Je zoveelste brevet van onvermogen. Droom jij maar lekker veilig verder in je bubbeltje.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Bla bla bla.. geef maar toe, jij hebt je mening over de oorzaken ook al klaar. Daarbij geef je de uitleg van het NIST (!) als bewijs. De overheid onderzoekt zichzelf.. ja erg geloofwaardig. 8 fucking jaar hadden ze de tijd om met een goede her-conclusie te komen. Slapeloze nachten brachten een 20 regelig slotsom. "Uiteraard" is de overheid gevrijwaard van enige verdenking *kuch* Dat had ik me in 30sec. al kunnen bedenken dat ze daarmee zouden komen. Geen fucking 8 jaar voor nodig.. Debunkers zijn gewoon evengoed stupid.
'Ja ik kan (na)rekenen dus ik weet het beter'
Omg
Zeg Schenkstroop, dat kan ook wel ff iets minder he?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Bla bla bla.. geef maar toe, jij hebt je mening over de oorzaken ook al klaar. Daarbij geef je de uitleg van het NIST (!) als bewijs. De overheid onderzoekt zichzelf.. ja erg geloofwaardig. 8 fucking jaar hadden ze de tijd om met een goede her-conclusie te komen. Slapeloze nachten brachten een 20 regelig slotsom. "Uiteraard" is de overheid gevrijwaard van enige verdenking *kuch* Dat had ik me in 30sec. al kunnen bedenken dat ze daarmee zouden komen. Geen fucking 8 jaar voor nodig.. Debunkers zijn gewoon evengoed stupid.
'Ja ik kan (na)rekenen dus ik weet het beter'
Omg
Ik zei al een stuk of tien keer in dit topic; wat die amateuristische wetenschappertjes doen zijn berekeneningen narekenen. Precies dezelfde sommtjes namaken, die zijn onstaan vanuit precies dezelfde NIST-redenaties van wat er zich moet hebben afgespeeld binnenin The Towers op 9/11. En dan zeggen "zie je NIST liegt niet!" Je bewijst dus in feite niks behalve dat je goed kan rekenen. Dan ben je niet beter dan iemand die een complot-thoerie uit zijn duim zuigt vind ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeg Schenkstroop, dat kan ook wel ff iets minder he?
En wat is er mis met berekeningen te maken waarmee je bepaalde feiten kunt bewijzen?
Ik dacht het niet. Ik vergaar mijn kennis volgens methodes die ook daadwerkelijk kennis opleveren (boerenverstand en wetenschappelijke methode) en probeer me zo weinig mogelijk te laten leiden door wat mijn gevoel me ingeeft.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Hetzelfde kan ook over jou worden gezeg natuurlijk maar dat wil je natuurlijk niet zienEr zit al teveel tijd, geld en moeite in jouw o zo grootste WO studie. Blijf maar lekker veilig achter de feiten aanlopen, NIST-conclusies narekenen enzovoorts.
Je bent er ook al een paar keer op gewezen dat dit onzin is. Je hebt er geen enkel bewijs voor geleverd. Dat kan ook niet, want het is een stropopredenering. Jij snapt gewoon fundamenteel niet hoe de wereld in elkaar steekt, hoe je op een verantwoorde manier tot bepaalde conclusies kunt komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zei al een stuk of tien keer in dit topic; wat die amateuristische wetenschappertjes doen zijn berekeneningen narekenen. Precies dezelfde sommtjes namaken, die zijn onstaan vanuit precies dezelfde NIST-redenaties van wat er zich moet hebben afgespeeld binnenin The Towers op 9/11. En dan zeggen "zie je NIST liegt niet!" Je bewijst dus in feite niks behalve dat je goed kan rekenen. Dan ben je niet beter dan iemand die een complot-thoerie uit zijn duim zuigt vind ik.
Ja logisch denken is je onbekend. Wat nu als die wetenschappelijkheid op bedrog berust.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Ik vergaar mijn kennis volgens methodes die ook daadwerkelijk kennis opleveren (boerenverstand en wetenschappelijke methode) en probeer me zo weinig mogelijk te laten leiden door wat mijn gevoel me ingeeft.
[..]
quote:Je bent er ook al een paar keer op gewezen dat dit onzin is. Je hebt er geen enkel bewijs voor geleverd. Dat kan ook niet, want het is een stropopredenering. Jij snapt gewoon fundamenteel niet hoe de wereld in elkaar steekt.
Sprak de amateur die de volledige wereldgeschiedenis en de wetten der fysica denkt te kennen.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:00 schreef Lambiekje het volgende:
. Oech wat een walgelijk zelfoverschatting.
Jij bent zo ongeveer de laatste persoon die dit kan zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja logisch denken is je onbekend. Wat nu als die wetenschappelijkheid op bedrog berust.
[..]
. Oech wat een walgelijk zelfoverschatting.
Hoor wie het heeft over "stropopredenineringen"...quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Ik vergaar mijn kennis volgens methodes die ook daadwerkelijk kennis opleveren (boerenverstand en wetenschappelijke methode) en probeer me zo weinig mogelijk te laten leiden door wat mijn gevoel me ingeeft.
[..]
Je bent er ook al een paar keer op gewezen dat dit onzin is. Je hebt er geen enkel bewijs voor geleverd. Dat kan ook niet, want het is een stropopredenering. Jij snapt gewoon fundamenteel niet hoe de wereld in elkaar steekt.
En je begaat er wéér eentje.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoor wie het heeft over "stropopredenineringen"...
"Ik reken iets na dus ik heb het bij het recte eind einde discussie alle complotters zijn net gelovigen"
Geloof niet teveel cijfers.
Omdat ik zeg/beweer dat er samenzwerigen zijn heb ik een krom wereldbeeld.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij bent zo ongeveer de laatste persoon die dit kan zeggen.
Waar staat de wetenschap als 2/3 al sowieso bedrog is.?!! En uiteraard is dit het tipje van de ijsberg wat aan het licht komt.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe kun je vasthouden aan een wiskundige wetenschappelijke berekening, als de redenatie achter die berekening niet klopt?
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar staat de wetenschap als 2/3 al sowieso bedrog is.?!! En uiteraard is dit het tipje van de ijsberg wat aan het licht komt.
Wie zegt dat de redenatie achter welke berekening niet klopt? En waarom zou 9/11 te ingewikkeld zijn om daar logica of de wetenschappelijke methode op los te laten? Dat heb je tot nu toe niet aangetoond.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe kun je vasthouden aan een wiskundige wetenschappelijke berekening, als de redenatie achter die berekening niet klopt? En of de redenatie klopt of niet kun je niet zeggen bij zo'n ingewikkelde voorval als 9/11. We komen er niet uit. Kan je net zo goed meespeculeren met complot-theoristen.
Nee, omdat je o.a. beweert dat de newtonmechanische wetten zijn overschreden op 9/11 heb je een krom wereldbeeld. En omdat je een stroman nodig hebt om mij een aandoening aan te wrijven.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat ik zeg/beweer dat er samenzwerigen zijn heb ik een krom wereldbeeld.
WAKEU UP
Je bent nog dieper in hybernatie dan ik al dacht.
Als collega's al zo over elkaar denken dan is de realistische situatie een veelvoud erger. En dat weet je ook best wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef pfaf het volgende:
[..]Dat staat er helemaal niet, alleen dat 2/3e iemand KENT die twijfelachtige resultaten gepresenteerd heeft.
ohhh shit ik was eventjes vergeten dat in jouw wereldbeeld geen inertia bestaat.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wie zegt dat de redenatie achter welke berekening niet klopt? En waarom zou 9/11 te ingewikkeld zijn om daar logica of de wetenschappelijke methode op los te laten? Dat heb je tot nu toe niet aangetoond.
[..]
Nee, omdat je o.a. beweert dat de newtonmechanische wetten zijn overschreden op 9/11 heb je een krom wereldbeeld. En omdat je stroman nodig hebt om mij een aandoening aan te wrijven.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ohhh shit ik was eventjes vergeten dat in jouw wereldbeeld geen inertia bestaat.
Jij leeft zeker van een uitkering?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als collega's al zo over elkaar denken dan is de realistische situatie een veelvoud erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |