quote:
Haha snap ikquote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Was niet negatief bedoeld. Zag er funky uit.
Zat je toevallig in bad ?quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
Het is toch niet normaal dat je van een coaxkabel een stroomstoot krijgt heHeb nog tintelingen in mijn linkerhand
Nee, was wat aan het testen met een nieuwe coaxkabel die ik zelf in elkaar gezet had (en doorgemeten of het kloptequote:
In Groningen? Doe mij er dan maar een van beiden xD Bij voorbaat dankquote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
5 bassisten, 2 drummers, ah moet kunnen he
Ja groningen pff wat moet je daar ook helemaal danquote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Marao het volgende:
[..]
In Groningen? Doe mij er dan maar een van beiden xD Bij voorbaat dank
is normaal, staat een volt of 80 opquote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
Het is toch niet normaal dat je van een coaxkabel een stroomstoot krijgt heHeb nog tintelingen in mijn linkerhand
Maar dat hoort niet op de aarde te staan...quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is normaal, staat een volt of 80 op
Ja, daarom komt er dus een monteur kijken, die aansluiting is niet helemaal goed...quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Hoe doe je dat dan? Heb honderden COAX aansluitingen gemaakt, maar nog nooit een stroomstoot van gehad.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Beating Call of Duty doesn't mean your aim is good
Beating Wii Golf doesn't make you Tiger Woods
Beating Apples to Apples doesn't make you a farmer
Watching UFC won't make you any harder
Friends on Myspace won't make you a musician
Beating Operation doesn't make you a physician
Watching CSI doesn't make you a detective
Playing Mario Paint doesn't mean you have perspective
Beating Gears of War doesn't make you Wintson Churchill
Quoting 90's sitcoms won't make you Steve Urkel
Grand Theft Auto doesn't make you a player
Playing Sim City doesn't make you a mayor
Beating Rock Band doesn't mean you rock
Beating Tony Hawk doesn't make you Tony Hawk
American Idol won't make you a star
Beating Guitar Hero doesn't mean you play guitar
haha nicequote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Beating Call of Duty doesn't mean your aim is good
Beating Wii Golf doesn't make you Tiger Woods
Beating Apples to Apples doesn't make you a farmer
Watching UFC won't make you any harder
Friends on Myspace won't make you a musician
Beating Operation doesn't make you a physician
Watching CSI doesn't make you a detective
Playing Mario Paint doesn't mean you have perspective
Beating Gears of War doesn't make you Wintson Churchill
Quoting 90's sitcoms won't make you Steve Urkel
Grand Theft Auto doesn't make you a player
Playing Sim City doesn't make you a mayor
Beating Rock Band doesn't mean you rock
Beating Tony Hawk doesn't make you Tony Hawk
American Idol won't make you a star
Beating Guitar Hero doesn't mean you play guitar
Dude, Paul fucking Gilbertquote:
Die zanger, is die dude van Nerf Herderquote:
Weet ik veelquote:
Dat blijktquote:Op maandag 20 april 2009 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik weet toch niet hoe die eruit ziet
Ik ken alleen de tune van Buffy van ze en daar zingt hij niet inquote:Op maandag 20 april 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Die zanger, is die dude van Nerf Herder
Nerf Herder
Ik ken hem alleen van Mr. Big en dan voornamelijk hun hitjes. Dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg interessant.quote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Cynic het volgende:
PauL Gilbert zou je toch eens naar moeten luisteren, die kan de meesten van ons nog wel een dingetje of 2 leren.
Menig YouTube filmpje van bekeken [en die lessen in de Total Guitar], maar ik red het niet, wat is die vent meesterlijk goedquote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Cynic het volgende:
PauL Gilbert zou je toch eens naar moeten luisteren, die kan de meesten van ons nog wel een dingetje of 2 leren.
vaak zat een schok van gehad, ben je lekker iets vast aan het schroeven, raak per ongeluk de verwarming aan, krijg weer een schok.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Hoe doe je dat dan? Heb honderden COAX aansluitingen gemaakt, maar nog nooit een stroomstoot van gehad.
Vette bassist ook =Oquote:
Yup. Dat was op een maandag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef brother52 het volgende:
Omar stond een tijdje terug in Vera toch? Heb ik toen helaas helemaal gemist.
Ik woon in Groningen, er komen 18 bands waaronder Joe Bonamassa, Booker T. en heel veel meer.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja groningen pff wat moet je daar ook helemaal dan
quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Marao het volgende:
[..]
In Groningen? Doe mij er dan maar een van beiden xD Bij voorbaat dank
Ah, dan had ik sowieso niet gekund (helaas).quote:
Ja, we spelen melodic (death) metal en we zijn nu met mij (gitarist) en nog een gitarist/vocalist, dus op zoek naar gitaristen zijn we niet echt xP Maar mocht je het niet erg vinden om bas te spelen dan kun je misschien wel een keer meerepeterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Woon je in groningen? Wat speel je? Ik zoek nog een band.
[..]
lol matjuh echt iets voor jou lijkt mequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:24 schreef Marao het volgende:
[..]
Ja, we spelen melodic (death) metal en we zijn nu met mij (gitarist) en nog een gitarist/vocalist, dus op zoek naar gitaristen zijn we niet echt xP Maar mocht je het niet erg vinden om bas te spelen dan kun je misschien wel een keer meerepeteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol matjuh echt iets voor jou lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stond laatst [misschien nog wel] een witte Agile Explorer op Marktplaats voor 400.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
GAS!!!!!
http://www.leftyguitars.be/prod01electric/GaskellClassic.htm
Gave plankquote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
GAS!!!!!
http://www.leftyguitars.be/prod01electric/GaskellClassic.htm
Klopt, die staat er nog maar deze is ook in het zwart leverbaar zonder pickguard.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Stond laatst [misschien nog wel] een witte Agile Explorer op Marktplaats voor 400.
Met een leasebak is het goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:54 schreef allsystemshalt het volgende:
Gave plankde shop zit in België wel lastig om even te proberen...
Gouden hardwarequote:Op woensdag 22 april 2009 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat een geile lak: [TK] Epiphone Les Paul Custom + koffer
quote:
Ik denk dat ik die EMG85 dan wel vervang met een EMG81.quote:Features:
Korpus aus Ahorn
flaches Top mit abgeschrägten Kanten
durchgehender Hals aus kanadischem Ahorn
Halsrückseite onyx
"Widow" Kopfplatte, Onyxschwarz mit "Tribal" Grafik
Grover Mini Rotomatic Mechaniken
25 1/2" Mensur
Ebenholz-Griffbrett
"Abalone Tribal" Inlays
24 Jumbo Bünde
Floyd Rose Style Klemmsattel, 43 mm
Kahler X Tremolo
1x EMG 81 (Bridge) und 1x EMG 85 (Neck) Humbucker mit PA2 Preamp
1x Volume, 1x Tone 1x 3-Weg Schalter (toggle switch), 1x Miniswitch für den PA2 Preamp
schwarze Hardware
Hochglanzfinish Schwarz mit weißer "Tribal"-Grafik
Sjah, om eerlijk te zijn, weet ik natuurlijk niet hoe die gitaar met deze elementen gaat klinken over mijn versterker, maar in mn huidige gitaar heb ik wel 2x 81'ers zitten en daar ben ik wel tevreden over vandaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je dan 2 81 erin hebben willen zitten, ik vind die 85 echt prima klinken met clean maar die 81 klinkt echt veel te dun schel daarvoor
MIjn hals element klinkt echt een behoorlijk stuk doffer, maar ik speel eigenlijk altijd alleen maar over het brug element ( die is wat feller ), dus wss kan ik die elementen gewoon laten zitten bedenk ik me zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je dan nog veel merkbaar verschil tussen je hals en brug element eignelijk ?
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een lekker stevig rocknummer? Verveel me.
Metallica, Volbeat, Priest, Maiden, ......quote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een lekker stevig rocknummer? Verveel me.
Ietsje minder stevig dan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Metallica, Volbeat, Priest, Maiden, ......
Ja, alles staat er. Microfoons hebben we gekozen. De geluiden finetunen doen we wanneer we gaan opnemen. Moet even kijken welke van 3 gitaren ik ga gebruiken en of de geluiden nog ietsje anders moeten.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef Aresdreams het volgende:
staan de spulletjes al in de studio en heb je al een geluid kunnen vinden cynic?
Rijd dan even naar Duitsland en kijk of ze daar nog een crate van 5W hebben staan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Cynic het volgende:
In de tussentijd heb ik hier dus 2 hele krakkemikkige versterkertjes staan, dat is wel een beetje treurig spelen...
Da's ooit nog wel een keer het plan, maar dan moet ik eerst wat versterkertjes kwijt. Ik ga voorlopig even geen nieuwe spulletjes meer kopen. Kan ook niet echt, want de financiën werken nogal tegen...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rijd dan even naar Duitsland en kijk of ze daar nog een crate van 5W hebben staan.
Zo'n ding is z'n geld meer dan waard.
Heb je die gekocht?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het zeker, volgende week naar Leeuwarden.
http://www.mstore.nl/index.php?act=viewProd&productId=976
Ik heb ze gemaild en ze hebben hem over een weekje ofzo wss weer op voorraad.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je die gekocht?
Want anders ben je te laat toch?
Dan ben je volgens mij te laat.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
AC/DC? Cheap Trick?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ietsje minder stevig dan.![]()
Weet ff niet wat ik vandaag moet spelen.
Bij deze zeg ik op mijn beurt: OMGquote:Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Bij deze zeg ik op mijn beurt wat lelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef metallicattim het volgende:
Als ik ooit nog een 2e gitaar erbij koop ( wat dus wel de bedoeling is ), word het deze:
http://www.musicstore.de/(...)/art-GIT0010526-000#
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik die EMG85 dan wel vervang met een EMG81.
Nou, doe mij toch maar een Mockingbirdquote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef Cynic het volgende:
Ach, voor een BC Rich valt-ie best mee
Best handig, dat opruimen trouwens: ik vind net mijn gegoten oordoppen terug en een handvol plectra die nog ergens in een broekzak zaten!
Je hebt nog een dag. Moet goed komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef Witchfynder het volgende:
maar eerst maar eens een werkende Hartke 3500 zien te krijgen
my god...lampjes...dát helpt!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Cynic het volgende:
http://www.mstore.nl/index.php?act=viewProd&productId=648
Oeh, een gitaar die lijkt op een PRS maar dan met lampjes erin en minder dan 200 euro!
Het is maar goed dat ik me had voorgenomen geen gitaren meer te kopen
In het donker help het vast wel.quote:
Hey, als je het niet van je spelen moet hebben kunnen lampjes erg handig zijn.quote:
Ik hoop het voor henquote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt nog een dag. Moet goed komen.
kan je ff hier komen, ik ben mijn plectrum verloren...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey, als je het niet van je spelen moet hebben kunnen lampjes erg handig zijn.
En als je in een duistere metalband speelt dan is het een behoorlijke uitkomst op het podium!
Ik hoor net dat het niet goedgekomen is. Gelukkig heb ik voor zaterdag een vervangende unit geregeld.quote:
Die kleine Valveking dingen misschien een optie ?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:44 schreef M4a1 het volgende:
Ik heb een Epiphone LP Standard, en ik begin langzaam echt de schurft te krijgen van mijn 19watt ibanez versterkertje.
Heeft iemand een tip voor een versterker zo tussen de 200-400 euro? Is vooral bedoeld voor thuis, en hele kleine gigs (20-30 mensen, kelderspul), ik speel redelijk gevariëerd met een lichte nadruk op punk.
...ohja, en nog misschien iemand interesse in een 19watt Ibanez versterkert?
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0015175-000quote:Op donderdag 23 april 2009 17:44 schreef M4a1 het volgende:
Ik heb een Epiphone LP Standard, en ik begin langzaam echt de schurft te krijgen van mijn 19watt ibanez versterkertje.
Heeft iemand een tip voor een versterker zo tussen de 200-400 euro? Is vooral bedoeld voor thuis, en hele kleine gigs (20-30 mensen, kelderspul), ik speel redelijk gevariëerd met een lichte nadruk op punk.
Iedereen gaat je een cube aanraden hier, ik opper nog steeds de Line6 Spider III en ik denk dat je misschien ook een kleine buizencombo zou kunnen proberen (Blackstar is erg goed!)quote:Op donderdag 23 april 2009 17:44 schreef M4a1 het volgende:
Die friezen zijn net chinezen. Ze lijken allemaal op elkaar.quote:
Ben nu wel benieuwd naar die samples van dat ding dus dat moet je maar snel eens regelenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die friezen zijn net chinezen. Ze lijken allemaal op elkaar.
In juni of juli ga ik er waarschijnlijk mee opnemen, misschien komt daar nog wat bruikbaars uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar die samples van dat ding dus dat moet je maar snel eens regelen
Sjezus wat een end wegquote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef KaMo het volgende:
Iemand zin om zaterdag 20 juni naar "Eén van de grootste festivals van Zeeland!" te komen? Daar moeten wij namelijk optreden
http://www.rockaroundthebridge.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |