Gisterquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhmmmmm nu kan je het over 2 dingen hebben.. Een sms tijd geleden of sms gister
Bellertje!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
Oude garde? Riep iemand daar mijn naam?
godverquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
Haaai lyndaquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
So i hurd u liek mudkipquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
godvernu alleen crazy-M nog en het hele feest is compleet
Oude schandknaap, hoe is allesch?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
Trekpop! Alles flex!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oude schandknaap, hoe is allesch?
*fap* *fap* *fap*quote:
En wat heb ik gewonnen?!?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En we hebben een beller![]()
lupusquote:
Ik wil niet weten waar die zitten verstoptquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een maandabo op WL's moeder![]()
(met slagroom en uitjes, natuurlijk)
ja refresh pagequote:
deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Duhquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
deze?
Ik zou er doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ik denk van je weet niet... strax zit je al maanden zonder internet aightquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DuhZo harde klap van de molen heb ik nou ook weer niet gehad
Nee man, nog veel erger... ik was aan het werk!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk van je weet niet... strax zit je al maanden zonder internet aight
zoals het hoort op een vrijdagquote:
Skillzzz, I haz themquote:
dat is misschien maar beter ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Sgele het volgende:
En UITERAARD NU!! moet ik een meeting bij gaan wonen![]()
![]()
Ben zo terug
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WowGister heb ik een klap van m'n buurman's harde lul gehad
zolang jij betaald vind ik het primaquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een maandabo op WL's moeder![]()
(met slagroom en uitjes, natuurlijk)
Heb nog steeds last van mijn nekquote:
Voor de slagroom en uitjes zorg ik, inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang jij betaald vind ik het prima
De slagroom en uitjes bedoel je dan he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang jij betaald vind ik het prima
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee man, nog veel erger... ik was aan het werk!!
Duuuuuuuuuum duuuuum duuuuuuuuuuum
<< insert melo dramatic music here >>
Nooooooooo .... te laatquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor de slagroom en uitjes zorg ik, inderdaad
jij was gister hierquote:
Inderdationquote:
Dracuuquote:
quote:
toch ook maar minderen met die alcohol dudequote:
Drugs are bad... mmkay?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch ook maar minderen met die alcohol dude
tjah dat krijg je als je uit de dood opstaatquote:
ja klopt, abbo heeft hij voor het levenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De slagroom en uitjes bedoel je dan he?
droxzquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo, ik ga roken en het topic is gekaapt! Wat goed!
Moggoh iedereen!
Droooooooooooooooooooooooxzquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Moggoh iedereen!
Whehehequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah dat krijg je als je uit de dood opstaat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droooooooooooooooooooooooxz
Ga werken! Sloeber!
wij allemaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:18 schreef draculettetje het volgende:
en eigenlijk moet ik nu aan het werk zijn ha ha
tjezus zelf renedis is erquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Moggoh iedereen!
Heads upquote:
look what the cat dragged inquote:
Doordeweeks drink ik niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch ook maar minderen met die alcohol dude
hiquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look what the cat dragged in
mogge renedis!
maar in het weekend haal je dat weer inquote:
Misschien wat meer gaan drinken dan ?quote:
LIEK OMG WTF BBQquote:
en dat haal je in het weekend in?quote:
Aaaightquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
maar in het weekend haal je dat weer in
Serieus? Volgens mij begin je dan toch net?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dat haal je in het weekend in?
tssss
de jeugd van tegenwoordig kan ook nergens meer tegen .. hoorde gister dat 10 biertjes al coma zuipen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
nou moet jij eens 10 halve liters naar binnen gooien, ik denk dat je het aardig voelt zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tssss
de jeugd van tegenwoordig kan ook nergens meer tegen .. hoorde gister dat 10 biertjes al coma zuipen is!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
ik heb em gevonden![]()
de oude gardeHij is te makkelijk om te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Zo erg is t niet meer hoor... Uitzonderingen daargelatenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
maar in het weekend haal je dat weer in
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
ik volg het voor de verandering weer eens niet meer
ergens onder in het land schijn je een tocht te hebben die als volgt gaat:quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tssss
Zoals het hoorde toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef lynda het volgende:
Ja ben 5 minuten weg vanwege bloedprikken en jullie zitten op pagina 3
vroeger dronken wij dat voordat we naar de kroeg gingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij begin je dan toch net?
ach het is vrijdagquote:
Dat is zeker zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef renedis het volgende:
[..]
ergens onder in het land schijn je een tocht te hebben die als volgt gaat:
de "11 kroegen tocht" bezoeken en verplicht bij elke kroeg 4 biertjes nemen.
klinkt interessant dacht ik zo!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
ik volg het voor de verandering weer eens niet meer
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
ik heb em gevonden![]()
de oude gardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Vroeger.... dat klinkt wel heul foutquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vroeger dronken wij dat voordat we naar de kroeg gingen
Duw hem maar in Sgele z'n moederquote:
dat is hier !quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef renedis het volgende:
[..]
ergens onder in het land schijn je een tocht te hebben die als volgt gaat:
de "11 kroegen tocht" bezoeken en verplicht bij elke kroeg 4 biertjes nemen.
klinkt interessant dacht ik zo!
het ergste is dat ik zo nog 2 honden moet gaan uitlaten en jullie dan vast weet ik veel waar zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]die reactie hebben we ook al maanden niet meer van je gelezen
![]()
en waar is hier?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is hier !![]()
geloof me, dat is echt werelds.
daar ging me koffie bijnaquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duw hem maar in Sgele z'n moeder
En lang geledenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is hier gewoon weer eens gezellig.. dat is eng
uitdaging:quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het ergste is dat ik zo nog 2 honden moet gaan uitlaten en jullie dan vast weet ik veel waar zijn
quote:
Hehe sorryquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef renedis het volgende:
[..]
en waar is hier?ik ben namelijk zeer geinteresseerd in die tocht!
quote:
Ik probeer mijn lach maar een beetje weg te hoestenquote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef renedis het volgende:
[..]
uitdaging:
als jij terug bent zijn wij 1 topic verder
Wanneer is de laatste keer dat al deze mensen zaten te posten.. half jaar geleden al weer denk?quote:
welke crazyquote:
hahaha mooi man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
NICE NICE NICEquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WESTLAND - Ook dit jaar organiseren elf bekende cafés in Het Westland weer de Elluf Kroegentocht, de meest ludieke fietstocht van het jaar. En ieder jaar nemen veel sportievelingen deel aan deze tocht die inmiddels voor de 19de maal van start gaat. In het afgelopen jaar waren dat een record aantal deelnemers, namelijk 600. Individueel, met een groep vrienden of gezellig met het gezin, iedereen is welkom. Zondag 8 juni kan iedere fietsliefhebber dus weer starten om deze tocht te verrijden. Een fietstocht die voor velen een gezellig weerzien is van alle jaarlijks meefietsende bekenden. Vanaf 11.00 uur kan er gestart worden bij een van de deelnemende cafés. Deze zijn: Eetcafé The Doors in De Lier, Eetcafé de Witte, Café Biljart De Beurs en Café Centraal (De Pet) in ’s-Gravenzande, Café De Bonte Haas in Wateringen, Café Rembrandt en Café Bij ’t Hof in Honselersdijk, Eetcafé de Dijk (Voorheen Rust Wat) in Maasdijk (Bij de Oranje Sluis), Café De Pomp in Monster, Café ‘d Ouwe Droog in Naaldwijk en Café Biljart De Luifel in Poeldijk. Het maakt niet uit waar men start of eindigt. De kosten bedragen 20 euro en dit is inclusief het uiterst populaire Elluf Kroegentocht T-shirt, dat ook dit jaar weer een zeer opvallende kleur zal hebben. Ook deze keer heeft dit shirt weer een ludieke opdruk, zodat de verzamelaars opnieuw een uniek item kunnen toevoegen aan hun collectie.
Fuck jou! Ik heb je een half uur geleden al geroepenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
GODVERDOMME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wordt er hier een fucking reunie gehouden zonder mij !!!!!!
Stelletje GNOMEN !!!!!
en o jah: ik heb het druk
ik ben bang van welquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat al deze mensen zaten te posten.. half jaar geleden al weer denk?
je bent er nu toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
Stelletje GNOMEN !!!!!
quote:
let wel dat dit bericht van vorig jaar is. maar opzeker dat het dit jaar ook georganiseert wordtquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef renedis het volgende:
[..]
NICE NICE NICE
ik ben van de partij!!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha mooi man!
GODVER! had het kunnen weten :/ i have been rick-roll'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat al deze mensen zaten te posten.. half jaar geleden al weer denk?
HEEEEUUUH!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
Stelletje GNOMEN !!!!!
Whehehehequote:
moet je zorgen dat je baas weer ziek wordtquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Jezus mensen, doe eens zo gezellig als ik niets te doen heb ofzo
die heb ik ook lang niet meer gehoord...quote:
halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef tripack het volgende:
het gaat hier zelfs harder dan ik kan denken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GRTDOJW
waar rickrollen nog in is!
jah maar.. ik heb hier een half jaar in zitten duttenquote:
Hoe is het kerel???quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooBELLER
jah Lynda, je zegt het net toen ik niet op mijn plek zat
Ik ben echt slecht bezig voor een vrijdag
Hahahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik ook lang niet meer gehoord...
maare waar is FUBAR?
ik mis hem een beetje
maar das een yu-gi-ho! kaartquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let me show u mah pokemans
Dat zegt misschien meer over jouquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Elke keer als je dat zegt meot ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
Tim The Toolman Taylorquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Elke keer als je dat zegt meot ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
Gast dat je dat weet.... liek omgquote:
okee.. nou ben benieuwd hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
let wel dat dit bericht van vorig jaar is. maar opzeker dat het dit jaar ook georganiseert wordt
Of over jouquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over jou
Ik kijk die serie heul nietquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast dat je dat weet.... liek omg
nee neequote:
Heulemaal niet want je reageerde gewoon!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooBELLER
jah Lynda, je zegt het net toen ik niet op mijn plek zat
Ik ben echt slecht bezig voor een vrijdag
Uhuquote:
Dus ik ben niet welkom ?quote:
hahah pwnedquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Heulemaal niet want je reageerde gewoon!
/B/ ack - upquote:
tuuuuuurlijk wel!quote:
Druk hahahaquote:
jeweetz!quote:
Fo sho!quote:
Ongekend... en dat op een vrijdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Druk hahaha
echt heel de week rustig geweest maar heb nu een WERK bui
dude nu moet je geen enge dingen gaan zeggen joh!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Druk hahaha
echt heel de week rustig geweest maar heb nu een WERK bui
aight!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |