Zo is dat. Bovendien moet een cijfer weergeven hoe goed je bent in een vak.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
Maar je moet maar voor lief nemen dat je sowieso benadeeld bent als je in een land gaat studeren waar je de taal niet spreekt...
Ik vind dat je hier toch wel kort door de bocht gaat hoor. Moet je eens voorstellen wat voor een signaal de universiteit afgeeft wanneer zij dat argument 'this is an English course' versoepeld door te zeggen dat het goed is als studenten hier en daar Nederlandse stukken invoegen in hun tekst (ongeacht of het van belang is). Volgende stap is dat Nederlandse studenten te pas en te onpas Nederlandse stukken gaan invoegen omdat ze er toch wel vanuit gaan dat de docent dat goed vindt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zo is dat. Bovendien moet een cijfer weergeven hoe goed je bent in een vak.
Mannen met stropdasquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef Friek_ het volgende:
Mocht trouwens morgen iemand me willen zien: ik sta in de middag samen met Fractie SAM met een standje voor gebouw D. Te herkennen aan een kale kop, stropdas, wit overhempje en skinny jeans.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef Friek_ het volgende:
Mocht trouwens morgen iemand me willen zien: ik sta in de middag samen met Fractie SAM met een standje voor gebouw D. Te herkennen aan een kale kop, stropdas, wit overhempje en skinny jeans.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]Ik ben morgenmiddag ook in Dante te vinden. Zal eens kijken of ik je kan spotten. Ik ben duidelijk herkenbaar aan mijn blauw oog van het afgelopen weekend.
Sporten.quote:
Daar zullen we de tegenstander hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We hadden een discussie die een beetje uit de hand liep.
Hihiquote:Op woensdag 22 april 2009 00:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Sporten.Kleine botsing met een tegenstander gehad.
Wat stom :/ en het is maar goed dat je er toch nog redelijk op tijd achter bent gekomen!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee, daarom.. Een vriendin van me was hier en die zat even op d'r BB en toen zag ik dat ze tentamenoproep had. Dus toen dacht ik: oh, zal ik ook wel hebben, ff kijken waar ik zit. En toen had ik er geen. En omdat ik dat zo vreemd vond ging ik bij m'n inschrijvingen kijken en daar staat ie niet meer tussen :/.
Die zat natuurlijk op het terras tegenover D te zoeken naar mensen die speurend rondkeken voor iemand met een kaal hoofd.quote:
Ik ook niet, kom er zojuist vandaan. Het enige dat ik zag waren die lui in blauwe truien, maar die hadden naast een blauwe trui aan, ook haar op hun hoofd dus daar zal hij wel niet tussen gezeten hebben.quote:
Kreeg net dit mailtje, jammer dat ik niet meer meekan.quote:On Friday 8 May Asset | Econometrics organises an excursion for all students enrolled in the course Orientation Econometrics to Aon.
As a group we will travel to Rotterdam, where Aon expects us around 13.30 hours. After a presentation Aon will show what econometricians do within their company. Both the technical aspect of the job as the non-techincal aspect (oral skills, etc.) will be discussed. Afterwards, Aon offers us a drink.
You can subscribe yourself until Wednesday 6 May by sending an e-mail to Info@Asset-Econometrics.nl. Please state in that mail whether you own a weekend or a week OV.
Participation is free of charge and any costs made for transportation will be compensated
In case of questions you can always ask them via mail or by visiting us in room E110.
Wat doe je nu al die tijdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Tegan het volgende:
Damn, zal ik me weer inschrijven voor Econometrie (volgend jaar)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |