quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:29 schreef popolon het volgende:
Tja wat moet je met zo'n topic tongert? Die met dat rodelen was juist wel leuk en grappen moeten zeker kunnen maar hier kun je toch erg weinig mee.
Ik had 'm ook gesloten.![]()
Ik had het toch in het centrale wielrennentopic geplaatst? Ik kon geen ander topic vinden. En doe maar rustig, ik bedoelde het goed. Zeker niet om te trollen waar ik altijd ten onrechte van beschuldigd word!quote:
In VBL is net nog een post van je verwijderd toen je poste dat het gebroken been niet erg is maar je het juist mooi vind omdat je van hard voetbal houdt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik had het toch in het centrale wielrennentopic geplaatst? Ik kon geen ander topic vinden. En doe maar rustig, ik bedoelde het goed. Zeker niet om te trollen waar ik altijd ten onrechte van beschuldigd word!
Een topic is iets anders dan een subforum.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik had het toch in het centrale wielrennentopic geplaatst? Ik kon geen ander topic vinden. En doe maar rustig, ik bedoelde het goed. Zeker niet om te trollen waar ik altijd ten onrechte van beschuldigd word!
Ja, dat vind ik geen probleem. Wat mij betreft is het doel van voetbal je man tussen 6 plankjes trappen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
In VBL is net nog een post van je verwijderd toen je poste dat het gebroken been niet erg is maar je het juist mooi vind omdat je van hard voetbal houdt.
Excuus dan. Al vind ik de reacties van Art (Vuelta topic) en ... (Gesloten topic) erg overdreven!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een topic is iets anders dan een subforum.
We wisten al dat je niet spoorde maar dit overtreft allesquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik geen probleem. Wat mij betreft is het doel van voetbal je man tussen 6 plankjes trappen.
Voetbal is oorlog! Het doel (winnen) heiligt ALLE MIDDELEN! Maar volgens mij gaat het nu offtopic.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:09 schreef Szura het volgende:
[..]
We wisten al dat je niet spoorde maar dit overtreft alles![]()
Walgelijke vent
Machiavellistiche idiootquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog! Het doel (winnen) heiligt ALLE MIDDELEN! Maar volgens mij gaat het nu offtopic.
Ik hoopte te kunnen discussiėren met je.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik geen probleem. Wat mij betreft is het doel van voetbal je man tussen 6 plankjes trappen.
Waarom hier geen slotje op danquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt, het gaat gewoon hetzelfde als in 2008.
Nu heb je Ambro aan het huilen gebracht.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef tong80 het volgende:
Of deze ?
[Tennis] Davis-cup Nederland-Rusland.
Hij zal idd geen weerwoord hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Nu heb je Ambro aan het huilen gebracht.
Ik open hem wel straks.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Hij ziet mijn naam bij een topic en gooit hem op slot.
Ik draaf niet door.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:31 schreef pfaf het volgende:
Draaf niet door Tong. Je hebt gelijk.Ambro. Opengooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |