Je gaat teveel met Jasza om denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik gok alleen maar voor de lol, maar doe het niet vaak. En sta nog steeds in de +. In 2007 was de grote klapper van 300 Euro waar ik m'n Ajax EN Slavia SCC van heb betaald.Dankzij de 3e plek van... Lazio!
Jasza heeft wat dat betreft geen invloed op mij. Maar ik zou willen dat ik net als hem anderhalf jaar lang ofzo zonder baan zou kunnen leven en toch lekker veel wedstrijden van Ajax kan meepikken.quote:
Hij doet wel iets goed iig jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jasza heeft wat dat betreft geen invloed op mij. Maar ik zou willen dat ik net als hem anderhalf jaar lang ofzo zonder baan zou kunnen leven en toch lekker veel wedstrijden van Ajax kan meepikken.
Mwoh, ik ben alleen maar jaloers als je goed leest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:13 schreef Jasza het volgende:
Niet roddelen pls.
2-0 voor Zlin met nog 7 minuten te gaan. De buit is binnen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijdje niet gegokt op wedstrijden, maar had er weer eens zin in.
[ afbeelding ]
Zul je zien dat die laatste een gelijkspel wordt. 1e en 3e wedstrijd is ook moeilijk te voorspellen.
Nog 0-0 in de 20e minuut in Zlin.
Woooord!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef Houniet het volgende:
Mijn Student Company is nationaal finalist geworden vandaag.
Alleen in Nederland ditquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen in Nederland dit. Gewoon de kampioenswedstrijd verliezen.
Ongelooflijk!1111quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland!!!!!!!!
Dankzij jullie heb ik een hele leuke avond vanavond. Ik drink er zelfs een glaasje dure vodka op!quote:
BVB 09 en Vitesse die winnen is vaak al mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dankzij jullie heb ik een hele leuke avond vanavond. Ik drink er zelfs een glaasje dure vodka op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |