Ik had hier overheen gelezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:02 schreef Ofresca het volgende:
Voornamelijk heel stil!
Hoe was jouw dag?
Goed hèquote:
Ik verwacht er ook nog één, maar meestal komen de bonnen uit België niet aan...quote:
Toch een paar keer geluktquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zorg ook dat ik nooit op de foto sta..
De Stad? Je gaat ook naar Enschede?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had hier overheen gelezenShame on me!
Mijn dag was goed! Veeél in de auto gezeten & een arbeidsvoorwaarden gesprek gehad, dus dat was tof!
& zo meteen ga ik even met mijn moeder naar de stad.
sst niet verklappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch een paar keer gelukt
http://fotoboek.fok.nl/user/152525
Wat moet ik dáár nu doen?quote:
Ik niet hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel logisch dat iedereen haar op de foto wil zetten.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel logisch dat iedereen haar op de foto wil zetten.
Ooo dus daarom moet ik er ook heen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is The Place to Be! En ik ga er zo naar toe.
Sorryquote:
Ze is geflitst door/bij een trajectcontrolequote:
Dan mag je wel naar Utrecht komen. Dat is ook een toffe stad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dus daarom moet ik er ook heen?![]()
Sorry, ik heb vandaag al genoeg km's in de auto gezeten, volgende keer, oke?
Schat, niet nu!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag je wel naar Utrecht komen. Dat is ook een toffe stad.
Ja, niet nu, ik ga net weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, niet nu!![]()
Volgende keer
en dan lijkt Utrecht mij leuker ja.. Hahaha
Mensen!! tjonge.. laat m'n stad met'rust!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, niet nu!![]()
Volgende keer
en dan lijkt Utrecht mij leuker ja.. Hahaha
Ik vind dat er in dit topic, in tegenstelling tot de vorige [Singles] Waar vrouwen met borsten pronken! wel een foto van Nouk geplaatst mag worden!quote:
Wanneer is er een meet in Enschede dan? misschien komen we dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen!! tjonge.. laat m'n stad met'rust!Niet leuker dan Utrecht
Komt enkel doordat jij mij nog niet kent
Jij vindt dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind dat er in dit topic, in tegenstelling tot de vorige [Singles] Waar vrouwen met borsten pronken! wel een foto van Nouk geplaatst mag worden!
Pak dr eentje uit haar fobo zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind dat er in dit topic, in tegenstelling tot de vorige [Singles] Waar vrouwen met borsten pronken! wel een foto van Nouk geplaatst mag worden!
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vindt dat?Mag ik dat óók hier even zelf bepalen
Ik vind het niet netjes om dat te doen. als ik het gewild had ik het al gedaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pak dr eentje uit haar fobo zou ik zeggen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou vooruit.
[..]
Ik vind het niet netjes om dat te doen. als ik het gewild had ik het al gedaan.
Ik wilde alleen aangeven dat ik het nu een betere reden vind dan in dat vorige topic.
Idd, daarom heb ik er ook niet gelijk een gepostquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
GelukkigAlle foto's zijn in mijn fobo te bekijken
Misschien een betere reden. Maar als ik een foto wil plaatsen hier, dan doe ik dat zelf wel
Ik zie je liever in het echtquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
GelukkigAlle foto's zijn in mijn fobo te bekijken
Misschien een betere reden. Maar als ik een foto wil plaatsen hier, dan doe ik dat zelf wel
Ik vind de spelletje op de iphone nog niet goed genoeg om me twee uur bezig te houdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb fok. En spelletjes op de iPod.
Mensen kijken is ook een leuk tijdverdrijfquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de spelletje op de iphone nog niet goed genoeg om me twee uur bezig te houden![]()
Maar ik hoef ook nooit 2 uur te wachten.
Ik kom langs de huizen van twee recente exen, geeft me genoeg stof om na te denken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de spelletje op de iphone nog niet goed genoeg om me twee uur bezig te houden![]()
Maar ik hoef ook nooit 2 uur te wachten.
Ben je daar echt zo mee bezig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom langs de huizen van twee recente exen, geeft me genoeg stof om na te denken.
Tegenover me zit een vent die lijkt op die enge gast van de pedopartij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mensen kijken is ook een leuk tijdverdrijf
Nou, dan kijk je naar andere mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenover me zit een vent die lijkt op die enge gast van de pedopartij.
Dat kan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms. Eentje zit nog steeds best wel diep.
Kloptquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mensen kijken is ook een leuk tijdverdrijf
Nee, die van november. Die ene met kind. Ze woont ook nog eens naast het spoor, kan haar huis, waar ik zulke geweldige herinneringen heb liggen, zometeen bijna aanraken.quote:
mogguhquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
Pfff shoppen met een vrouw is wel mega vermoeiend zegmaar heb weer leuke dingen
![]()
Hallo allemaal
Zet de bijpassende muziek dan ook even op!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, die van november. Die ene met kind. Ze woont ook nog eens naast het spoor, kan haar huis, waar ik zulke geweldige herinneringen heb liggen, zometeen bijna aanraken.
Die heb ik in de aanslag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zet de bijpassende muziek dan ook even op!
Dan is je weekend gelijk naar de klote
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik in de aanslag.Naah, dit weekend gaat zo enorm tof worden, dat kan zelfs zij niet verkloten.
quote:
Box!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
Pfff shoppen met een vrouw is wel mega vermoeiend zegmaar heb weer leuke dingen
![]()
Hallo allemaal
Vanavond met vrienden uit in enschede, morgen puikend feest in amsterdam en zondag ook nog de hele dag in de kroeg hangen met toffe mensen.quote:
ga je het hele land door dit weekend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond met vrienden uit in enschede, morgen puikend feest in amsterdam en zondag ook nog de hele dag in de kroeg hangen met toffe mensen.
Je bent weer naar de hoeren geweest?quote:
Nee, niet eensquote:
Geld is op?quote:
Moi. 2 xquote:
waar dan? toch niet toen je naar d-h kwam terrassen?quote:
Nee gelukkig niet, die route heb ik in de periode 6x gereden ofzo.. Nee van en naar Arnhem. 1x trajectcontrole, dacht dat het alleen bij het 80 stuk wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar dan? toch niet toen je naar d-h kwam terrassen?
aah, f*cked upquote:
12 km p/u en 9 km p/u. Valt mee, aangezien ik op die route op sommige stukken 40 km p/u te hard ging..quote:
ha dat is kut, zeker ook op zo'n 100 km/u stukquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, die route heb ik in de periode 6x gereden ofzo.. Nee van en naar Arnhem. 1x trajectcontrole, dacht dat het alleen bij het 80 stuk wasen andere keer mobiele controle. Samen gelukkig maar 52,-
Inderdaad.. Van 120 naar 100 is irritant!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
ha dat is kut, zeker ook op zo'n 100 km/u stuk
Dat ding met geheugen waar Tally het laatst over hadquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net een cadeautje voor mezelf besteld!
comfort cadeautje omdat je geflitst bent>?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
tis dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ding met geheugen waar Tally het laatst over had?
ik lig morgen alleen niet bij je in de busquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
Zo'n ding maar dan zonder geheugen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ding met geheugen waar Tally het laatst over had?
Nee, gewoon omdat ik dat wel eens nodig vondquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
comfort cadeautje omdat je geflitst bent>?
[..]
tis dat?
Alleen vanavond. Amsterdam is gewoon utrecht-noord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
ga je het hele land door dit weekend?
Niet?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lig morgen alleen niet bij je in de bus
wat heb je bestelt?
Geilquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo'n ding maar dan zonder geheugen!![]()
[..]
Nee, gewoon omdat ik dat wel eens nodig vond
Een vibo
beetje kf post hoor ! heb meisje van winkelen vandaag oorbellen cadeau gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Een vibo
wat is jouw bestel nummer ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lig morgen alleen niet bij je in de bus
wat heb je bestelt?
Neen moet morgen werken hahaquote:
Van mij? Of van jou? Wel lief van jequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
beetje kf post hoor ! heb meisje van winkelen vandaag oorbellen cadeau gedaan
Nou, nou, nou er is veel meer van mij dan ik hier postquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
Ik leer je trouwens wel een beetje kennen heh Nouk, dat ik het gewoon raadde!
Damn it!quote:
Just keep daring mequote:
Hoi!quote:
I willquote:
9mei zie ik je he?quote:
Nou, veel plezier ermee dan maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Een vibo
Inderdaadquote:
Dat komt goed, hahaquote:
quote:
Van jouquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van mij? Of van jou? Wel lief van je
[..]
Nou, nou, nou er is veel meer van mij dan ik hier post
werkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef Tegan het volgende:
Ik verveel me zeg.
Wat zijn de plannen dit weekend?
Sommige mensen beantwoorden niet alles van een sms..quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef KudFokker het volgende:
Nou, dat modelletje kan ik ook wel vergeten...
Ze zei niks over mijn opmerking dat ze zich niet druk hoefde te maken dat ze geen indruk op me gemaakt had, maar beantwoorde alleen maar mijn vraag wat ze van het weekend ging doen![]()
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:40 schreef mrbox het volgende:
Van jouJaa we gingen ook nog ff kijken naar een leuk jurkje voor haar maar dat is echt lastig
dus toen met moeite die oorbellen voor d'r mogen kopen.
Ow er is meer aan Nouk dan dat ze hier post
Niet met jou daten. Helaas.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef Tegan het volgende:
Ik verveel me zeg.
Pfff Gordon... Ff beide beentjes op de vloer... Niets mis mee...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef KudFokker het volgende:
Nou, dat modelletje kan ik ook wel vergeten...
Ze zei niks over mijn opmerking dat ze zich niet druk hoefde te maken dat ze geen indruk op me gemaakt had, maar beantwoorde alleen maar mijn vraag wat ze van het weekend ging doen![]()
Straks feestje, morgen brak zijn, zaterdagavond/nacht werken in de kroeg en zondag in de sauna rond huppelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef Tegan het volgende:
Ik verveel me zeg.
oeh saunaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Straks feestje, morgen brak zijn, zaterdagavond/nacht werken in de kroeg en zondag in de sauna rond huppelenZondagavond uit eten en daarna brak, brakker brakst op de bank
Q les 1: Daten?quote:
beetje leren voor de VOUB, verder stiekem auto rijden en van de zon genieten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef Tegan het volgende:
Ik verveel me zeg.
Ja, gezellig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oeh sauna![]()
ga je keertje met met murm en mij??
Haha okequote:
Ik ben er weleens geweest hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen!! tjonge.. laat m'n stad met'rust!Niet leuker dan Utrecht
Komt enkel doordat jij mij nog niet kent
je snapt natuurlijk wel dat het mij niet op de sauna gaatquote:
Hey! Hoe is het?quote:
quote:
Oppassen Nouk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je snapt natuurlijk wel dat het mij niet op de sauna gaat![]()
Nouk is wel wat gewend denk ik hoor! die kan haar mannetje wel staan.quote:
Het was via hyves, en in de kroeg leek ze opeens ook niet echt geïnteresseerd...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sommige mensen beantwoorden niet alles van een sms..Niet gelijk opgeven
![]()
Zou je denken...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nouk is wel wat gewend denk ik hoor! die kan haar mannetje wel staan.
Mental image van nouk met een voorbinddildo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben een enorme charmeur... dus dat moeten we dan nog maar eens zien haha... heb trouwens ook liever dat ze haar vrouwtje staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff Gordon... Ff beide beentjes op de vloer... Niets mis mee...
Whoei, een uitnodigingquote:
Goedquote:
ow dan ga ik weerquote:
Je hebt de afgelopen twee dagen rustig kunnen posten, dus niet miepenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow dan ga ik weer![]()
![]()
![]()
Nog ff druk zijn voor een deadlineiedereen fijn weekend !
Jij bent geen bi...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja, goed!quote:
wellus... vind alleen vrouwen leuker... mannen zijn maar goed voor 1 ding zo op z'n tijdquote:
Nee je bent typisch lesbisch... Misschien moet je nog uit de kast komen... Laat t me ff wetenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wellus... vind alleen vrouwen leuker... mannen zijn maar goed voor 1 ding zo op z'n tijd
Nee niet toch...quote:
Hihiquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon moequote:
Ik heb lekker in mijn cabriootje gereden vandaag, heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wellus... vind alleen vrouwen leuker... mannen zijn maar goed voor 1 ding zo op z'n tijd
22 april mocht dat toch pas weer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb lekker in mijn cabriootje gereden vandaag, heerlijk
Jamaar als ik het stiekem doe toch vandaag alquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jamaar als ik het stiekem doe toch vandaag alff rondje van het ene dorp naar het andere en weer terug.
Hoe kom jij tot deze wijze conclusie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Rioquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot deze wijze conclusie?
Onzekerheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het was via hyves, en in de kroeg leek ze opeens ook niet echt geïnteresseerd...
Huh? *insert smilie met één opgetrokken wenkbrauw...*quote:
Hij is in Rio geweest en daar heeft hij dat geleerd...? Iets anders kan ik er ook niet van makenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Huh? *insert smilie met één opgetrokken wenkbrauw...*
maar ik heb je nummer niet.... oh wacht... die heb ik wel..quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]mij hoor je niet klagen als je me rond die ene tijd even belt hoor
Hij heeft daar geleerd dat ik mijn mannetje kan staan... Mmmmmmquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is in Rio geweest en daar heeft hij dat geleerd...? Iets anders kan ik er ook niet van maken
Ja, dié logica snap ik ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij heeft daar geleerd dat ik mijn mannetje kan staan... Mmmmmm
Wil je van ons af?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:29 schreef fraubitch het volgende:
AT lijst weer.
ik kom maar niet van jullie af zeg...
of andersom, wat jij wilt
Ja, ik weet het ook niet hoor. ik ben gewoon een beetje raar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Huh? *insert smilie met één opgetrokken wenkbrauw...*
Dan ga je PS3'en.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef Feitosa het volgende:
Fuuuuuck, waarom leer ik nooit eens ruim vantevoren afspraken te maken ipv vrijdag te bellen.
Nu heeft iedereen al afspraken staan.
Wat is de At lijst? Is dat de wie neukt wie lijst?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:29 schreef fraubitch het volgende:
AT lijst weer.
ik kom maar niet van jullie af zeg...
of andersom, wat jij wilt
Heb al ff een kratje bier gehaald en 2 jointjes. Naja morgen toch een feestje, extra goed doorzakken.quote:
Bier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb al ff een kratje bier gehaald en 2 jointjes. Naja morgen toch een feestje, extra goed doorzakken.
U blowt enkel?quote:
Nee, het was positief bedoelt. Maar je was me te snel af om een betere smiley te zoeken.quote:
Het recept voor een relaxe avond.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb al ff een kratje bier gehaald en 2 jointjes. Naja morgen toch een feestje, extra goed doorzakken.
Q.quote:
Actieve Topicsquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is de At lijst? Is dat de wie neukt wie lijst?
Vergeef de dwaas.......quote:
Niks mis met leergierige mannenquote:
Ff de stapel gepakt:quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Het recept voor een relaxe avond.
Welke games heb jij eigenlijk?
Hmm, ik ken er een paar niet. Pure, Blazing Angels, Orange box?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ff de stapel gepakt:
Army of Two , the Orange box, Resistance 2 , Pure , NFS Prostreet , Killzone 2, Battlefiel Bad Company, GTA 4 , Blazing Angels , Motorstorm : Pacific Rift, Dirt, H.A.W.X.
![]()
![]()
, Mortal Kombat vs DC.
Niks mis met vrouwen die je wat willen bijbrengen.quote:
Het is even wennen , maar je kan dan echt vage shit met je vliegtuig uithalen en als je dan dogfight mode doet vliegen er echt 8 raketten om je oren terwijl je een andere gast uit de lucht aan het knallen bent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm, ik ken er een paar niet. Pure, Blazing Angels, Orange box?
En HAWX, ik heb (voor de X360) wel die demo gedownload, maar ik vond die assistance off mode nogal kut, 3rd person view van je vliegtuig. Wen je daar wel aan?
Boos op Q?quote:
Het zag er wel heel erg vet uit inderdaad. Vooral die assistance off view.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het is even wennen , maar je kan dan echt vage shit met je vliegtuig uithalen en als je dan dogfight mode doet vliegen er echt 8 raketten om je oren terwijl je een andere gast uit de lucht aan het knallen bent.
Geweldig gewoon, maar ik ben dan ook echt gek van Gevechtsvliegtuigen.
Blazing angels is vliegen tijdens ww2 en orange box : Half - life 2 , Portal en team Fortress ( 1 pakket dus )
Hoezo?, er is Lock-on voor op de pc. Schijnt er goed te zijn en ook niet voor rookies.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik mis wel de tijd van TFX (Tactical Fighter Experiment) of EF2000. Dat waren mooie simulators (echte, waarbij je je hele toetsenbord nodig had). Op een console is het toch meer arcade.
TFX heb ik nog ergens liggen in doosquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Het zag er wel heel erg vet uit inderdaad. Vooral die assistance off view.![]()
Ik mis wel de tijd van TFX (Tactical Fighter Experiment) of EF2000. Dat waren mooie simulators (echte, waarbij je je hele toetsenbord nodig had). Op een console is het toch meer arcade.
Portal ken ik niet, Team Fortress weleens van gehoord, en Half Life natuurlijk wel.
Fijne avond nog B.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
TFX heb ik nog ergens liggen in doos
En nu ervandoor. Fijne avond mensen!
Ja, maar ik game niet op de pc. Trekt mijn laptop niet denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoezo?, er is Lock-on voor op de pc. Schijnt er goed te zijn en ook niet voor rookies.
Noukie. Wel 2.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef MNR het volgende:
Wie heeft er een boete?
(of mag ik flitsen niet in de context zien?)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen die je wat willen bijbrengen.
Jaquote:
misschien.quote:
Echt waarquote:
Owwww, dat valt nog meequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt waarMaar ach, afgelopen 3/4 weken ben ik veel te hard het hele land door gecrosst en daar heb ik 2 boetes aan overgehouden van totaal 52,-. Kon het slechter treffen
Hoe lang heeft er tussen gezeten voor je die in de bus had?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt waarMaar ach, afgelopen 3/4 weken ben ik veel te hard het hele land door gecrosst en daar heb ik 2 boetes aan overgehouden van totaal 52,-. Kon het slechter treffen
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Owwww, dat valt nog mee
Zeker voor twee.
Goed voornemen
Ze zijn van 4 en 5 april. Verzenddatum 14 en 18 april. Ja, echt, 18 aprilquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe lang heeft er tussen gezeten voor je die in de bus had?
LOLquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze zijn van 4 en 5 april. Verzenddatum 14 en 18 april. Ja, echt, 18 april
Ze zijn snel tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ok. Dan moet ik ook even naar beneden lopen denk ik
Wil je daar iets mee zeggen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
Hey Ado, ik heb nog eens nagedacht over die uitspraak over vrouw psy en vrouw patient he? Volgens mij wordt een vrouw alleen maar gek als ze hem niet vertrouwt of hem teveel deelt met andere vrouwen
Applausje voor KF!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Back!
Gewoon weer 9 km gelopenin 45 minuten nu
gaat echt de goede kant op
!
Alleen ik ben op de dijk op mijn bek gegaan :S
Er wordt daar gewerkt, dus er ligt geen asfalt maar grind...
Halverwege ging ik onderuit, knie open & grind erin...
Maar toch die andere 4.5 km afgemaakt!
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Neequote:
Nee hoeft niet, maar ik ben er best trots opquote:
Wel benen scheren hequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
Back!
Gewoon weer 9 km gelopenin 45 minuten nu
gaat echt de goede kant op
!
Alleen ik ben op de dijk op mijn bek gegaan :S
Er wordt daar gewerkt, dus er ligt geen asfalt maar grind...
Halverwege ging ik onderuit, knie open & grind erin...
Maar toch die andere 4.5 km afgemaakt!
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Okquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee
Je schreef het dus daarom schreef ik het richting jou. That's all.
Mannen behoren haren op hun benen te hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wel benen scheren heDaarom deden ze dat toch
Het was ook niet serieus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar ik ben er best trots op
Ik voel me nu alleen totaal niet lekker
Ik heb het gigantisch warm, maar ben dik aan het rillen...
Zodirect even kijken hoe het gaat als ik gedouched heb...
Dat waren toch wielrennersquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En voor het masseren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Weet ikquote:
Volledig kaal vind ik wat overdreven. Bijhouden, graag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat vinden de vrouwen trouwens van mannen die hun oksels scheren ?
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in een leuk of spannend feestje ofzo en er is niks
Ow, dacht dat het was voor wat jij nu had. Dat het grind in je knie zit met haren en al en dat het zou gaan ontsteken ofzo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat waren toch wielrenners?
Zodat als ze vielen ze niet met hun haren aan het asfalt blijven plakken?
Wat vinden de vrouwen trouwens van mannen die hun oksels scheren ?
Ja, maar je zit op de verkeerde bankquote:
Dat kan veranderen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar je zit op de verkeerde bank
Pokeren met Rebel is leuk tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in een leuk of spannend feestje ofzo en er is niks
De mijne natuurlijk! Lekker ruim en zachtquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat kan veranderen.![]()
Wat voor bank had je in gedachten?
Hm, met wijn of met bier?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De mijne natuurlijk! Lekker ruim en zacht
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Pokeren met Rebel is leuk toch
Moet er nog naar toe, zeg maar niet dat ik hier gehangen heb. Is ie voor niets snel weg gegaan
Tenminste normaal wachten ze op mij, wellicht dat ik er nu nog langer dan lang over doe
Heb beide in huis, waar je zin in hebtquote:
Mja.. geduldquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geduld! Of zelf meer initiatief tonen!
Nee, als ik jou nu PM dan ben ik lekker onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb beide in huis, waar je zin in hebt![]()
[..]
Mja.. geduld![]()
Ik kan er wel mee komen, maar dan is het niet spontaan en te voorspelbaar en ik hou van een tikkie onvoorspelbaarheid, Dat initiatief zit verder we goed
2 flessen koud in de koelkastquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, als ik jou nu PM dan ben ik lekker onvoorspelbaar.![]()
Geduld dus.![]()
Rosétje?
Hij heeft wel iets te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow god.. Ado heeft weer een nieuw doel gevonden
Het begint wel steeds beter te klinken. Heb je ook een foto van je rug toevallig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
2 flessen koud in de koelkast
Het zou eerder onverwacht zijn
Dat is waar.. maar ik hou er niet van om naar een herhaling te kijken.. jij wel?quote:
Hoe vaak is het 'm al gelukt dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar ik hou er niet van om naar een herhaling te kijken.. jij wel?
Dat is afhankelijk van je definitie van 'gelukt'quote:
Nee, maar we kunnen het overslaan, zoals zij ons ook overslaan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar ik hou er niet van om naar een herhaling te kijken.. jij wel?
Met hoeveel heeft ie een date gekregen dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je definitie van 'gelukt'
Dat moet je aan hem vragen hequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Met hoeveel heeft ie een date gekregen dan.
Mijn rugquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het begint wel steeds beter te klinken. Heb je ook een foto van je rug toevallig?
quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zeggen maar wat...quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je definitie van 'gelukt'
Daar wachtte hij speciaal opquote:
quote:
Wel veel smileys hoor, dat valt me wel tegen van iemand die het toch wel met meer woorden kan zeggen.quote:
Hmm.. misschien is dat afhankelijk van wat hij wil bereikenquote:
Daar heb je wel een punt. En zeker mensen die zich vervelen proberen wel eens wat meer woorden te gebruiken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Wel veel smileys hoor, dat valt me wel tegen van iemand die het toch wel met meer woorden kan zeggen.
Waarom niet, ik heb hem nog niet op een leugentje kunnen betrappen.quote:
Ahhh, daar heb je een punt, dat lukt bij ons natuurlijk niet meer. Wij kennen hem al iets langer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. En zeker mensen die zich vervelen proberen wel eens wat meer woorden te gebruiken.
Zou het misschien een poging tot 'mysterieus zijn' zijn?
Dat valt onder de noemer discrete informatie die niet publiekelijk gemaakt wordtquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Ofresca het volgende:
Ik kan het altijd proberen.
Ado, hoeveel dates heb je, door FOK! al gehad?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat valt onder de noemer discrete informatie die niet publiekelijk gemaakt wordt![]()
En neem maar van mij aan, dat dat erg meevalt! Ze willen me alleen graag afschilderen hier als een rokkenjager
Je bent ook een rokkenjager.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat valt onder de noemer discrete informatie die niet publiekelijk gemaakt wordt![]()
En neem maar van mij aan, dat dat erg meevalt! Ze willen me alleen graag afschilderen hier als een rokkenjager
Neuh, alleen korte rokjesquote:
En daarom wil jij mijn rug zien? Die snap ik namelijk nog steeds nietquote:
Haha, je bent wel zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef Adolecens het volgende:
Ik trek vast een fles open... Begin het feestje zelf wel, heb niet het idee dat er nog gasten bij komen![]()
Jaquote:
Ik heb wat met ruggen... Vind ze, mits goed gevormd, gewoon heel mooi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarom wil jij mijn rug zien? Die snap ik namelijk nog steeds niet![]()
Ik trek vast een fles open... Begin het feestje zelf wel, heb niet het idee dat er nog gasten bij komen
Waar staat dan iets negatiefs?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik word weer eens negatief neergezet
Ik heb het nog voor je geprobeerd op te nemen Adoquote:
girlies zijn z'n ding ook niet.. milfjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
Het valt wel mee toch, dat Ado zo'n girl chaser is?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
Het valt wel mee toch, dat Ado zo'n girl chaser is?
dat heeft andere redenen en heeft meer met jou dan met hem te makenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh, zo zie ik hem nog steeds niet.
Hmm, dat is weer een hele andere doelgroep dan waar mijn interesse ligt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
girlies zijn z'n ding ook niet.. milfjes
Owww.. dan varen jullie niet in elkaars vaarwater.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, dat is weer een hele andere doelgroep dan waar mijn interesse ligt...
Hoe oud is Ado zelf dan ?
Wat heeft dat meer met mij te maken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heeft andere redenen en heeft meer met jou dan met hem te maken
Hij is oud genoeg dat milfjes hem interessant vinden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, dat is weer een hele andere doelgroep dan waar mijn interesse ligt...
Hoe oud is Ado zelf dan ?
je moet er ook wel voor openstaan enzo anders merk je er niets van en gaat het aan je voorbijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heeft dat meer met mij te maken?
Rechtmuisknop op icoontje en dan "als default browser" instellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
Weet iemand hoe je van FireFox weer je standaard browser maakt ?
Ik heb per ongelijk Internet Explorer 8 als default ingesteld
Waar ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Rechtmuisknop op icoontje en dan "als default browser" instellen
Heb net mijn bericht geedit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar ?
Op het bureau blad ? (lijkt me niet)
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb wat met ruggen... Vind ze, mits goed gevormd, gewoon heel mooi.
Nou ja, een positief beeld van me is er nu niet meer hequote:
quote:
Af en toe is dat anders best leuk hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet! Dank je wel Bengel!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh, zo zie ik hem nog steeds niet.
EVEN groot ALSquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
Hmm hij is 11 jaar ouders dan / als () mij, dus 32...
Ja dan mag je voor milfjes gaan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet er ook wel voor openstaan enzo anders merk je er niets van en gaat het aan je voorbij
Ohhh! Dan doet hij mij alleen maar omdat ie zich verveeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dat geeft m dan hier de naam womanizer gezien veel manvolk het hier toendertijd niet konden verkroppenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zie heus wel hoe hij tegen de vrouwen doet en hoe die gaan "kwijlen"
Dat wil niet zeggen dat ik dat serieus neem.
Je bent grappig.
ik vel er ook geen oordeel of mening over hequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Adolecens het volgende:
Af en toe is dat anders best leuk hoor
Idd, extra en dan opties.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Rechtmuisknop op icoontje en dan "als default browser" instellen
Offe.. als dat niet werkt, vraagt ie dat toch automatisch als je hem opstart? En als dat niet werkt, kun je het volgens mij bij de opties bovenin het menu doen. En anders even op Google opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |