Ik had hier overheen gelezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:02 schreef Ofresca het volgende:
Voornamelijk heel stil!
Hoe was jouw dag?
Goed hèquote:
Ik verwacht er ook nog één, maar meestal komen de bonnen uit België niet aan...quote:
Toch een paar keer geluktquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zorg ook dat ik nooit op de foto sta..
De Stad? Je gaat ook naar Enschede?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had hier overheen gelezenShame on me!
Mijn dag was goed! Veeél in de auto gezeten & een arbeidsvoorwaarden gesprek gehad, dus dat was tof!
& zo meteen ga ik even met mijn moeder naar de stad.
sst niet verklappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch een paar keer gelukt
http://fotoboek.fok.nl/user/152525
Wat moet ik dáár nu doen?quote:
Ik niet hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel logisch dat iedereen haar op de foto wil zetten.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel logisch dat iedereen haar op de foto wil zetten.
Ooo dus daarom moet ik er ook heen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is The Place to Be! En ik ga er zo naar toe.
Sorryquote:
Ze is geflitst door/bij een trajectcontrolequote:
Dan mag je wel naar Utrecht komen. Dat is ook een toffe stad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dus daarom moet ik er ook heen?![]()
Sorry, ik heb vandaag al genoeg km's in de auto gezeten, volgende keer, oke?
Schat, niet nu!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag je wel naar Utrecht komen. Dat is ook een toffe stad.
Ja, niet nu, ik ga net weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, niet nu!![]()
Volgende keer
en dan lijkt Utrecht mij leuker ja.. Hahaha
Mensen!! tjonge.. laat m'n stad met'rust!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, niet nu!![]()
Volgende keer
en dan lijkt Utrecht mij leuker ja.. Hahaha
Ik vind dat er in dit topic, in tegenstelling tot de vorige [Singles] Waar vrouwen met borsten pronken! wel een foto van Nouk geplaatst mag worden!quote:
Wanneer is er een meet in Enschede dan? misschien komen we dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen!! tjonge.. laat m'n stad met'rust!Niet leuker dan Utrecht
Komt enkel doordat jij mij nog niet kent
Jij vindt dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind dat er in dit topic, in tegenstelling tot de vorige [Singles] Waar vrouwen met borsten pronken! wel een foto van Nouk geplaatst mag worden!
Pak dr eentje uit haar fobo zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind dat er in dit topic, in tegenstelling tot de vorige [Singles] Waar vrouwen met borsten pronken! wel een foto van Nouk geplaatst mag worden!
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vindt dat?Mag ik dat óók hier even zelf bepalen
Ik vind het niet netjes om dat te doen. als ik het gewild had ik het al gedaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pak dr eentje uit haar fobo zou ik zeggen.
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou vooruit.
[..]
Ik vind het niet netjes om dat te doen. als ik het gewild had ik het al gedaan.
Ik wilde alleen aangeven dat ik het nu een betere reden vind dan in dat vorige topic.
Idd, daarom heb ik er ook niet gelijk een gepostquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
GelukkigAlle foto's zijn in mijn fobo te bekijken
Misschien een betere reden. Maar als ik een foto wil plaatsen hier, dan doe ik dat zelf wel
Ik zie je liever in het echtquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
GelukkigAlle foto's zijn in mijn fobo te bekijken
Misschien een betere reden. Maar als ik een foto wil plaatsen hier, dan doe ik dat zelf wel
Ik vind de spelletje op de iphone nog niet goed genoeg om me twee uur bezig te houdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb fok. En spelletjes op de iPod.
Mensen kijken is ook een leuk tijdverdrijfquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de spelletje op de iphone nog niet goed genoeg om me twee uur bezig te houden![]()
Maar ik hoef ook nooit 2 uur te wachten.
Ik kom langs de huizen van twee recente exen, geeft me genoeg stof om na te denken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de spelletje op de iphone nog niet goed genoeg om me twee uur bezig te houden![]()
Maar ik hoef ook nooit 2 uur te wachten.
Ben je daar echt zo mee bezig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom langs de huizen van twee recente exen, geeft me genoeg stof om na te denken.
Tegenover me zit een vent die lijkt op die enge gast van de pedopartij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mensen kijken is ook een leuk tijdverdrijf
Nou, dan kijk je naar andere mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenover me zit een vent die lijkt op die enge gast van de pedopartij.
Dat kan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms. Eentje zit nog steeds best wel diep.
Kloptquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mensen kijken is ook een leuk tijdverdrijf
Nee, die van november. Die ene met kind. Ze woont ook nog eens naast het spoor, kan haar huis, waar ik zulke geweldige herinneringen heb liggen, zometeen bijna aanraken.quote:
mogguhquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
Pfff shoppen met een vrouw is wel mega vermoeiend zegmaar heb weer leuke dingen
![]()
Hallo allemaal
Zet de bijpassende muziek dan ook even op!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, die van november. Die ene met kind. Ze woont ook nog eens naast het spoor, kan haar huis, waar ik zulke geweldige herinneringen heb liggen, zometeen bijna aanraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |