Het is soms wel moeilijk om je te blijven steunenquote:Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe bizar haal je de finale van een groot toernooi ?
Leatherface postte er zelf nog in en liet hem open
Meid, het is me wat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef SCH het volgende:
Wat een kutslotje, ik had gewoon de lapo in de vorige, en dan ga jij door in een toipc wat te vroeg geopend wordt.
Ben het wel met Tong eens in dezen btw.. In de FAQ staat steeds weer te lezen dat decentraliseren van topics een groot doel is, en dit was een zeer bijzondere gebeurtenis. (Wat mij betreft te meten aan het feit dat allerlei mensen er tegen me over begonnen; dit gebeurt niet vaak met sport-gebeurtenissen)quote:Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe bizar haal je de finale van een groot toernooi ?
Leatherface postte er zelf nog in en liet hem open
maar dan blijven we bezig mods te roepen. Helemaal in het voor en najaar, dan is er elke week wel een wedstrijd waar meer fokkers aan meedoen. Het zou juist fijn zijn als dat zonder mod ook gedaan zou kunnen worden.quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Een mod kan het zo voor je aanpassen..zou het gewoon op die manier regelen
Ja, dat het daar mee te maken heeft snap ik, maar dat wil toch niet zeggen dat hier geen topics over voetbal geopend mogen worden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:04 schreef Leatherface het volgende:
Uhm, zie de consternatie in FB.
Thomas Dekker #3. B-staal positiefquote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
Thomas Dekker 2 jaar geschorst.
Zet er dan bij welk topic.
Ok.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Thomas Dekker #3. B-staal positief
Doping #35 - Een nieuwe heksenjacht op Lance?
Wielrennen #62: het seizoenseinde komt in zicht
Keuze in overvloed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |