De schijn tegen hebben noem ik datquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, een Hyves vriendschap is toch wel wat anders dan een real life vriendschap.
Om dan meteen van vriendendienstjes te spreken, voert imo wat ver.
Typisch is het wel. Maar niet meer dan dat, vind ik.
En dat is twee!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Maanvis het volgende:
Eline is de zus van Dido uit big brother 5. http://elientje7.hyves.nl/
Bram is bevriend met Dido. http://dido-van-kuijk.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=3&__state__=2
Nog een vriendendienstje.
en daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De schijn tegen hebben noem ik dat.
Ik ben gewoon niet zo paranoïde. Die Peter met al zijn pogingen en RLS-linkjes vind ik een domme zet, maar je kunt ook op elke slak zout leggen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef Maanvis het volgende:
PS: Jij bent wel heel erg anticomplottheorieërig, dus jij zit vast ook in het complot!
Ik leg niet op elke slak zout, zet alleen rode stipjes op slakken die misschien interessant zijn om ooit nog zout op te leggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo paranoïde. Die Peter met al zijn pogingen en RLS-linkjes vind ik een domme zet, maar je kunt ook op elke slak zout leggen.
Niet dat het niet enorm vermakelijk is.
Ik vind het vooral jammer dat ze weer zo'n blik wannabe BNers hebben losgetrokken die waarschijnlijk toch al bij ieder castingbureau ingeschreven stonden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo paranoïde. Die Peter met al zijn pogingen en RLS-linkjes vind ik een domme zet, maar je kunt ook op elke slak zout leggen.
Niet dat het niet enorm vermakelijk is.
Dus weer eentje, jammer hoor..quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Maanvis het volgende:
Eline is de zus van Dido uit big brother 5. http://elientje7.hyves.nl/
Bram is bevriend met Dido. http://dido-van-kuijk.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=3&__state__=2
Nog een vriendendienstje.
Wat the fack maakt het nou uit of een van de programma makers toevallig iemand al een keer heeft gezien voor de screening en die nu dus dat programma in gaat? Dat zie je toch niet als je zit te kijken?quote:
Hoezo een kloon?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Krijgen we dat ook nog, een kloon van Wiebe Kuipers. Het moet niet gekker worden.
Dit is een mooiequote:Op vrijdag 17 april 2009 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik leg niet op elke slak zout, zet alleen rode stipjes op slakken die misschien interessant zijn om ooit nog zout op te leggen
Je lult, of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:45 schreef mooiiiiii het volgende:
Peter is ook bevriend met Lieke die eerst blond was maar nu bruinDus weg met Peter
quote:
Dus ze hebben alle potentiële deelnemers de volledige lijst inschrijvingen laten zien?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
Petyer, je weet wel, die kandidaat die geheel toevallig meedoet en niks met de makers van doen heeft, puur toeval enzo, die Peter. Nou, die peter zegt dat er alleen blanken zich hebben opgegeven.
[DE BEWONERS] Peter
Bart heeft in het beginstadium ook in de SC gepost dat hij de kandidaten uit zijn vrienden-kennissenkring haalt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat zelf dat ze tijdens de voorbereidingen Peter al hebben benaderd, joh, leuk voor jou! Of dat Peter zei, hey leuk idee, kan ik meedoen.
Maar volgens mij is het expliciter gezegd door hem, maar dat kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De screening regel ik achter de schermen. Echte mensen dus.
Je kunt het beter 'karakteristiek' noemenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:44 schreef Samba-boy het volgende:
Ach sodemieter op, ik vraag me de hele tijd af waar jullie het over hebben, Peter in de header. Ik tik juist dit bericht in, kijk naar de header.... Godverdomme. Wat heeft die gozer een kutkop
Sorry, eventjes alles netjes houden: Eerlijk?
Ligt eraan. Stel nou dat de kijker Peter niet aardig vindt, dan kunnen ze hem wel weg willen stemmen, maar wat nou als de andere 7 zo goed boteren dat het 1 grote Kelly Family wordt? Misschien wil je Peter er wel inhouden voor de sensatie...quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef Maanvis het volgende:
Peter haalt de finale niet. Iedereen op FOK! en Goldenpage haat hem, waar moeten zijn stemmen dan vandaan komen?
De enige manier waarop Peter niet als eerste weg is is als de stemprocedure niet eerlijk verloopt. Kortom, als Peter niet als eerste weg is is de stemprocedure niet eerlijk. Sla die quote maar vast op, want ik ga hem misschien nog wel gebruiken.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef BobbyRond het volgende:
Even wat gore spam: STEM ('voor' uiteraard) OP MIJ!
Je mag ook stemmen op minder luxe of eten. Geloof ik.quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef Maanvis het volgende:
Peter haalt de finale niet. Iedereen op FOK! en Goldenpage haat hem, waar moeten zijn stemmen dan vandaan komen?
quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ligt eraan. Misschien wil je Peter er wel inhouden voor de sensatie...
Ha de voorzitter van de fanclub is er ook.quote:Op maandag 20 april 2009 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Dat er een paar mensen zijn die em de grond inboren hier en op GP wil nog niet zeggen dat de stille meerderheid niet bestaat toch![]()
Ik denk dat je nog erg lang met m opgescheept zit hehe
Ik denk dat je echt ongelijk hebt. Er is geen stille meerderheid, tenminste niet hier!quote:Op maandag 20 april 2009 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:![]()
Dat er een paar mensen zijn die em de grond inboren hier en op GP wil nog niet zeggen dat de stille meerderheid niet bestaat toch![]()
Ik denk dat je nog erg lang met m opgescheept zit hehe
Vandaar mijn idee voor een opdracht waardoor alleen mensen met een kaal hoofd eten krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 00:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je mag ook stemmen op minder luxe of eten. Geloof ik.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt ongelijk hebt. Er is geen stille meerderheid, tenminste niet hier!
Een vriend van mij suggereerde paintballen als dagopdrachtquote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vandaar mijn idee voor een opdracht waardoor alleen mensen met een kaal hoofd eten krijgen
de meet & greet in zn fancafé was ook een succesquote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand AUB die peter uit mijn beeldscherm weghalen? hij is denk ik ingestraald ofzo..
Oh dus op FOK! en GP zitten alle kijkers verzameld...quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef Maanvis het volgende:
tenzij je het hebt over een 'stille meerderheid' in de stemcomputer natuurlijkquote:
Dan is er iets een succes. Hij is al tig keer afgewezen voor tv, dus nu breekt ie door? En Herman? Welke Herman?quote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de meet & greet in zn fancafé was ook een succes![]()
Dat kan... hahaquote:Op maandag 20 april 2009 00:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt ongelijk hebt. Er is geen stille meerderheid, tenminste niet hier!
Dat biertje wordt niks zo Peter! Glas moet schuiner en het eerste beetje bier moet je weg laten stromen...quote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de meet & greet in zn fancafé was ook een succes![]()
![]()
[..]
Oh dus op FOK! en GP zitten alle kijkers verzameld...![]()
Ben je weer vergeten dat hij een enorm netwerk heeft van BN'ers?![]()
Die hem steunen en zn reclame doorsturen etc... Herman bijvoorbeeld alleen al heeft 140.000 leden die die berichtjes dus krijgen
Als iemand 3x zakt voor een rij examen en dan slaagt is dat ook een complot zekerquote:Op maandag 20 april 2009 00:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan is er iets een succes. Hij is al tig keer afgewezen voor tv, dus nu breekt ie door? En Herman? Welke Herman?
nee dat klopt, ik kan me echter moeilijk voorstellne in welke kringen hij niet kotsopwekkend gedrag vertoont.quote:Op maandag 20 april 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan... hahanogmaals... de wereld houdt niet op na FOK! en GP toch
Neeh denk het ook niet. Maar een paar honderd zou al een eindje helpen denk je ook niet?quote:Op maandag 20 april 2009 00:53 schreef Maanvis het volgende:
Dus dat Herman een berichtje door kan sturen betekent dat 140000 man een smsje gaat sturen om op Peter te stemmen? Denk het niet.
Hahaha, nee die zat er wel in...op de filmpjes was te zien dat ze die inmiddels hebben weg gehaald...na ja, dan maar aan de gemeentepils toch...quote:Op maandag 20 april 2009 00:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat biertje wordt niks zo Peter! Glas moet schuiner en het eerste beetje bier moet je weg laten stromen...
Komt er een tap in de bunker?
Die debiel uit Schagen die elke week voor lul stond bij Jensen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..] Wie is Herman... leef je onder een steen ofzo of
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |