bij 5 euro, maar foto's geneesmiddelen, tabak etc tellen niet meequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Bij hoeveel euro krijg je die zegels? * Asyniur gaat straks of morgen foto's afhalen bij Appie
Hier regent hier al de hele morgen pijpestelen...![]()
En ik heb vandaag geen auto tot mijn beschikking dus ik kan niet:
boodschappen doen
gaan sporten
nog meer boodschappen doen waaronder dus foto's afhalen
gaan kijken voor een jurk om in te trouwen![]()
iets gaan kopen voor de versgeboren baby van vrienden
4.95 tot in de keuken, valt me nog mee, mits dan wel voor een aardige lading drinken niet te hoeven slepenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef bixister het volgende:
ynske, je betaalt wel aardig wat bezorgkosten he.
Hey, lees die regel ervoor eens!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef bixister het volgende:
lang leve aysiniur!
alleen... heb je geen fiets om die boodschappen te doen, te gaan sporten, foto-albums op te halen, etc etc?
+ 60 euro aan drinken dan he. Wordt aardig doorzuipen voor jequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
4.95 tot in de keuken, valt me nog mee, mits dan wel voor een aardige lading drinken niet te hoeven slepen
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hey, lees die regel ervoor eens!
Het regent pijpestelen![]()
Uhm, niks van dit allesquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Het regent Bixister.
En ze heeft natuurlijk net haar haren gefeund, haar gezicht ge make-upped, en haar zondagse kleren aan. Dus een fiets is echt geen optie
.
Dat ligt in de auto die op dit moment in reparatie bij de garage is 2 durpen verderopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |