139.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Misan het volgende:
[..]
Hashtags zijn een soort labeltjes die je aan je tweet (twitterbericht) kunt hangen om aan te geven dat het over een bepaald onderwerp gaat.
Je hebt niet uitgelegd hoe het met dat hekje (#) zit, En het lijkt me sterk dat dat met 1 teken luktquote:
dan gebruik je 'r nog een tweet voor ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt niet uitgelegd hoe het met dat hekje (#) zit, En het lijkt me sterk dat dat met 1 teken lukt
Dat # tekentje doe je voor een woord en dan wordt dat woord geindexeerd. Je kan zo ook meedoen aan bepaalde groepen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt niet uitgelegd hoe het met dat hekje (#) zit, En het lijkt me sterk dat dat met 1 teken lukt
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Dat # tekentje doe je voor een woord en dan wordt dat woord geindexeerd. Je kan zo ook meedoen aan bepaalde groepen.
Stel je houdt van fotografie dan kan je dit tweeten:
"Just taken a beautiful picture of a sunset #photography #photo"
Nu wordt je tweet bij de zoekwoorden photography en photo toegevoegd.
Er was een tijdje geleden een #favbeer. Werd er gevraagd wat je favo bier is bij 20 graden. Dan moest je dat tweeten met #favbeer. Bijvoorbeeld: Palm #favbeer. Dan druk je op favbeer en zie je wat iedereen getweet heeft.
Er is al een tijdje een groep bezig met de drie woorden die je zegt na de sex: #3wordsaftersex:
http://twitter.com/#search?q=3wordsaftersex
Ja, ik ook, iets belangrijks iigquote:
tweede indruk is echter ronduit ruk: Tweetdeck voor de iPhone heeft echt last van crashende ziektequote:Op woensdag 17 juni 2009 08:11 schreef Misan het volgende:
Iedereen Tweetdeck voor de iPhone al gezien? eerste indruk is prima
Correctie... hij heeft nu 5.330 volgersquote:Op maandag 15 juni 2009 08:55 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... ik heb een vriend van me 2 maanden geleden ofzo op twitter gewezen, hij zou het eens proberen.
En nu heeft ie na 398 updates 4.666 followers (en volgt er 2.075), dus volgens mij bevalt het 'm wel
!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Correctie... hij heeft nu 5.330 volgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |