quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:13 schreef Grulez het volgende:
Nee mn boek lag per ongeluk op de F5.
Uitgaan op donderdag, om 07:45 wakker worden in een afterparty club en om 08:15 alweer op je werk zitten is ook niet relaxt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef Riro het volgende:
Uitgaan op donderdag en vrijdag vroeg naar school moeten is niet relaxt.
Je hebt altijd baas boven baas. Maar zo ver is het bij mij gister gelukkig niet gekomen nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Uitgaan op donderdag, om 07:45 wakker worden in een afterparty club en om 08:15 alweer op je werk zitten is ook niet relaxt.
Ik ben er ook niet bepaald trots op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Maar zo ver is het bij mij gister gelukkig niet gekomen nee.
Doe inderdaad maar iedere vrijdag Goede Vrijdag. Dan ben ik tenminste vrijquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef Riro het volgende:
Uitgaan op donderdag en vrijdag vroeg naar school moeten is niet relaxt.
En dan is je studenten OV niet geldig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar iedere vrijdag Goede Vrijdag. Dan ben ik tenminste vrij
Ga eens aan de draft!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar iedere vrijdag Goede Vrijdag. Dan ben ik tenminste vrij
Ik probeer het altijd niet te doen, maar dat lukt niet altijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Grulez het volgende:
Uitgaan voor het voetballen is ook altijd wel een succes.
Neem dan de goede OV-kaart!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En dan is je studenten OV niet geldig.Zit je daar in de trein zonder geldig kaartje.
Done.quote:
Dan neem je toch de fiets?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan kun je op donderdag weer niet gratis heen.
Ah op mn lijf geschrevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef Houniet het volgende:
Every Sucker Has A Moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |