Maar Jack is naturlijk nooit 55 of ouder, dus vandaar dat het dus niet altijd klopt wat de schrijvers ons voorschotelen.quote:Op maandag 20 april 2009 11:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Klopt. Aangezien seizoen 7 in 2017 plaatsvindt werken ze ook nog eens met oude technologie. Hoewel, UMTS-bereik in een atoomkelder is wel heel hip
Ik ben allang blij dat de realtimeline een beetje klopt. Allleen kwam Hodges in 6 minuten van Starkwood naar de Oval office, leek me een beetje aan de snelle kant.quote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Jack is naturlijk nooit 55 of ouder, dus vandaar dat het dus niet altijd klopt wat de schrijvers ons voorschotelen.
Volgens mij klopt er juist helemaal niets meer van van dat realtime aspect dit seizoen. Het is nog nooit zo erg geweest als deze keer. De sex tussen Olivia en die journalist was ook bijzonder kort trouwens, maar dat zou nog kunnen natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat de realtimeline een beetje klopt. Allleen kwam Hodges in 6 minuten van Starkwood naar de Oval office, leek me een beetje aan de snelle kant.
Die keer met Logan was erger. Net voor het einde uitkleden, 3 minuten in het volgende deel weer aankledenquote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef scanman01 het volgende:
De sex tussen Olivia en die journalist was ook bijzonder kort trouwens, maar dat zou nog kunnen natuurlijk
quote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zat met tranen in m'n ogen te kijken
I know, ben een jankerdquote:Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
![]()
echt een heel ontroerende serie dat 24
Lijkt me vrij normaal hoor, om zo op een scene te reageren. Sterker nog, als het je niets doet mag je je best wat zorgen gaan maken.quote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
I know, ben een jankerdVond het gewoon oprecht een erg mooie emotionele scene, zeker ook wat er in het verleden is gebeurt tussen die twee.
Tja...quote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef Stefan het volgende:
Want? Het deed mij niks, waarom moet ik me zorgen maken. Ik jank snel bij films als t ontroerend is maar dit vond ik niet ontroerend.
Ik vond de deleted scene dat Bauer zat te janken nadat ie Chapelle had vermoord ontroerender.quote:
Kijk, daar heb je misschien meteen de reden waarom het jou minder of misschien wel niets deed: jij vindt Kim Bauer geen leuk personage. Ik vind haar helemaal geweldig en na Jack het leukste personage dat ooit in '24' heeft gezeten. Vandaar misschien het enorme verschil in reactie op de scene.quote:Op maandag 20 april 2009 12:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond de deleted scene dat Bauer zat te janken nadat ie Chapelle had vermoord ontroerender.
Kim Bauer terug oke maar dan alleen voor de stamcellen.
Precies.quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan kun je je waarschijnlijk niet helemaal inleven in de serie en de personages. Ik heb niet zitten janken hoor, had wel tranen in m'n ogen
Ik kan me prima inleven. Ik vond de scene gewoon niet ontroerend. Kan ook aan t acteerwerk of de regie liggen, maar het was gewoon ook de dialoog. Leuke scene maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan kun je je waarschijnlijk niet helemaal inleven in de serie en de personages.
Zo zie je maar hoe verschillend mensen een scene kunnen zien. Wat mij betreft was het namelijk de mooiste scene van dit zevende seizoenquote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kan me prima inleven. Ik vond de scene gewoon niet ontroerend. Kan ook aan t acteerwerk of de regie liggen, maar het was gewoon ook de dialoog. Leuke scene maar niet meer dan dat.
Kim doet me inderdaad weinig, ze ziet er lekker uit maar da's alles. De leukste personanes vond ik toch haar ex wiens hand er werd afgehakt en Ricky Schroder. Verder vond ik Michelle wel tof en Pierce is wel cool.quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je misschien meteen de reden waarom het jou minder of misschien wel niets deed: jij vindt Kim Bauer geen leuk personage. Ik vind haar helemaal geweldig en na Jack het leukste personage dat ooit in '24' heeft gezeten. Vandaar misschien het enorme verschil in reactie op de scene.
Juist. Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je misschien meteen de reden waarom het jou minder of misschien wel niets deed: jij vindt Kim Bauer geen leuk personage. Ik vind haar helemaal geweldig en na Jack het leukste personage dat ooit in '24' heeft gezeten. Vandaar misschien het enorme verschil in reactie op de scene.
-
[..]
Precies.
Ik vond Chase ook prima. Jammer dat hij eruit is geschreven. Seizoen 3 was het beste seizoen en dat is oa ook door Chase. Michelle staat ook in mijn top 5 ja. Ricky Schroder absoluut niet.quote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kim doet me inderdaad weinig, ze ziet er lekker uit maar da's alles. De leukste personanes vond ik toch haar ex wiens hand er werd afgehakt en Ricky Schroder. Verder vond ik Michelle wel tof en Pierce is wel cool.
Niet mee eens. Bauer laat je niet dood gaan. Net zoals het belachelijk zou zijn als ze met een nieuwe Die Hard zouden komen waarin John McClane op het einde het loodje legt. Nergens goed voor.quote:Op maandag 20 april 2009 13:01 schreef Stefan het volgende:
Ik had Chase wel graag teruggezien, die kan ook Jack Bauer opvolgen. Die moet natuurlijk wel een keer dood.
quote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Even een toepasselijk plaatje
[ afbeelding ]
Hoog Bold and the Beautifullgehalte. Als ze er maar geen gewoonte van maken.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoog Bold and the Beautifullgehalte. Als ze er maar geen gewoonte van maken.
Jack, Kim, Tony, Michelle, Chase, David, Chloe, Audrey.quote:Op maandag 20 april 2009 13:51 schreef Tja..1986 het volgende:
David Palmer is denk ik na Jack mijn favoriet. Hoewel ik Nina Myers ook geweldig vond.
Prima rijtje, alhoewel ik Audrey niet echt geweldig vind. Chloe vond ik in het begin echt heel erg irritant, maar tegenwoordig is ze coolquote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack, Kim, Tony, Michelle, Chase, David, Chloe, Audrey.
En misschien neem ik het dan té serieus ofzo, maar een bad-guy/girl kan ik niet geweldig vinden eigenlijk.
Ja, en ook de dood van de serie. Van mij mag hij gewoon lang en gelukkig blijven levenquote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Ascaroth het volgende:
Op zich zou het best tof zijn om Jack dit seizoen al de pijp uit te laten gaan. Om hem de laatste aflevering van het laatste seizoen te laten sterven is iets te.. voorspelbaar naar 24-begrippen. Een dode Jack terwijl de kijker weet dat er nog voor een aantal seizoenen is getekend is natuurlijk veel schokkender.
Het slechte was dat de president echt van plan was met hem te onderhandelen. Dat was erg slecht geschreven. Alsof iedereen die dreigt met honderdduizendnen slachtoffers binnen 10 minuten in The Oval zit en kan eisen dat hij net zoveel macht krijgt als de president zelf. Zonder Jack had ze ermee ingestemd. En dat terwijl de straaljagers gewoon de raketten hadden kunnen opblazen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef planethugo het volgende:
ik vind ook het hele plan van Hodges maar matig. Hij gaat de president chanteren omdat hij raketten klaar heeft staan en denkt dan serieus dat de president met hem samen gaat werken, dat kon natuurlijk nooit lang goed gaan.
Ondanks een goed acterende Jon Voight vond ik Hodges de slechtste bad guy sinds jaren. Het sloeg eigenlijk allemaal helemaal nergens op.quote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef planethugo het volgende:
ik vind ook het hele plan van Hodges maar matig. Hij gaat de president chanteren omdat hij raketten klaar heeft staan en denkt dan serieus dat de president met hem samen gaat werken, dat kon natuurlijk nooit lang goed gaan.
Is dat ook inclusief de slachtoffers in Afrika?quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Prima rijtje, alhoewel ik Audrey niet echt geweldig vind. Chloe vond ik in het begin echt heel erg irritant, maar tegenwoordig is ze cool
En ja, slechterikken cool vinden is misschien wel een afwijking van mij, ik heb dat wel vaker, zeker met 24. Jack zijn vader vond ik ook geweldig, en Saunders trouwens ook.
Ook wel een grappig iets, volgens de 24 wiki was Larry het 13.488ste dodelijke slachtoffer van 24.
Ach ja, maar aan de andere kant hebben we David Palmer die het goedkeurde dat Ryan Chapelle moest worden gedood.quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het slechte was dat de president echt van plan was met hem te onderhandelen. Dat was erg slecht geschreven.
Geen idee, er staat een hele lijst in de link, dus kijk evenquote:Op maandag 20 april 2009 14:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is dat ook inclusief de slachtoffers in Afrika?
En terechtquote:Op maandag 20 april 2009 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, maar aan de andere kant hebben we David Palmer die het goedkeurde dat Ryan Chapelle moest worden gedood.
Chapelle was idd een grote lul ja.quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En terechtVond Chapelle maar een zeikerd, zeker in het begin...
Maar ok Alberta Green is erger
mwa vond het wel meevallen maar je bedenkt steeds dat er wel een heeeeeel goed plan achter moet zitten om dit allemaal te laten slagen. Als dat niet zo blijkt te zijn dan valt dat enorm tegen en is het idd een slecht karakter. Maar Voight als badguy is altijd goed dus deze keer ook weerquote:Op maandag 20 april 2009 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ondanks een goed acterende Jon Voight vond ik Hodges de slechtste bad guy sinds jaren. Het sloeg eigenlijk allemaal helemaal nergens op.
Ik heb het nog even nageteld, maar volgens mij waren het er 13.482quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Ook wel een grappig iets, volgens de 24 wiki was Larry het 13.488ste dodelijke slachtoffer van 24.
Lolquote:Op maandag 20 april 2009 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nageteld, maar volgens mij waren het er 13.482
Hij is net dood, net een paar uurtjes. Geef ze even de tijd.quote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef Stefan het volgende:
Was Bill trouwens niet meer gertrouwd met dinges? Omdat ze niet is gebeld na zijn dood.
En Jack deed er maar liefst 5 minuten over om in het FBI-gebouw "down the hall" te komen, om Kim te ontmoeten. Misschien maakt het virus hem erg traagquote:Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Allleen kwam Hodges in 6 minuten van Starkwood naar de Oval office, leek me een beetje aan de snelle kant.
Dat viel mij ook op ja. Voor het reclameblok ging Jack al richting Kim en na de reclame was hij nog steeds onderwegquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:39 schreef Pek het volgende:
[..]
En Jack deed er maar liefst 5 minuten over om in het FBI-gebouw "down the hall" te komen, om Kim te ontmoeten. Misschien maakt het virus hem erg traag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:32 schreef Jefkie het volgende:
kijk, zo mogen de eps allemaal wel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
kijk, zo mogen de eps allemaal wel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom waarschuwde Tony Jack dan voor de aanval op het Witte Huis en hield hij de rakettenaanval tegen. Wat een bullshit zegquote:
kijk, zo mogen de eps allemaal wel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Nah, toch niet zo te zien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Wat een belachelijke zooi dit. Tony is dus toch echt de bad guy. Ik bedoel, hij kwam met het plan om een hele zooi FBI agenten te vermoorden met die C4, wat zonder Jack dus ook gewoon gelukt was. Dan kun je dus echt niet meer de good guy zijn. En volgens mij zou Jack dood gaan zonder dat medicijn en Tony was niet van plan het hem te geven.
Als ik eerlijk ben vind ik dit geen lekkere ontwikkeling en heb ik zelfs de neiging om dit seizoen verder te laten schieten.
Kim komt natuurlijk wel terug, want ze laten die man van haar niet voor niets zeggen dat Jack nog iemand anders achter laat, namelijk zijn kleindochter Teri (leuk vernoemd naar Jack's vrouw).
Ik kan trouwens nog steeds niet geloven dat Tony niet undercover bezig is, maar in feite kan het niet meer en zou het idioot zijn als de schrijvers over een paar afleveringen schrijven dat hij toch de good guy is.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Plaatje uit de promo van volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Dat is gewoon de 'advocaat' van Hodges, had een blonde pruik op. Die gast aan de telefoon (bad guy) zei ook tegen d'r "hes your guy". Wie was die man aan de telefoon eigenlijk? Speelde toch in eerdere 24 eps?![]()
Dat dacht ik ook ja!! Kom er alleen niet meer op wie hij was!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef Sins het volgende:
Wie was die man aan de telefoon eigenlijk? Speelde toch in eerdere 24 eps?
Verder erg raar hoe tony handelt op dit moment.
Heeft waarschijnlijk ook te maken dat de laatste 6 afleveringen zijn herschreven.
Ben wel heel benieuwd of Tony nu wel een definitief tuintje op zijn buik krijgt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Op IMDB las ik iets over een tattoo uit Day 2?Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ja, dat klopt! Was seizoen 2, die elite commando's die toen in opdracht van die hoge generaal die nucleaire bom gevolgd hebben. Jack zei dat hij toen ook gevraagd was, maar geweigerd had.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB las ik iets over een tattoo uit Day 2?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
WAUWWWWWw ze lijkt helemaal niet op Michelle Dessler.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Hmm, ik herken hem niet, maar wie zou het moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef Sins het volgende:
Dat is gewoon de 'advocaat' van Hodges, had een blonde pruik op. Die gast aan de telefoon (bad guy) zei ook tegen d'r "hes your guy". Wie was die man aan de telefoon eigenlijk? Speelde toch in eerdere 24 eps?
Sterker nog, ze is het niet. In de preview voor de volgende aflevering heeft ze oorbellen in, die verdacht veel lijken op de oorbellen van de 'advocaat' van Hodgesquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef Mirel het volgende:
WAUWWWWWw ze lijkt helemaal niet op Michelle Dessler.
[ Bericht 31% gewijzigd door flapp0r op 21-04-2009 14:49:26 ]Hij was maar een clown...![]()
Beter opletten. Hodges handelde op eigen houtje. De baas van Tony wilde die raketaanval helemaal niet. En dat van het Witte Huis had al helemaal niets met Tony zijn baas te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom waarschuwde Tony Jack dan voor de aanval op het Witte Huis en hield hij de rakettenaanval tegen. Wat een bullshit zeg
![]()
Sterker nog, het is die advocaat. Aan het eind van ep 19 zie je haar toch gewoon haar pruik af doen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef flapp0r het volgende:
Sterker nog, ze is het niet. In de preview voor de volgende aflevering heeft ze oorbellen in, die verdacht veel lijken op de oorbellen van de 'advocaat' van Hodges
![]()
Ik vond dit wel een toffe aflevering, zat goed in elkaar en het was ook best spannend. Kreeg meteen kippevel na de ontploffing toen Jack die walkie pakte en er allemaal orders doorheen begon te schreeuwen.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
Ja goh.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Hmm, ik herken hem niet, maar wie zou het moeten zijn dan?
[..]
Sterker nog, ze is het niet. In de preview voor de volgende aflevering heeft ze oorbellen in, die verdacht veel lijken op de oorbellen van de 'advocaat' van Hodges
Als ze er niet op lijkt dan is ze het ook niet.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Ik vind het opzich wel een goede twist. Van Nina zag ik het ook niet aankomen, en ook van Tony was ik ook na vorige week vol overtuigd dat hij toch goed was. Juist dat dit soort dingen gebeuren maakt 24 vet. Je kan maar één iemand vertrouwen, Jack Bauerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef scanman01 het volgende:
Wat een belachelijke zooi dit. Tony is dus toch echt de bad guy. Ik bedoel, hij kwam met het plan om een hele zooi FBI agenten te vermoorden met die C4, wat zonder Jack dus ook gewoon gelukt was. Dan kun je dus echt niet meer de good guy zijn. En volgens mij zou Jack dood gaan zonder dat medicijn en Tony was niet van plan het hem te geven.
![]()
Ze zijn natuurlijk wel verplicht om goed uit te leggen waarom Tony nou precies slecht is geworden.![]()
Dat is het punt exact. De Nina twist was ook grote onzin en iets wat de schrijvers op het laatste moment hebben bedacht. Zo van: "Goh, laten we Nina de bad girl maken, dat ziet niemand aankomen!' Niemand zag het aankomen omdat het niet kon. Als je seizoen 1 weer kijkt weet je dat Nina in de eerste 12 delen echt niet slecht was. Ze doet daar dingen die ze absoluut niet gedaan zou hebben als ze toen al een dubbele agenda had. Met Tony is het net zoiets, hoewel misschien wat minder belachelijk dan destijds met Nina.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel een goede twist. Van Nina zag ik het ook niet aankomen, en ook van Tony was ik ook na vorige week vol overtuigd dat hij toch goed was.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Gave aflevering weer. Tony is echt definitief 'bad guy' in dit seizoen. Dan zal hij dus aan het einde van dit seizoen wel dood gaan. Dat Kim nog terug komt lijkt me ook zeker, want Bauer gaat echt niet dood.
Hij heeft wel vrij snel weer die spuit nodig, want hoelang voordat hij bij Tony neerviel zette hij die spuit?
Die pil van Hodges moet ook wel nep zijn, want 5 seconden nadat je een pil inneemt er al een hartaanval van krijgen is belachelijk.![]()
Tony had niet teruggehoeven. Robocop was een veel leukere tegenstander. Die had als oud CTU lid nu ook medestander kunnen zijn.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Tony ķs een soort Robocop. Ook teruggebracht uit de dood enzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:04 schreef Stefan het volgende:
Tony had niet teruggehoeven. Robocop was een veel leukere tegenstander. Die had als oud CTU lid nu ook medestander kunnen zijn.Alleen lijkt hij te werken aan de verkeerde kant van de wet.
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
1 - Tony is de bad guy, die vindt dat de regering hem belazerd heeft en wil nu een smak geld verdienen om rustig te kunnen leven. De bedoeling was een biowapen te verkopen voor een flinke smak geld aan een een of andere kerel of groepering. We zitten dan nog wel met de vraag waarom Tony de hulp inriep van Bill en Chloe. Eigenlijk zo onlogisch als de pest. Misschien begon zijn geweten te knagen toen hij hoorde dat iemand het wapen tegen Amerika wilde gebruiken. Om die aanval tegen te houden heeft hij Bill en Chloe ingeschakeld, maar was nog wel steeds van plan een smak geld met dat biowapen te verdienen. Beetje vergezocht allemaal, maar dat is Tony's plotseling twist sowieso.
2 - Tony is nog steeds - in zijn ogen - een good guy, maar enigszins doorgedraaid door zijn bijna-dood ervaring in seizoen 5 en is gewetensloos geworden. Dat hij enigszins gewetensloos is hebben we kunnen zien toen Jack eerder die vent die hen geholpen had die vrachtwagen met biowapen te bemachtigen redde en Tony hem duidelijk maakte dat een heel slecht idee te vinden. En zo zijn er nog een paar voorbeelden waarin Tony heel nuchter reageerde als er weer iemand het loodje legde. Tony is dus nog altijd bezig een bioaanval te voorkomen en het maakt hem niet uit hoeveel mensen doodgaan om dat te bereiken.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
damn it....wat is dit een goeie serie zeg!!
ben nu net in seizoen 1 bezig(aflevering 14).
wat vinden jullie het beste seizoen eigenlijk?![]()
Van beste tot minst goede: S3, S1, S2, S7, S5, S4, S6quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef DrowningMan het volgende:
damn it....wat is dit een goeie serie zeg!!
ben nu net in seizoen 1 bezig(aflevering 14).
wat vinden jullie het beste seizoen eigenlijk?My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Mooi dat Kim met een vliegtuig terugvliegt naar LA terwijl enkele uren eerder twee vliegtuigen maar iets verderop tegen elkaar aan zijn geknald en de vliegvelden waren afgesloten.![]()
plothole!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:37 schreef drGoeroe het volgende:
Mooi dat Kim met een vliegtuig terugvliegt naar LA terwijl enkele uren eerder twee vliegtuigen maar iets verderop tegen elkaar aan zijn geknald en de vliegvelden waren afgesloten.
![]()
Ze is dochter van Jack, dus misschien zit ze wel in een niet-commerciėle vluchtquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:37 schreef drGoeroe het volgende:
Mooi dat Kim met een vliegtuig terugvliegt naar LA terwijl enkele uren eerder twee vliegtuigen maar iets verderop tegen elkaar aan zijn geknald en de vliegvelden waren afgesloten.
Hij was maar een clown...![]()
Of ze komt er zometeen achter dat er geen vliegtuigen vertrekken en dan gaat ze terug naar de FBIquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:37 schreef drGoeroe het volgende:
Mooi dat Kim met een vliegtuig terugvliegt naar LA terwijl enkele uren eerder twee vliegtuigen maar iets verderop tegen elkaar aan zijn geknald en de vliegvelden waren afgesloten.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Vergeet niet het vliegtuig dat boven Washington ontplofte. Bij 9/11 was het luchtruim 4 dagen compleet afgesloten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:37 schreef drGoeroe het volgende:
Maar dat was bij Day 6 ook al zo raar. Atoombom ontploft maar Amerika gaat niet in noodsituatie maar gewoon alles draait verder zoals het gaat.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ik wil dat spul trouwens ook wel wat Jack spuit!
Wat nou Red Bull!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]![]()
Volgens mij werd martial law afgekondigd in Day 6quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vergeet niet het vliegtuig dat boven Washington ontplofte. Bij 9/11 was het luchtruim 4 dagen compleet afgesloten.
Maar dat was bij Day 6 ook al zo raar. Atoombom ontploft maar Amerika gaat niet in noodsituatie maar gewoon alles draait verder zoals het gaat..
2000 light years from home![]()
Jack is een ouwe opa!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Zn kop kwam me heel bekend voor, maar dat kan natuurlijk ook uit een andere serie zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef Sins het volgende:
Dat is gewoon de 'advocaat' van Hodges, had een blonde pruik op. Die gast aan de telefoon (bad guy) zei ook tegen d'r "hes your guy". Wie was die man aan de telefoon eigenlijk? Speelde toch in eerdere 24 eps?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: