quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dan solliciteer je er toch op.En dan met jouw samenwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele dag flauwe grappen aanhoren zeker.![]()
En je horen opscheppen over je radiodebuut bij Timur.Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
quote:
Da's gewoon een nadeel. Daar ben ik eerlijk in.quote:De hele dag flauwe grappen aanhoren zeker.![]()
Ja, dat was wel wat.quote:En je horen opscheppen over je radiodebuut bij Timur.
Heb je dit echt letterlijk overgetypt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie wilden een voorbeeld? Bij dezen:
Geachte heer/mevrouw,
Gisteren vond ik in de Volkskrant de vacature voor een econoom bij uw organisatie. Grag solliciteer ik hierbij naar die vacature.
Dat functie spreekt me vooral aan omdat degene die u zoekt ook een vraagbaak voor collega’s moet zijn en ik graag mijn kennis dele met anderen. Ook vond ik het leuk dat het optreden als projectleider deel van het werk kan uitmaken.
In mijn huidige werk houd ik mij bezig met economie op microniveau en juist de macro-economische invalshoek van uw organisatie spreekt me aan. Ik vind mijn huidige werk nog steeds interessant, maar mijn baas had vorig jaar een keer gezegd dat hij me loonsverhoging zou geven en daar kwam hij laatst van terug en dan ben ik er klaar mee hoor.
Graag licht ik mijn sollicitatie toe in een persoonlijk gesprek.
Met hartelijke groet,
Federer-fan
Nee. Het was een grap.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je dit echt letterlijk over getypt?
Overgetypt iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je dit echt letterlijk over getypt?
Bedankt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Overgetypt idd![]()
Anders neem je dit topique even door:
Mensen met een vieze typestijl
Ja, maar jij maakte er twee woorden van.quote:
Reeds verbeterd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar jij maakte er twee woorden van.
Lijkt mij logisch daar niemand zo'n slechte brief schrijft.quote:
Ik werk als jurist.quote:
quote:
Royal Sadness.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch daar niemand zo'n slechte brief schrijft.
Jouw topic is derhalve ook niet op de waarheid gebasseerd.
TS is gewoon een lul met vingers die hier interessant tracht te doen, hetgeen niet gelukt is..FAIL!
Het is wel eerlijk, maar daar wordt je niet mee aangenomen idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 15:18 schreef fespo het volgende:
bedrijven kunnen ook erg zijn met vragen als 'waarom wilt u voor ons bedrijf werken'.
en dan gaat het om een niets zeggend administratie kantoor.
werd toen telefonisch afgewezen wegens 'te weinig interesse', omdat ik zei dat het mij niks uit maakt bij welk bedrijf ik werk, als ik maar leuke collega's heb.
Heren doen het ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 15:21 schreef Fascination het volgende:
Het woord "uitdaging" gebruiken is tenenkrommend inderdaad. Van die vlotte, sociale, spontane, zelfstandige en onafhankelijke vrouwmenschen.![]()
quote:
Waarom zit je dan nooit in WGR?quote:
echt he waarom is er niet 1 bedrijf die gewoon ff een keer stopt met die trieste poppenkastquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:21 schreef Fascination het volgende:
Het woord "uitdaging" gebruiken is tenenkrommend inderdaad. Van die vlotte, sociale, spontane, zelfstandige en onafhankelijke vrouwmenschen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |