quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Tegan het volgende:
Die bedkamer is wel tof. Ik wil ook wel een kamer waarvan de hele vloer een matras is
.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef crossover het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om op de UvT een aantal vakken van psychologie te volgen, als je op het HBO zit en een minor wil samenstellen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef crossover het volgende:
Ik heb al een decaan en een docent die een vak geeft wat me leuk lijkt benaderd. Vanuit mijn opleiding is het als het goed is mogelijk om zelf vakken aan een andere hogeschool of universiteit te kiezen en die te volgen. Maar dit moet dan op de betreffende uni ook kunnen, lijkt me. En ik kan niet echt iets op de site van de uvt vinden..
Kan ik nu mijn zus niet meenemenquote:Beste <naam>,
Bedankt voor jouw bezoek aan de studievoorlichtingssite van de TU/e.
Je hebt je aangemeld voor:
de late beslissersdag voor vwo'ers 11 juni 2009
- Opleidingsprogramma Late beslissersdag - Technische Wiskunde
Deze email is je toegangskaartje tot het evenement, dus print dit uit en neem het mee.
Met vriendelijke groet,
Peggy de Boode
Technische Universiteit Eindhoven
Ik ben eigenlijk al te laat met deze grap, maar als jij een late beslisser bent dan mogen zij dat ook best zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Heel leuk, maar hoe laat, waar moet ik zijn dan?!
Maw, op de TU/e is dat vak helemaal onmogelijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
Schokkend, dit vak is een echt struikelvak in Tilburg (vaak halen maar 5 mensen het in 1x), en wordt hetzelfde in 6 ipv 3 ECTS gegeven.
Tof. Ik had de hele tijd dat ik die dingen aan het uitzoeken was veel zin om weer te beginnen. Nu ben ik een beetje bang dat ik hard ga falen ookal had het falen dit jaar andere redenen dan mijn capaciteiten. Ik wacht nu rustig af en zie wel. Wil gewoon echt graag dat het goedkomt.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
Of het tentamen is makkelijker. Er lijkt in ieder geval veel meer stof doorheen te gaan. Ik heb de inhoud van veel vakken bekeken, en als je de finance-kant toch niet opwilt is het een hele mooie opleiding.
Hm, het werkt niet helemaal zoals ik zou willen...quote:2.1 Studieprogramma’s eerste jaar
Onderstaande tabel bevat het studieprogramma van het eerste jaar van de bacheloropleiding Technische Wiskunde. Per regel staan vermeld de blokken, de vakcode, de vaknaam en het aantal studiepunten. De propedeuse omvat 60 studiepunten.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17Blok Code Vak Punten
A 2F813 Practicum Mathematica 1
A 2WA04 Inleiding analyse 3
A-C 2H003 Wiskundepracticum 0
A-C 2WF06 Verzamelingenleer en algebra 6
A-C 2WF07 Lineaire algebra A 6
A-C 2Z820 Programmeren 1 4
B-C 2WA05 Analyse in 1D 6
B-C 3AA40 Mechanica 1 3
C 2WH00 Inleiding modelleren 1
D 1C161 Inleiding kwantitatieve aspecten van de bedrijfskunde 2
D-E 2WA14 Analyse in nD 5
D-F 2WH01 Modelleren A 5
D-F 2WS04 Kansrekening en statistiek 6
D-F 2Z830 Programmeren 2 4
E-F 2WA15 Vectoranalyse 5
E-F 2WF08 Lineaire algebra B 3
2.2 Studieprogramma tweede jaar
Onderstaande tabel bevat het studieprogramma van het tweede jaar van de bacheloropleiding Technische Wiskunde. Per regel staan vermeld de blokken, de vakcode, de vaknaam en het aantal studiepunten. Het tweede jaar omvat 60 studiepunten.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17Blok Code Onderwijseenheid Studiepunten
A 2WF10 Algebra 2 3
A-B 2WA16 Approximatie in functieruimten 3
A-B 2WS05 Mathematische statistiek 3
A-C 2WH02 Modelleren B 6
A-C 2WB04 Stochastische processen 6
B-C 2WB05 Simulatie 3
B-C 2WN05 Inleiding numerieke analyse 3
C 2F520 Combinatoriek 3
D-E 0A285 Ingenieur van beroep 3
D-E 2WA17 Gewone differentiaalvergelijkingen 3
D-E 2WF09 Lineaire algebra C 3
D-E 2WO11 Optimalisering in Rn 3
D-F 2WH03 Modelleren C 6
D-F 2WN17 Numerieke lineaire algebra 6
F 2H600 Wiskunde en praktijk in historisch perspectief 3
F 2WA18 Partiële differentiaalvergelijkingen 3
2.3 Studieprogramma derde jaar
Onderstaande tabel bevat het studieprogramma van het derde jaar (collegejaar ) van de bacheloropleiding Technische Wiskunde. Per regel staan vermeld de blokken, de vakcode, de vaknaam en het aantal studiepunten. Het derde jaar omvat 60 studiepunten.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21Blok Code Onderwijseenheid Studiepunten
A-B 2IP55 Software engineering 3
A-C 0A285 Ingenieur van beroep 3
A-C 2P610 Optimalisering in Rn 4
A-C 2WN17 Numerieke lineaire algebra 6
A-C Minorvakken 15
D 2WC15 Discrete wiskunde 3
D-E 2Y480 Functietheorie 3
D-E 2WO10 Optimalisering in netwerken 3
D-E 2WS14 Regressie en variantie-analyse 3
D-F 2WH05 Bachelorcolloquium 1
E-F 2J008 Bachelorproject ** 8
F 2H154 Modelleren 5-D: afronding portfolio * 2
F 2H600 Wiskunde en praktijk in historisch perspectief 3
Keuze *** 3
D-E 2WA19 Theoretische mechanica 3
D-E 2WF12 Algebra 3 3
D-E 2WO09 Modelleren van LP problemen 3
D-E 2WN18 Wiskundige methoden in de signaalverwerking 3
D-E 2WS15 Toegepaste kansrekening 3
D-E 2WS16 Bedrijfszekerheid 3
Heb ik ook altijd een godsgruwelijke hekel aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Baah. En het komt vast wel allemaal goed, ik weet het, maar nu maak ik me er gewoon heel erg druk om. Ik haat einde collegejaar.. altijd alles tegelijk
.
Net alsof ze het erom doen hè.. lekker alle deadlines in dezelfde week of idd op dezelfde dag plaatsenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd een godsgruwelijke hekel aan.Zeker als docenten de inleverdatum net als alle docenten op precies dezelfde dag plaatsen. Ik stress met je mee iig.
Hoog tijd om eens onze hooivorken en toortsen van de zolder te halen en de desbetreffende docenten goed achterna te zitten. Krijgen zij ook een beetje het gevoel wat men krijgt van dergelijke deadlines.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Net alsof ze het erom doen hè.. lekker alle deadlines in dezelfde week of idd op dezelfde dag plaatsen.
Heeft er niks mee te maken, hoor je me?! NIKS!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef GlowMouse het volgende:
Klaag niet, over drie weken heb ik tentamen voor een vak dat ik nog voor iets meer dan de helft compleet moet bestuderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maand of drie geleden ben ik daaraan begonnen en heb ik ook wat advies ingewonnen mbt Ephorus. Het is niet geheel zwart/wit. Maar omdat ik zo aan het werk ga en dan ook een diploma wil hebben, denk ik dat ik hem maar gewoon in ga sturen. Daarna ga ik uiteraard wel kijken hoe ik Ephorus de boel laat verwijderen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef Tegan het volgende:
Hej GlowMouse, las gister je bezwaarschrift-topic nog eens. Hoe is het met je Master Scriptie?
Maak maar een echt TU-topic voor alle TU'ers tesamen. Daar zul je je ook vast tussen thuisvoelen je weet dat er op een TU ander volk rondloopt dan op de UvT?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Tegan het volgende:
Zullen we niet hier het UvT & TU/e-topic van maken?!
Oeh, keep me updated!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een maand of drie geleden ben ik daaraan begonnen en heb ik ook wat advies ingewonnen mbt Ephorus. Het is niet geheel zwart/wit. Maar omdat ik zo aan het werk ga en dan ook een diploma wil hebben, denk ik dat ik hem maar gewoon in ga sturen. Daarna ga ik uiteraard wel kijken hoe ik Ephorus de boel laat verwijderen.
Daar ben ik me van bewust. Ik heb zelfs het vermoeden dat er bijna geen TU/e'ers zijn op Fok, maar meer op Tweakers enzo... (Waarom ik er dus nog geen heb gemaakt...)quote:[..]
Maak maar een echt TU-topic voor alle TU'ers tesamen. Daar zul je je ook vast tussen thuisvoelen je weet dat er op een TU ander volk rondloopt dan op de UvT?
Ben je alleen van het kijken, of ook van het foto's maken?quote:
Alleen van het kijken. Foto's zijn ook wel mooi, maar dan eigenlijk alleen als ze met een goede 20+MP camera gemaakt zijn zodat je nog wat detail ziet. Beetje zoals hier of hier. Met een verrekijker kun je denk ik echt uren rondkijken wat er in de stad gebeurt.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben je alleen van het kijken, of ook van het foto's maken?
Ik bedacht me dat ik toch nog op een ander stuk wilde reageren, en toen was het stom om een nieuwe post te makenquote:
Het is een vriendin van mijn moeder. Maar als je het heel lief vraagt, dan kunnen we daar wel meeten op het dakquote:
quote:Open als studiezaal op
* 1 t/m 3 mei van 10.00 -17.00 uur
* 4 mei 17.30 - 21.30 uur (reguliere dienstverlening tussen 8.00 en 17.30 uur)
* 5 mei van 10.00 -17.00 uur (Bevrijdingsdag)
* 21 t/m 24 mei van 10.00 -17.00 uur (Hemelvaart)
* 30 mei van 10.00 -17.00 uur (Pinksterzaterdag)
* zaterdagen van 18 juli t/m 29 augustus van 10.00 -17.00 uur (vakantieperiode)
Ik heb 7 tentamens en van meer dan de helft heb ik nog niets bestudeerd, gewoon omdat ik geen tijd heb gehad om de boeken te lezen tussendoor.. door al die kutprojecten en toei eromheenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef GlowMouse het volgende:
Klaag niet, over drie weken heb ik tentamen voor een vak dat ik nog voor iets meer dan de helft compleet moet bestuderen
Welke vakken moet je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb 7 tentamens en van meer dan de helft heb ik nog niets bestudeerd, gewoon omdat ik geen tijd heb gehad om de boeken te lezen tussendoor.. door al die kutprojecten en toei eromheen.
Social Cognition, Group Dynamics, MTO-B, MTO-D, Testtheorie, Media Use in Organisations, User Interface Designquote:
Oefquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Social Cognition, Group Dynamics, MTO-B, MTO-D, Testtheorie, Media Use in Organisations, User Interface Design.
Ik heb misschien van elk boek één hoofdstuk gelezen maar dat was het dan ook wel.. Dus nee. Ik loop behoorlijk achterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oef
Heb je het GD boek al uit of niet?
Ik moet MTO C (die mag ik volgende week woensdag doen, mijn eerste zit), A+E, GD, Wetenschapsfilo en Cultuurpsy
Ik heb het boek voor GD al helemaal gelezen (net gisteren mee klaar), MTO ben ik nu dus mee bezig. Wetenschap en cultuur heb ik nog weinig aan gedaan maar ik heb straks 2 weken tot A+E en GD, dan 2 tot wetenschap en dan 3 tot cultuur dus ik hoef niet heel erg te haasten gelukkig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb misschien van elk boek één hoofdstuk gelezen maar dat was het dan ook wel.. Dus nee. Ik loop behoorlijk achter. Practicum Psychologisch Onderzoek neemt veel tijd in beslag en heb voor een ander vak ook nog een groot project lopen die ook nog niet af is.. Dus ik denk dat ik veel herkansingen heb deze periode
.
En jij?Beetje goed voorbereid inmiddels?
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Zou ik volstaan met alleen de samenvattingen achterin van GD?
Oke, en hoelang duurt het lezen van dat boek ongeveerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Needan mis een boel dingen, oa Gustave Le Bon en zijn gedoe enzo.
Niet om je te ontmoedigen!
Ehm nou ik heb ook alles samengevat en ik deed 2 tot 3 uur over 1 hoofdstukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, en hoelang duurt het lezen van dat boek ongeveer? Ik ga denk ik het boek een beetje doorbladeren en vooral de begrippen even goed bestuderen, en belangrijke dingen ertussenuit proberen te scheppen.
Mentaliteit..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat gaat me dus niet meer lukken. Dan doe ik de her wel van die, vind het toch een k*tvak
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |