daar heb je op zitten wachten hequote:
we vliegen naar ibizaquote:
op die pm van je?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb je op zitten wachten he
geen zin inquote:
je weet dat PM voor Personal Message staat ?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
op die pm van je?
nja weer een mysterie opgelost
ik post toch niet wat je erin hebt gezegdquote:Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je weet dat PM voor Personal Message staat ?
nou maak je me nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 april 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik post toch niet wat je erin hebt gezegd
dudequote:Op woensdag 15 april 2009 16:17 schreef Runx het volgende:
thomas neem je laptop ook ma meziet er wat professioneler er uit, voor backstage opnames
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dudedat is niet mijn laptop
maar dude..we gaan vandaag toch nog niet filmen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]we moeten wel backstage opnames maken das echt vet
quote:
vroegah.. was er elk half uur een nieuw topicquote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
was dit geen slowchat![]()
kijk ff niet is er weer een nieuw topic
nee, ma backstage is anders dan de opname zelf hequote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar dude..we gaan vandaag toch nog niet filmen?
als we toch langs komen lenen we meteen jouquote:
de bloopers bedoel je dusquote:Op woensdag 15 april 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, ma backstage is anders dan de opname zelf hedus dat ik aan het zingen ben onze studio
Krijg ik dan de inhoud van de PM te weten?quote:
nee dat is iets andersquote:
anywho.....quote:
Jij bracht me op die gedachtequote:
toch altijd handig om te wetenquote:
dude ik snapte em wel.. ik bedoelde: jij zingen...bloopers dusquote:Op woensdag 15 april 2009 16:22 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is iets anders, wat achter de schermen gebeurd
, en bloopers kunnen we ook bij doen
surequote:
dat welquote:
HAHAHAHAHAHAH ....quote:Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude ik snapte em wel.. ik bedoelde: jij zingen...bloopers dus
hihihihihihihi je moest lachenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
teletubbies zijn geyl
[ afbeelding ]
de OP ookquote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
teletubbies zijn geyl
[ afbeelding ]
die ene heeft matchende bikini..keigaaf manquote:
jesus tittiefucking christquote:
hihihiih ik heb zelfs een foto met zequote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
teletubbies zijn geyl
[ afbeelding ]
das wel beter ik wordt niet als Mads Bitch gebruiktquote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik ga er vandeur !!! tot vrijdag skatties.. en tripack
tot straksquote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik ga er vandeur !!! tot vrijdag skatties.. en tripack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |