Hoezo een kloon?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Krijgen we dat ook nog, een kloon van Wiebe Kuipers. Het moet niet gekker worden.
Dit is een mooiequote:Op vrijdag 17 april 2009 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik leg niet op elke slak zout, zet alleen rode stipjes op slakken die misschien interessant zijn om ooit nog zout op te leggen
Je lult, of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:45 schreef mooiiiiii het volgende:
Peter is ook bevriend met Lieke die eerst blond was maar nu bruinDus weg met Peter
quote:
Dus ze hebben alle potentiële deelnemers de volledige lijst inschrijvingen laten zien?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
Petyer, je weet wel, die kandidaat die geheel toevallig meedoet en niks met de makers van doen heeft, puur toeval enzo, die Peter. Nou, die peter zegt dat er alleen blanken zich hebben opgegeven.
[DE BEWONERS] Peter
Bart heeft in het beginstadium ook in de SC gepost dat hij de kandidaten uit zijn vrienden-kennissenkring haalt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat zelf dat ze tijdens de voorbereidingen Peter al hebben benaderd, joh, leuk voor jou! Of dat Peter zei, hey leuk idee, kan ik meedoen.
Maar volgens mij is het expliciter gezegd door hem, maar dat kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De screening regel ik achter de schermen. Echte mensen dus.
Je kunt het beter 'karakteristiek' noemenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:44 schreef Samba-boy het volgende:
Ach sodemieter op, ik vraag me de hele tijd af waar jullie het over hebben, Peter in de header. Ik tik juist dit bericht in, kijk naar de header.... Godverdomme. Wat heeft die gozer een kutkop
Sorry, eventjes alles netjes houden: Eerlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |