Hij kan wel behoorlijk veel credits kopen, dat dan weer. wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom het een voordeel is dat Vlemmix miljonair is weet ik niet hoor
Bobby, vriend van me! Zou jij Peter uit mijn naam een klein schopje willen verkopen. Midden in zijn noten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef BobbyRond het volgende:
Quote uit z'n Hyves is Hyves liedje: "Hé, je hebt meer vrienden dan mij!"
Weet je wat voor netwerk de makers hebben van de Bunker?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij kan wel behoorlijk veel credits kopen, dat dan weer. wel.
Maar daar gaat het niet om, we hebben daar toch geen zicht op.
Het gaat erom dat er belangen-verstrengeling is, mensen elkaar kennen,
En wij als kijker, denken dan dat de boel eerlijk gaat, maar dat is afwachten we kunnen niet achter de schermen kijken en
ASls je er nu al een bekende inzet, komen er toch twijfels.en geloven de makers op hun eerlijke blauwe ogen.
De kickoff heeft dan ook geen reet te maken met 25 dagen bunker. Jullie RL-soapies komen en gaan wanneer het jullie uitkomt, lekker zuipen en volgende dag weer weg. De 25 dgaen bunker is geen luxe, misschien geen eten en alleen wat water en 70 cm luchtruimte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou, zie niet in waarom ze daar door niet zouden meedoen, ik ben er iig nog steeds bij!
iedereen die aan een RLS meedoet wil graag bekend worden en als je aan de bunker meedoet moet je helemaal mediageil zijn. Want het prijzengeld is natuurlijk een RLS lachertje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef BobbyRond het volgende:
Met julie stem is alles geoorloofd dacht ik?![]()
Even over Peter, hij wil inderdaad heel graag in de media en een optreden met Vlemmix, sja nou niet iets wat ik ambieer, maar Peter was bij het contracten tekenen een gezellige gozer.
Weet niet hoe hij on camera zal zijn uiteraard...
Juist om dit tegen te gaan, zorg je dat er geen bekenden in komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Weet je wat voor netwerk de makers hebben van de Bunker?
Dan ken je altijd wel iemand, het gaat erom of je iemand uit de privesfeer kent, als je iemand prive kent dan is het een vriendendienst. Als je iemand zijdelings zakelijk bent tegengekomen moet het kunnen.
Ik vind het eigenlijk niet normaal hoe negatief jullie nu al zijn ten opzichte van Bram en Bart. Als Peter nou gewoon toevallig de beste kandidaat was in hun ogen op die plek. Dan moet hij er toch gewoon in?
Jullie riepen allemaal dat dit een eerlijke RLS zou worden, en nu roepen jullie allemaal dat het doorgestoken kaart is. Jullie veranderen nog onterechter van mening dan mijn neefje van 6
Nee dat heeft Bart geproclameerd, wij niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jullie riepen allemaal dat dit een eerlijke RLS zou worden, en nu roepen jullie allemaal dat het doorgestoken kaart is. Jullie veranderen nog onterechter van mening dan mijn neefje van 6
Heb jij de deelnemers al ontmoet, Huub?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
iedereen die aan een RLS meedoet wil graag bekend worden en als je aan de bunker meedoet moet je helemaal mediageil zijn. Want het prijzengeld is natuurlijk een RLS lachertje.
Maar vind het leuk dat we er met zijn allen zijn, en denk dat het voor veel die hard streamers zeker lachen is om al die mensen samen te zien, hoe zo doe je zo aangevallen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
De kickoff heeft dan ook geen reet te maken met 25 dagen bunker. Jullie RL-soapies komen en gaan wanneer het jullie uitkomt, lekker zuipen en volgende dag weer weg. De 25 dgaen bunker is geen luxe, misschien geen eten en alleen wat water en 70 cm luchtruimte.
Je zegt het goed. Als. Maar ze hebben de schijn al tegen. Dit gaat verder dan iemand op castings tegenkomen. Jij kende Peter ook al veel langer dan de plannen voor De Bunker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef ditisHuub het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet normaal hoe negatief jullie nu al zijn ten opzichte van Bram en Bart. Als Peter nou gewoon toevallig de beste kandidaat was in hun ogen op die plek. Dan moet hij er toch gewoon in?
NEE. Bram en BART roepen dat.quote:Jullie riepen allemaal dat dit een eerlijke RLS zou worden,
Niemand roept volgens mij dat het doorgestoken kaart is. Het heeft door deze imo domme actie echter wel de schijn tegen en dat is op zijn minst jammer. En had makkelijk voorkomen kunnen worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef ditisHuub het volgende:
ik snap wat je bedoelt maar toch, ik heb gisteren ook proberen uit te leggen dat het screeningswereldje gewoon klein is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist om dit tegen te gaan, zorg je dat er geen bekenden in komen.
Hoeveel mensen wonen er in Nederland, daar screen je toch op.
Ik doe niet aangevallen. Ik vind de reunie prima. Maar Bram wil geen BB en DGK imago. Hij wil terug naar toen het allemaal nog wel eerlijk ging.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar vind het leuk dat we er met zijn allen zijn, en denk dat het voor veel die hard streamers zeker lachen is om al die mensen samen te zien, hoe zo doe je zo aangevallen?
Kennen, kennen, je trekt conclusies die je neit kan trekken. Ik heb welgeteld 3x, zakelijk, wat met hem te maken gehad. Namelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Als. Maar ze hebben de schijn al tegen. Dit gaat verder dan iemand op castings tegenkomen. Jij kende Peter ook al veel langer dan de plannen voor De Bunker.
[..]
NEE. Bram en BART roepen dat.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kennen, kennen, je trekt conclusies die je neit kan trekken. Ik heb welgeteld 3x, zakelijk, wat met hem te maken gehad. Namelijk
1 de eerste keer tijdens mijn fandag op het blauwe meer waar hij daar geloof ik een artiest begeleidde, handje, praatje, thats all
2 op een feestje bij Palma was hij met Mikey, handje, praatje, thats all
3 met een clip opnemen een middagje vorige week ofzo
4 oh ja, ooit tijdens een optreden van de Gouden Kooi in Kaatsheuvel waar hij mij vertelde dat hij door de selectie van de Gouden Kooi heen was (en achteraf bleek hij ook bij de A kandidaten te zitten, maar is het nooit geworden)
dit was je comment waar je een beetje aangevallen doetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
De kickoff heeft dan ook geen reet te maken met 25 dagen bunker. Jullie RL-soapies komen en gaan wanneer het jullie uitkomt, lekker zuipen en volgende dag weer weg. De 25 dgaen bunker is geen luxe, misschien geen eten en alleen wat water en 70 cm luchtruimte.
Dat zei Bartquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef ditisHuub het volgende:
enne, vind het wel grappig dat er zo even "al passerende" wordt gesteld dat in DGK "alles afegesproken werk was"
Als je dat aan aangevallen doen vindtquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef ditisHuub het volgende:
dit was je comment waar je een beetje aangevallen doet
Nee die heb ik niet ontmoetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Heb jij de deelnemers al ontmoet, Huub?
imago en ging rijmt idd niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik doe niet aangevallen. Ik vind de reunie prima. Maar Bram wil geen BB en DGK imago. Hij wil terug naar toen het allemaal nog wel eerlijk ging.
Dat rijmt niet.
Research Huub, research!quote:
Ik begrijp wel dat het sreenwereldje klein is, maar waarom moeten de bewonersquote:
Het maakt het wel een stuk eenvoudiger allemaal, het valt me nog mee dat er niet meer bekende gezichten tussen de deelnemers zitten (maar wie weet komt dat nog).quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het sreenwereldje klein is, maar waarom moeten de bewoners
daaruit gekozen worden,
Er werd toch een oproep gedaan, iedereen kon zich aanmelden.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
Na Joost, Brian en Ribas, is het nu de eer aan Peter met een "eigen smiley"![]()
[ afbeelding ]
Opgeslagen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
Na Joost, Brian en Ribas, is het nu de eer aan Peter met een "eigen smiley"![]()
[ afbeelding ]
Jaap als stille vennoot? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus Jaap is hier de financier van het geheel?
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap als stille vennoot? Geloof je het zelf?
Oja, dat klopt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap kan goed door één deur met Vlemmix, hij mocht daar ook wonen na DGK.
Ik vind het erg ver gezocht. Daarbij: wie zegt jou dat Bart en Bram Vlemmix niet al kenden? En het lijkt me niet dat Jaap, met al zijn televisie-aspiraties, stilzwijgend en schier anoniem geld in een project gaat proppen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
JaJaap is de enige die met Vlemmix door één deur kon? Bart en Recourt kennen die gast niet eens? Er is wat geld mee te verdienen en zo enorm is die investering nu ook weer niet
Kut, daar gaat mijn cover.quote:
Jaap is ook een vrek, maar als ze het goed spelen, dan moet er wat aan te verdienen zijn. Het is allemaal "amateur" werk, geen hoge productiekosten, geen duur betaalde mensen. Je geeft Bart een joint en een fles Vodka en die Recourt een fles tomatenketchup, zijn die ook weer blij. Vlemmix mag daar straks een paar liedjes zingen en wat huur voor het pand (zit hij toch mee in z'n maag), is die ook weer tevreden. Jaap pakt 50 procent van de eventuele winst als hoofdinvesteerder en ziet er wel brood en spare-ribs inquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:25 schreef Gert het volgende:
Het is wel een interessante theorie. Alleen.. Jaap is echt een über-vrek!
Vind het nogal risicovol voor hem, om hier geld in te steken.
Ik denk ook niet dat Jaap meedoet. Anders hadden ze zijn exposure wel uitgebuit,quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het erg ver gezocht. Daarbij: wie zegt jou dat Bart en Bram Vlemmix niet al kenden? En het lijkt me niet dat Jaap, met al zijn televisie-aspiraties, stilzwijgend en schier anoniem geld in een project gaat proppen.
Ja, maar die TV aspiraties staan op een laag pitje. Daar heeft ie onlangs wel eens wat over geschreven op z'n eigen weblog. Dat zie ik er niet meer van komenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het erg ver gezocht. Daarbij: wie zegt jou dat Bart en Bram Vlemmix niet al kenden? En het lijkt me niet dat Jaap, met al zijn televisie-aspiraties, stilzwijgend en schier anoniem geld in een project gaat proppen.
Ander concept, daar hamert Bart iedere keer opquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jaap meedoet. Anders hadden ze zijn exposure wel uitgebuit,
Klopt. Maar juist dan zou hij zich bij dit project echt niet als anonieme geldschieter in een donkere hoek laten zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar die TV aspiraties staan op een laag pitje. Daar heeft ie onlangs wel eens wat over geschreven op z'n eigen weblog. Dat zie ik er niet meer van komen
Nou ja, ik weet het ook niet, vind het alleen zo frappant dat die Vlemmix zomaar opeens om de hoek komt kijken. Dat is voor mij toch een direct lijntje naar Jaap.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar juist dan zou hij zich bij dit project echt niet als anonieme geldschieter in een donkere hoek laten zetten.
En was er vanuit de makers ook meer ruchtbaarheid aan gegeven. De winnaar van DGK die investeert in TheBunker is absoluut persberichtmateriaal.
Dacht even aan wat anders, als Brian er in komt, begint er iets duidelijk te wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kost ze minstens drie glazen deuren.
Het is ook een direct lijntje. Vlemmix en Peter zijn bevriend danwel zakenpartners en Vlemmix laat zn huis ombouwen en Peter gaat de bunker in.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet het ook niet, vind het alleen zo frappant dat die Vlemmix zomaar opeens om de hoek komt kijken. Dat is voor mij toch een direct lijntje naar Jaap.
Daar gaat Bart met z'n "alles is open eerlijk"quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is ook een direct lijntje. Vlemmix en Peter zijn bevriend danwel zakenpartners en Vlemmix laat zn huis ombouwen en Peter gaat de bunker in.
quote:
Vanwaar ineens de ommezwaai? Claire spreekt in haar blog ook alleen over Jaap.quote:blog hyves: Ze hebben mij ook gevraagd om tijdens de kickoff in de bunker te gaan, ik heb daar vriendelijk voor bedankt.
Hoezo "zojuist geplaatst"?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef Dementor het volgende:
Een quote van Bart uit het zojuist geplaatste Fok!tv interview: "ik heb het idee dat de kijker de afgelopen 10 jaar een beetje voor de gek is gehouden en dat willen wij recht gaan zetten met een programma zoals dit waarbij de kijker de volledige controle heeft echt over alles dus de kijker valt ook niet meer voor de gek te houden."
Oh ik dacht dat het vandaag online was gekomen maar stond er gister dus al op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo "zojuist geplaatst"?
Dit is toch nog steeds deel 1?
Oh, je bedoelt door joú zojuist geplaatst, in dit topic.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is ook een vrek, maar als ze het goed spelen, dan moet er wat aan te verdienen zijn. Het is allemaal "amateur" werk, geen hoge productiekosten, geen duur betaalde mensen. Je geeft Bart een joint en een fles Vodka en die Recourt een fles tomatenketchup, zijn die ook weer blij. Vlemmix mag daar straks een paar liedjes zingen en wat huur voor het pand (zit hij toch mee in z'n maag), is die ook weer tevreden. Jaap pakt 50 procent van de eventuele winst als hoofdinvesteerder en ziet er wel brood en spare-ribs in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |