De meeste voorbeelden van je waren onder mijn regime, geen wonder dat je het tegenwoordig zat bent.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik draaf niet door.
Ik ben het gewoon spuug zat
Je zei idd 2008 ik kom met voorbeelden uit andere jaren.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ook tong, ik zeg toch vorig jaar, dus kom niet aan met 2006 en 2007.
En die van Argentinië werd dus eerst gesloten, wie weet maak je nog kans.
Bij jou maakt de dode moeder Theresa nog meer kans ontmaagd te worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
En die van Argentinië werd dus eerst gesloten, wie weet maak je nog kans.
Na een kleine 4 ton posts ken ik er nog wel meer.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Je bent zo voorspelbaar.
Ben jij hier mod geweest?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
De meeste voorbeelden van je waren onder mijn regime, geen wonder dat je het tegenwoordig zat bent.
Bron: Verzuurde ex-crew
En een verdomd goeie was ie! Niet zo autistisch aangelegd als die Ambrosius-gast.quote:
Precies.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Falco het volgende:
[..]
En een verdomd goeie was ie! Niet zo autistisch aangelegd als die Ambrosius-gast.
Hij werd vroeger altijd als laatste gekozen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Doe je hem weer even open Ambro. Er zijn hier meer mensen dan tong80, of heb je aan iedereen een hekel?
quote:
Waar zou tong80 voor geband meoten worden? Voor zijn enthousiasme of zijn terechte kritiek op de 'leiding'.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Bruce117 het volgende:
Kan dit over en weer commentaar op elkaar leveren niet eens stoppen.
tong80: Spreek een FA aan op de manier waarop Ambrosius aan het modden is.
Ambrosius: Vraag een ban aan voor tong80, dat was bij iedere andere user al lang geleden gedaan.
Zie wat de FA's ervan vinden en leg je daar bij neer.
Leg eens uit waarom ik een ban moet krijgen ?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Bruce117 het volgende:
Kan dit over en weer commentaar op elkaar leveren niet eens stoppen.
Ambrosius: Vraag een ban aan voor tong80, dat was bij iedere andere user al lang geleden gedaan.
Zie wat de FA's ervan vinden en leg je daar bij neer.
Heb ik al gedaan. Zonder antwoord.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Bruce117 het volgende:
Eens met je analyse maar wat is precies het probleem als het er wel is, users kunnen toch wel voor zichzelf zorgen?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef wimderon het volgende:
Ik zie trouwens niet in waarom die Davis-Cup pot een eigen topic zou moeten hebben, Leatherface destijds ook niet bij Argentinië-Nederland zie ik in dat topic. Vergelijkingen met VBL gaan niet op, zowel het centrale Davis-Cup topic als dat van Nederland-Frankrijk gaan normaalgesproken ook niet of net volgepost worden en in beide topics posten dezelfde users. Als je het mij vraagt: lekker gesloten laten die handel.
Dat is zelfs doodnormaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:28 schreef marcodej het volgende:
Wacht gewoon af hoe het topic loopt inderdaad. Niet alles hoeft gelijk gesloten te worden. Een apart topic voor een DC-duel van Nederland is niet zo gek.
Het is soms wel moeilijk om je te blijven steunenquote:Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe bizar haal je de finale van een groot toernooi ?
Leatherface postte er zelf nog in en liet hem open
Meid, het is me wat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef SCH het volgende:
Wat een kutslotje, ik had gewoon de lapo in de vorige, en dan ga jij door in een toipc wat te vroeg geopend wordt.
Ben het wel met Tong eens in dezen btw.. In de FAQ staat steeds weer te lezen dat decentraliseren van topics een groot doel is, en dit was een zeer bijzondere gebeurtenis. (Wat mij betreft te meten aan het feit dat allerlei mensen er tegen me over begonnen; dit gebeurt niet vaak met sport-gebeurtenissen)quote:Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe bizar haal je de finale van een groot toernooi ?
Leatherface postte er zelf nog in en liet hem open
maar dan blijven we bezig mods te roepen. Helemaal in het voor en najaar, dan is er elke week wel een wedstrijd waar meer fokkers aan meedoen. Het zou juist fijn zijn als dat zonder mod ook gedaan zou kunnen worden.quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Een mod kan het zo voor je aanpassen..zou het gewoon op die manier regelen
Ja, dat het daar mee te maken heeft snap ik, maar dat wil toch niet zeggen dat hier geen topics over voetbal geopend mogen worden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:04 schreef Leatherface het volgende:
Uhm, zie de consternatie in FB.
Thomas Dekker #3. B-staal positiefquote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
Thomas Dekker 2 jaar geschorst.
Zet er dan bij welk topic.
Ok.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Thomas Dekker #3. B-staal positief
Doping #35 - Een nieuwe heksenjacht op Lance?
Wielrennen #62: het seizoenseinde komt in zicht
Keuze in overvloed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |