hij heeft het materiaal niet. allemaal middenmaat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef Wopper1 het volgende:
Het is gewoon een drama.
Siemerink is al weken/maanden aan het roepen dat het totaal niks uitmaakt of Andy Murray nu wel/niet mee zal doen. Waar ben je als bondscoach dan uberhaupt mee bezig?
Ik vind het wel degelijk een verschil wanneer de kopman er bij de tegenstanders niet bij is.
Er zal toch echt een ander beleid gevoerd moeten worden, want dit heeft totaal geen enkele zin meer.
Nou met name van Wassen had ik vanmiddag wel wat meer verwacht, dat is de beste dubbelaar op papier maar die staat ook te klungelenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij heeft het materiaal niet. allemaal middenmaat.
BBC....quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja excuses heb ik niets aan. jeetje nos
Maar waarom beginnen ze dan vanuit het Nederlandse kamp met een soort van oorlogstaal richting de Britten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij heeft het materiaal niet. allemaal middenmaat.
Nou, je vraagt je wel af waarom er tv bij moet zijn. Dit is verre van Davis Cup niveau.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja wopper, dus eigenlijk had Siemerink af moeten bellen want we hebben er toch niets te zoeken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |