Mwoh, ik ben alleen maar jaloers als je goed leest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:13 schreef Jasza het volgende:
Niet roddelen pls.
2-0 voor Zlin met nog 7 minuten te gaan. De buit is binnen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijdje niet gegokt op wedstrijden, maar had er weer eens zin in.
[ afbeelding ]
Zul je zien dat die laatste een gelijkspel wordt. 1e en 3e wedstrijd is ook moeilijk te voorspellen.
Nog 0-0 in de 20e minuut in Zlin.
Woooord!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef Houniet het volgende:
Mijn Student Company is nationaal finalist geworden vandaag.
Alleen in Nederland ditquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen in Nederland dit. Gewoon de kampioenswedstrijd verliezen.
Ongelooflijk!1111quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland!!!!!!!!
Dankzij jullie heb ik een hele leuke avond vanavond. Ik drink er zelfs een glaasje dure vodka op!quote:
BVB 09 en Vitesse die winnen is vaak al mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dankzij jullie heb ik een hele leuke avond vanavond. Ik drink er zelfs een glaasje dure vodka op!
Aanleiding:quote:Op zondag 19 april 2009 11:58 schreef Breach het volgende:
Hehe, is FB de moeite van het teruglezen waard?
Ik ben goed verrot trouwens
quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aanleiding:
Topic over de wedstrijd tussen AZ en Vitesse wordt geopend door tong en gesloten door sjimz. sjimz PM't tong dat er een livescoretopic is (of zoiets, ik heb de PM niet gelezen), tong opent vervolgens weer een topic over AZ-Vitesse, post de PM van sjimz in FB en krijgt daarom een ban. PM's openbaar maken mag namelijk niet.
Samenvatting FB:
SCH komt vervolgens in FB klagen over het feit dat het topic op slot zit (waar ik me ook wel enigszins in kan vinden), maar vervolgens maakt 'ie zichzelf redelijk ongeloofwaardig door te zeggen dat de mods tong weer hebben gezocht en in het geval van jou (Breach) of EnGCatjuh niet naar de FA's waren gestapt en die dus geen ban hadden gehad, en tong nu dus wel.
Best vermakelijk hoor.
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 11:58 schreef Breach het volgende:
Hehe, is FB de moeite van het teruglezen waard?
Already donequote:
Kan het nog lulliger, ik lag zowat slap van het lachen in de auto toen Andy Houtkamp vol ongeloof riep dat het 1-2 was geworden.quote:
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Already done![]()
Dat die ATH je MSN gehackt had joh
Inderdaad. Het gebeurt ook altijd bij AZ.quote:
Ergens in vorige FB, geeft Ray dat als voorbeeld aan. Maar wat heb je toch zielige mensen op deze wereldquote:
Mooi hequote:
Zo herkenbaar.quote:
Ik vind drank altijd zo gemeen. Gister voel ik me de hele avond prima en ineens...quote:Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef Kopbal het volgende:
Ik drink nooit meer.
Je hebt toch niet lopen nekken hequote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind drank altijd zo gemeen. Gister voel ik me de hele avond prima en ineens...
Ik heb me toch een koppijn, niet te zuinig.quote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind drank altijd zo gemeen. Gister voel ik me de hele avond prima en ineens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |