Bron?quote:Sterker nog, de harde FOK!kern zijn 30 en 40 plussers, en velen zijn over de 50.
De makers willen betrokkenheid van de kijker. De enige reden dat ik nu streams en votes ga kopen is om Peter er uit te trappen.quote:
Dat vraag ik me serieus af... heb je een bron?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:00 schreef Hephaistos. het volgende:
De overgrote meerderheid van de FOK!kers zijn allemaal tieners en twintigers. Dat er ergens ook nog een clubje 40+ers rondloopt doet daar weinig aan af hoor
Verder had die leeftijdsgrens van mij niet zo gehoeven. Vond de interessantere deelnemers in eerdere realityprogramma's vaak juist de wat oudere kandidaten.
In de grootste subfora van FOK! als KLB, VBL, ONZ en PUB kom ik voornamelijk die leeftijdsgroep tegen ja. Nou gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat ik nooit in PUB kom, maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat daar voornamelijk tieners zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me serieus af... heb je een bron?
Denk eerder 14 t/m 24 , als je richting 30 bent heb je wel andere dingen te doen dan hiernaar te kijken op internet, althans dat merk ik in mijn omgeving (gezin, kids, werk etc.). In je studententijd heb je veel meer mogelijkheden om online te gaan kijken (maar weer minder geld om ervoor te betalen).quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef Reza-impreza het volgende:
Wellicht is de doelgroep ook 20 t/m 30 jaar
Dat is juist zeer wenselijk, je wilt geen gedonder met iemand die veroordeeld is en die je in een groep "opsluit".quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Lastpost het volgende:
Beetje jammer, dat je een verklaring van goed gedrag moet kunnen overleggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |