Zat je toevallig in bad ?quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
Het is toch niet normaal dat je van een coaxkabel een stroomstoot krijgt heHeb nog tintelingen in mijn linkerhand
Nee, was wat aan het testen met een nieuwe coaxkabel die ik zelf in elkaar gezet had (en doorgemeten of het kloptequote:
In Groningen? Doe mij er dan maar een van beiden xD Bij voorbaat dankquote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
5 bassisten, 2 drummers, ah moet kunnen he
Ja groningen pff wat moet je daar ook helemaal danquote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Marao het volgende:
[..]
In Groningen? Doe mij er dan maar een van beiden xD Bij voorbaat dank
is normaal, staat een volt of 80 opquote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
Het is toch niet normaal dat je van een coaxkabel een stroomstoot krijgt heHeb nog tintelingen in mijn linkerhand
Maar dat hoort niet op de aarde te staan...quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is normaal, staat een volt of 80 op
Ja, daarom komt er dus een monteur kijken, die aansluiting is niet helemaal goed...quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Hoe doe je dat dan? Heb honderden COAX aansluitingen gemaakt, maar nog nooit een stroomstoot van gehad.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Beating Call of Duty doesn't mean your aim is good
Beating Wii Golf doesn't make you Tiger Woods
Beating Apples to Apples doesn't make you a farmer
Watching UFC won't make you any harder
Friends on Myspace won't make you a musician
Beating Operation doesn't make you a physician
Watching CSI doesn't make you a detective
Playing Mario Paint doesn't mean you have perspective
Beating Gears of War doesn't make you Wintson Churchill
Quoting 90's sitcoms won't make you Steve Urkel
Grand Theft Auto doesn't make you a player
Playing Sim City doesn't make you a mayor
Beating Rock Band doesn't mean you rock
Beating Tony Hawk doesn't make you Tony Hawk
American Idol won't make you a star
Beating Guitar Hero doesn't mean you play guitar
haha nicequote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Beating Call of Duty doesn't mean your aim is good
Beating Wii Golf doesn't make you Tiger Woods
Beating Apples to Apples doesn't make you a farmer
Watching UFC won't make you any harder
Friends on Myspace won't make you a musician
Beating Operation doesn't make you a physician
Watching CSI doesn't make you a detective
Playing Mario Paint doesn't mean you have perspective
Beating Gears of War doesn't make you Wintson Churchill
Quoting 90's sitcoms won't make you Steve Urkel
Grand Theft Auto doesn't make you a player
Playing Sim City doesn't make you a mayor
Beating Rock Band doesn't mean you rock
Beating Tony Hawk doesn't make you Tony Hawk
American Idol won't make you a star
Beating Guitar Hero doesn't mean you play guitar
Dude, Paul fucking Gilbertquote:
Die zanger, is die dude van Nerf Herderquote:
Weet ik veelquote:
Dat blijktquote:Op maandag 20 april 2009 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik weet toch niet hoe die eruit ziet
Ik ken alleen de tune van Buffy van ze en daar zingt hij niet inquote:Op maandag 20 april 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Die zanger, is die dude van Nerf Herder
Nerf Herder
Ik ken hem alleen van Mr. Big en dan voornamelijk hun hitjes. Dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg interessant.quote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Cynic het volgende:
PauL Gilbert zou je toch eens naar moeten luisteren, die kan de meesten van ons nog wel een dingetje of 2 leren.
Menig YouTube filmpje van bekeken [en die lessen in de Total Guitar], maar ik red het niet, wat is die vent meesterlijk goedquote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Cynic het volgende:
PauL Gilbert zou je toch eens naar moeten luisteren, die kan de meesten van ons nog wel een dingetje of 2 leren.
vaak zat een schok van gehad, ben je lekker iets vast aan het schroeven, raak per ongeluk de verwarming aan, krijg weer een schok.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Hoe doe je dat dan? Heb honderden COAX aansluitingen gemaakt, maar nog nooit een stroomstoot van gehad.
Vette bassist ook =Oquote:
Yup. Dat was op een maandag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef brother52 het volgende:
Omar stond een tijdje terug in Vera toch? Heb ik toen helaas helemaal gemist.
Ik woon in Groningen, er komen 18 bands waaronder Joe Bonamassa, Booker T. en heel veel meer.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja groningen pff wat moet je daar ook helemaal dan
quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Marao het volgende:
[..]
In Groningen? Doe mij er dan maar een van beiden xD Bij voorbaat dank
Ah, dan had ik sowieso niet gekund (helaas).quote:
Ja, we spelen melodic (death) metal en we zijn nu met mij (gitarist) en nog een gitarist/vocalist, dus op zoek naar gitaristen zijn we niet echt xP Maar mocht je het niet erg vinden om bas te spelen dan kun je misschien wel een keer meerepeterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Woon je in groningen? Wat speel je? Ik zoek nog een band.
[..]
lol matjuh echt iets voor jou lijkt mequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:24 schreef Marao het volgende:
[..]
Ja, we spelen melodic (death) metal en we zijn nu met mij (gitarist) en nog een gitarist/vocalist, dus op zoek naar gitaristen zijn we niet echt xP Maar mocht je het niet erg vinden om bas te spelen dan kun je misschien wel een keer meerepeteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol matjuh echt iets voor jou lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stond laatst [misschien nog wel] een witte Agile Explorer op Marktplaats voor 400.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
GAS!!!!!
http://www.leftyguitars.be/prod01electric/GaskellClassic.htm
Gave plankquote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
GAS!!!!!
http://www.leftyguitars.be/prod01electric/GaskellClassic.htm
Klopt, die staat er nog maar deze is ook in het zwart leverbaar zonder pickguard.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Stond laatst [misschien nog wel] een witte Agile Explorer op Marktplaats voor 400.
Met een leasebak is het goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:54 schreef allsystemshalt het volgende:
Gave plankde shop zit in België wel lastig om even te proberen...
Gouden hardwarequote:Op woensdag 22 april 2009 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een geile lak: [TK] Epiphone Les Paul Custom + koffer
quote:
Ik denk dat ik die EMG85 dan wel vervang met een EMG81.quote:Features:
Korpus aus Ahorn
flaches Top mit abgeschrägten Kanten
durchgehender Hals aus kanadischem Ahorn
Halsrückseite onyx
"Widow" Kopfplatte, Onyxschwarz mit "Tribal" Grafik
Grover Mini Rotomatic Mechaniken
25 1/2" Mensur
Ebenholz-Griffbrett
"Abalone Tribal" Inlays
24 Jumbo Bünde
Floyd Rose Style Klemmsattel, 43 mm
Kahler X Tremolo
1x EMG 81 (Bridge) und 1x EMG 85 (Neck) Humbucker mit PA2 Preamp
1x Volume, 1x Tone 1x 3-Weg Schalter (toggle switch), 1x Miniswitch für den PA2 Preamp
schwarze Hardware
Hochglanzfinish Schwarz mit weißer "Tribal"-Grafik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |