd het tofste! Samen met Frieza vooral in form 4 is die vetquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn eerste hotmail adres was met de naam vegeta
Spiritbomb attack van Goku heeft wel 7 afleveringen geduurd ofzo iddquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:36 schreef Reintji het volgende:
ik snap dat hele dbz niet, kreeg al hoofdpijn van de tekenfilmserie. Duurde allemaal zo tyfus lang, leek wel een soap
Ligt er ook aan hoe die staat. Ik hem hem nu in een soort kastje en nu blazen die ventilatoren een stuk harder dan wanneer hij erop stond.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat klopt ed! Maar als je de games installeert dan is die al een stuk stiller maar idd nog steeds een drilboor vergeleken met de ps3
Gek hé.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe die staat. Ik hem hem nu in een soort kastje en nu blazen die ventilatoren een stuk harder dan wanneer hij erop stond.
mijn eerste hotmail adres was ik_bengod@hotmail.comquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn eerste hotmail adres was met de naam vegeta
Dat is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:08 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn eerste hotmail adres was ik_bengod@hotmail.com
Geen waar ik zin in heb iigquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Reintji het volgende:
nee?
ik had hem zonder _ willen hebbenquote:
wie is dit dan weer?quote:
Just dance vind ik wel een leuk deuntjequote:
Wat een vreselijk nummer...quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Poit het volgende:
Leuk om te zien dat Edje zo in z'n element is met z'n PS3
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Poit het volgende:
bvquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Poit het volgende:
Misschien dat jij ook nog eens gewaardeerd gaat worden als je zo'n ding kooptquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd!
Die jongen is ineens weer de vrolijke goedzak die die ooit was
Ok totzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:56 schreef Poit het volgende:
COMMOOOOOOON BITCHESSSSZZZZZZSCH!
Langzamerhand wordt de SC een heerschende SC met echte gamers en echte PS3 bezitters
Trouwens, While My Guitar Gently Weeps, Spineshank.. KONING!!
Lennyboy, als je niets te doen hebt kom je toch ffies hier heen, blunts en heinekenbier! Zo even m'n zuiphol in om daar relatief goedkoop naar de klote te gaan op kutmuziek en lelijke wijven om je heen. Heerlijk
Ik geef aan dat ik kennis heb van de uitgever. Dat ik dat post is om aan te geven dat de basis goed werkt, ik werk er immers 2 jaar mee. De basis is immers voor films als voor spellen hetzelfdequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef ach het volgende:
Blijf je wel ontopic in het xbox360 topic, Pettigrew?
Ik niet, maar dat komt meer omdat FCT gaat verliezenquote:
Hij komt hier nooit alleen om ruzie te zoekenquote:
Ja, dat is wel jammer...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt meer omdat FCT gaat verliezen
Die is pittig ja. Heb net The Godfather 2 uitgespeeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Verdomde bankroof in gta 4 blijft lastig.
Is dat wat?quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is pittig ja. Heb net The Godfather 2 uitgespeeld
Ik vind hem wel aardig. Al zijn de meningen over de game nogal verdeeldquote:
Ik ben er nog.quote:Op zondag 19 april 2009 02:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Het is echt saai vandaag hier. Damn volgende keer beter
Ik bedoelde stiekem de hele stad hengeloquote:
Het was fucking saai vanavond. In een kroeg stond maar liefst 8 manquote:
Maar liefst 8 manquote:Op zondag 19 april 2009 03:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het was fucking saai vanavond. In een kroeg stond maar liefst 8 manTja nu thuis maar bier aan het drinken wat ik daar dan weer niet kon omdat ik nog moest rijden
Nog bitches geplayed?quote:Op zondag 19 april 2009 05:40 schreef Poit het volgende:
!
Een aantal vrienden van me werken in de horeca. En die hadden een drukke dag vandaag. Dus of ze kwamen niet of ze waren vroeg weg. Tja dan houd het snel op. Ik ging niet voor niks rond 2 uur al wegquote:Op zondag 19 april 2009 04:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar liefst 8 man
Ookal ben je met je vrienden, dan is het alsnog ongezellig. Kroeg moet vol zijn wil je een beetje het "samengevoel" krijgen
Bacoquote:Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef Lyzio het volgende:
VerjaardagenOm half zes thuis komen
Kleffe bek
Baco
Welk topic?quote:Op zondag 19 april 2009 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
Dat topic komt er aan!
Maar daar moet kwaliteit aan vast zitten want anders wordt het een SC ding
een Gamekings/PU topic. Ik weet ff niet meer welke van die 2 maar het zijn toch diezelfde luiquote:
Ik ken er een die vond die clip met al die 'vrouwen' engquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 13:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ken er een die vond die clip met al die 'vrouwen' eng
het was anders wel een heerlijke fucked up clipquote:
quote:
Nee man, Rubber Johnny... DIE is pas fucked upquote:Op zondag 19 april 2009 13:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het was anders wel een heerlijke fucked up clipwees eerlijk
Deze clip ken ik meer omdat waar ik uit ga ze hem jaren lang via een beamer op de muur projecteerden
En ondertussen andere muziek draaien
thanksquote:
Al die clips van Chris Cunningham zijn freakyquote:Op zondag 19 april 2009 13:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het was anders wel een heerlijke fucked up clipwees eerlijk
Deze clip ken ik meer omdat waar ik uit ga ze hem jaren lang via een beamer op de muur projecteerden
En ondertussen andere muziek draaien
true, maar dat is gewoon het eerste waar ik aan denk als ik dat gezicht ziequote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Al die clips van Chris Cunningham zijn freaky
Chris is heilig!quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Al die clips van Chris Cunningham zijn freaky
Oke..quote:Op zondag 19 april 2009 13:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
een Gamekings/PU topic. Ik weet ff niet meer welke van die 2 maar het zijn toch diezelfde lui
Die shit is inderdaad fucked up.quote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee man, Rubber Johnny... DIE is pas fucked up
Dankuwel ED.quote:
Ken ik niet.quote:
Geinig maar ook niet meer dan datquote:
que?quote:
GAAAARRRRRRrrrrrquote:
Porque?quote:
"Daarom" is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel beneden...quote:
Daaromquote:Op zondag 19 april 2009 14:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
"Daarom" is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel beneden...![]()
![]()
![]()
F1 keek ik altijd totdat M. Schumacher er mee stopte! Toen ben ik ook gestoptquote:Op zondag 19 april 2009 15:19 schreef Fallen het volgende:
Ik ben niet uit geweest en ook niet thuis zitten zuipen.
Was vanochtend om 8 er al uit, om 9 uur F1 zitten kijken en rustig ontbijten.
Doe mij maar een pizza met tonijnquote:
n00bquote:
Klopt maar de verleiding is zo grootquote:Op zondag 19 april 2009 16:33 schreef Fallen het volgende:
Ach, de zaterdagen ben ik toch wel snel op tijd wakker, gaat automatisch.
En zondagen zijn makkelijk als je het zaterdagavond niet laat maakt. Meestal gaat het opstaan dan vanzelf, hooguit een uur later.
ff youtube gekeken en nu kan ik weer door!quote:
Bij zon stukje met klote heli :p kon de weg ff niet vinden maar nu weer welquote:
Valsspelen mag niet!quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ff youtube gekeken en nu kan ik weer door!
ach wat is vals spelen, hij zegt het nog netjes hier ookquote:
Spellen downloaden ook niet!quote:
Dat mag welquote:
En dat dus, zoals bv Wormsquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Poit het volgende:
Tuurlijk mag dat wel, download jij je arcade games niet?
Als je de tijd hebt MGS4, als je nog voetbal wilt zien vandaag Unchartedquote:
Welk voetbal?quote:Op zondag 19 april 2009 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt MGS4, als je nog voetbal wilt zien vandaag Uncharted
PSV - Ajaxquote:
quote:
Of was dat al geweest? Ik heb geen verstand van foeballequote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En dan lekker op eten tijdens het kijken van Manchester United.
Na, het is een doodsaaie match.quote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Of was dat al geweest? Ik heb geen verstand van foeballe
.quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef Lyzio het volgende:
AjaxWat een totale declassering zeg. AZ, van harte.
Oeh, zet wel de taal gewoon op Nederlands! De main characters hebben gewoon relaxte stemmenquote:Op zondag 19 april 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na, het is een doodsaaie match.
Heb net Uncharted erin gestopt.
Als Ajacied gun je het van Gaal stiekem wel een beetje natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
absoluut mee eens en AZ gefeliciteerd (maar alles behalve van harte, ik moet die scheringa en van Gaal niet)
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als Ajacied gun je het van Gaal stiekem wel een beetje natuurlijk
Nee ook niet, omdat het een arrogante zak is geworden. Staat hij straks zichzelf weer compleet belachelijk te maken op het bordes. Dat geschreeuw weer van hem. Geef mij maar een Guus Hiddinkquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als Ajacied gun je het van Gaal stiekem wel een beetje natuurlijk
Kom je weer aandacht tekort?quote:
Ik word in een zin genoemd met Poitquote:
Dat ben je al lang kerel, samen zitten wij op de troon der heerschendheid!quote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik word in een zin genoemd met Poit
Ooit word ik ook zo'n grote baas. Ooit...
Eerder op een houten krat!quote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ben je al lang kerel, samen zitten wij op de troon der heerschendheid!
quote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ben je al lang kerel, samen zitten wij op de troon der heerschendheid!
Je weet waar die krat staat? mooi kun je er lekker op gaan zitten. NIet te veel ruimte innemen a.u.b. Emar en Roelof hebben ook een plekje nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |