Godverdeprutpleuristyfustering wat doen mijn zenuwen mij aan? De kaakchirurg heeft mijn verstandskies uit mijn mond getrokken en nu blijven bijbehorende zenuwen steeds elektronenpakketjes naar mijn pijncentrum sturen. Stop het a.u.b. Paracetamol + Brufen blijkt niet genoeg te zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Snuwerd het volgende:
Sodferdefrutpeurissyfespering wat doen mijn zenuwen mij aan. De kaaksjierurg heeft mijn Weisheitszahn weggeschnitten en nu blijven bijbehorende zenuwen maar elektronenpakketjes naar mijn pijncentrum sturen. Pleaz make it stop. Paracetamol + Brufen bliekt dus verre van genoeg te zijn.
Tweede klacht is dat mijn bakkes er ook slappies bijhangt aangezien er een zenuw gekneusd is en dus praat ik als een randmongool.
Heb ik lotgenoten?
Heeft die Paracetamol je moteriek aangetast of type je altijd zo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Snuwerd het volgende:
Sodferdefrutpeurissyfespering wat doen mijn zenuwen mij aan. De kaaksjierurg heeft mijn Weisheitszahn weggeschnitten en nu blijven bijbehorende zenuwen maar elektronenpakketjes naar mijn pijncentrum sturen. Pleaz make it stop. Paracetamol + Brufen bliekt dus verre van genoeg te zijn.
Tweede klacht is dat mijn bakkes er ook slappies bijhangt aangezien er een zenuw gekneusd is en dus praat ik als een randmongool.
Heb ik lotgenoten?
Door dit topic? Probeerde je de OP op te zeggen?quote:
het is een poolquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:04 schreef Biancavia het volgende:
Oh, heeft jouw tandarts ook een opleiding in Duitsland gevolgd?
Op het randje van zelfmoord plegend en mongool zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |