Klopt, alleen dan minus de neusquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef DonPerignon het volgende:
Ze heeft wat weg van Lieke van Lexmond
Dan moet je wel erg autistisch zijn, wil je niet zien dat het een avatar isquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:53 schreef BobbyRond het volgende:
Ben ik de enige die met m'n half gare hoofd steeds dat insectje van Stefan probeert weg te blazen van je scherm?
'quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:53 schreef BobbyRond het volgende:
Ben ik de enige die met m'n half gare hoofd steeds dat insectje van Stefan probeert weg te blazen van je scherm?
Hiermee win je dus kudoowss!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:56 schreef BobbyRond het volgende:
Die nieuwe LED schermen van de MacBook hebben dus toch ook nadelen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
'
Wacht maar tot je straks kakkerlakken in je bed vindt.![]()
Wie van de deelneemsters ga je proberen te neuken, Bob?
Eh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:57 schreef BobbyRond het volgende:
Als ik LekkerSimpel moet geloven, moet ik m'n aandacht op Peter richten...
Kontebunkers?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef BobbyRond het volgende:
Reactie van LekkerSimpel bij topic BobbyRond (17-4 00:27)
"Ah, er zit dus ook een homo in de bunker.
Vormt wel leuk stelletje met Peter,"
Lieke van Lexmond, daar waren we al uit hoorquote:
Welnee zeg, voor geen meter, nee iemand anders!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond, daar waren we al uit hoor
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef hollowman het volgende:
ik vind er lief.. wel aardig doen tegen der bobby
De zus van liekequote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee zeg, voor geen meter, nee iemand anders!
volgens mij nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Quinty. het volgende:
had dido van BB 5 niet een zusje wat eline heten?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef Maanvis het volgende:
Dan moet dit 'm zijn.. dit is de eline die als vriendin staat op de hyves van dido.
En volgens mij hebben we beet.
http://elientje7.hyves.nl/
Damn wat lijkt ze hier anders..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef beequeen het volgende:
Is dit Eline in het appartement van Roel en Dido in Rotjeknor?
[ afbeelding ]
Eline! En toen was het hele zooitje compleetquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef elientje7 het volgende:
Hallo allemaal, bij deze wil ik me even voorstellen: Ik ben Eline, 21 jaar, ik ga 27 april The Bunker in en ik heb er ontzettend zin in!!
ik zie helemaal geen foto's daar. Laat staan blootfoto's.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:24 schreef elientje7 het volgende:
Even schaamteloos mezelf promotenop mijn fanhyve http://eline-thebunker.hyves.nl/ is meer van me te zien! Dus word lid
quote:
Je doet 't erom he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:24 schreef elientje7 het volgende:
op mijn fanhyve http://eline-thebunker.hyves.nl/ is meer van me te zien!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Dag Eline,
Als je net zo leuk bent als je zusje ben ik je grootste fan!
Ben je Lieke nu al vergeten? Dat is snelquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Dag Eline,
Als je net zo leuk bent als je zusje ben ik je grootste fan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |