Jou opname?/quote:Op zondag 19 april 2009 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had je nog aan willen bieden om je mijn filmopname te mailen maar dat kun je nu dus wel vergeten![]()
Ondankbare hond
Nee, dat denken we niet, dat wéten we.quote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef Alexanderlg het volgende:
Denk je dat ik niet na kan denken?
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Alexanderlg het volgende:
[..]
ben jij ook al zo'n boerenlul die deze topic komt verpesten
Ik heb niet gezegd dat het mijn topic was maar ook niet dat het niet mijn topic was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, dus het is niet jouw topic?
Waarom ben jij wel de TS dan?
Moest je nou 3 maanden over dit grapje nadenken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef Alexanderlg het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het mijn topic was maar ook niet dat het niet mijn topic was.
Zag je nog staan met je oma in de boerka winkel
Nee daarom vraag ik er ook naar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef ruud.nl het volgende:
En al bedacht hoe je je geweldige plan uit gaat voeren?
Dat kun je natuurlijk ook doen. Een burka aan en een camera onder je burka.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef Alexanderlg het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het mijn topic was maar ook niet dat het niet mijn topic was.
Zag je nog staan met je oma in de boerka winkel
En mensen zoals jij dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef Alexanderlg het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik er ook naar.
Dat is de rede waarom ik deze topic heb gestart. ei!!!!
Sommige normale mensen hebben de begeleiding van een gehandicapte nodig
Waar ook een boek van is? Mja, nogal zielig. Ik zou zeggen dat hij analfabeet is. Wat zijn qwerdy toetsenbord meteen verklaart.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef RealZeus het volgende:
Maar TS, vind je het zelf ook niet een beetje pauper om een theater-voorstelling te gaan filmen?
Alexanderigs Eleven bedoel je? ik denk dat de dop constant op de lens zou hebben gezeten en dat we daar nooit achter zullen komenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:09 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe zou Ocean's Eleven eruit hebben gezien met TS in plaats van Danny Ocean?
Je vroeg er twee maanden geleden naar, vandaar dat ik vroeg of je AL bedacht hoe je je plan uit gaat voeren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef Alexanderlg het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik er ook naar.
Dat is de rede waarom ik deze topic heb gestart. ei!!!!
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis! Niet dat je daarmee aan een opname komt, maar toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef Alexanderlg het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:38 schreef Alexanderlg het volgende:
Jongens luister nou ik weet dat het moeiljijk is maar ik vraag niet aan mensen om te zeggen dat ik het niet moet doen, ik vraag hoe j ononpavllend moett doen
Mwoah, nu is het wel mooi geweest...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:54 schreef Sander het volgende:
Ik laat dit topic open omdat ik bijna koffie tegen mijn scherm sproeide. Carry on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |