Ik ken alleen de tune van Buffy van ze en daar zingt hij niet inquote:Op maandag 20 april 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Die zanger, is die dude van Nerf Herder
Nerf Herder
Ik ken hem alleen van Mr. Big en dan voornamelijk hun hitjes. Dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg interessant.quote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Cynic het volgende:
PauL Gilbert zou je toch eens naar moeten luisteren, die kan de meesten van ons nog wel een dingetje of 2 leren.
Menig YouTube filmpje van bekeken [en die lessen in de Total Guitar], maar ik red het niet, wat is die vent meesterlijk goedquote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Cynic het volgende:
PauL Gilbert zou je toch eens naar moeten luisteren, die kan de meesten van ons nog wel een dingetje of 2 leren.
vaak zat een schok van gehad, ben je lekker iets vast aan het schroeven, raak per ongeluk de verwarming aan, krijg weer een schok.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Hoe doe je dat dan? Heb honderden COAX aansluitingen gemaakt, maar nog nooit een stroomstoot van gehad.
Vette bassist ook =Oquote:
Yup. Dat was op een maandag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef brother52 het volgende:
Omar stond een tijdje terug in Vera toch? Heb ik toen helaas helemaal gemist.
Ik woon in Groningen, er komen 18 bands waaronder Joe Bonamassa, Booker T. en heel veel meer.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja groningen pff wat moet je daar ook helemaal dan
quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Marao het volgende:
[..]
In Groningen? Doe mij er dan maar een van beiden xD Bij voorbaat dank
Ah, dan had ik sowieso niet gekund (helaas).quote:
Ja, we spelen melodic (death) metal en we zijn nu met mij (gitarist) en nog een gitarist/vocalist, dus op zoek naar gitaristen zijn we niet echt xP Maar mocht je het niet erg vinden om bas te spelen dan kun je misschien wel een keer meerepeterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Woon je in groningen? Wat speel je? Ik zoek nog een band.
[..]
lol matjuh echt iets voor jou lijkt mequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:24 schreef Marao het volgende:
[..]
Ja, we spelen melodic (death) metal en we zijn nu met mij (gitarist) en nog een gitarist/vocalist, dus op zoek naar gitaristen zijn we niet echt xP Maar mocht je het niet erg vinden om bas te spelen dan kun je misschien wel een keer meerepeteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol matjuh echt iets voor jou lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stond laatst [misschien nog wel] een witte Agile Explorer op Marktplaats voor 400.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
GAS!!!!!
http://www.leftyguitars.be/prod01electric/GaskellClassic.htm
Gave plankquote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
GAS!!!!!
http://www.leftyguitars.be/prod01electric/GaskellClassic.htm
Klopt, die staat er nog maar deze is ook in het zwart leverbaar zonder pickguard.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Stond laatst [misschien nog wel] een witte Agile Explorer op Marktplaats voor 400.
Met een leasebak is het goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:54 schreef allsystemshalt het volgende:
Gave plankde shop zit in België wel lastig om even te proberen...
Gouden hardwarequote:Op woensdag 22 april 2009 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een geile lak: [TK] Epiphone Les Paul Custom + koffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |