Denk het ook, kan hem helaas niet zienquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:40 schreef Ritmo het volgende:
Zo richting de Kuipgaat een prachtige wedstrijd worden denk ik.
Hoopt met je mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:40 schreef Ritmo het volgende:
Zo richting de Kuipgaat een prachtige wedstrijd worden denk ik.
Ja dat zagen we bij Feyenoord - PSV ook ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:42 schreef buddyb het volgende:
feyenoord stelt mij altijd teleur als het erom gaat in zo'n mooie wedstrijd
zul je maar zien dat we binnen 5 minuten op achterstand staan
ik denk wel dat we kunnen winnen--twente is niet echt in vorm de laatste tijd. wel zijn ze stabiel genoeg om niet te verliezen. maar goed, we zullen zien.
Zeker. Speelde een prima wedstrijd. Was vorig jaar tegen Twente thuis ook erg goed.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Cler had de Arnaut toch aardig in de pocket hoor.
Grote kans op. Moeten twente en herenveen wel in de bekerfinale komen. Van NEC, Utrecht kunnen we wel winnen alleen Groningen is dan lastiger maar die moet ook wel te pakken zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou Been dan zomaar met Feyenoord nog Europa ingaan ?
Ooit heb ik gezegd dat Feyenoord gelijk zou spelen of winnen tegen AZ en Twente en daarna nog Europa in zou gaan. De eerste twee voorspellingen zijn uitgekomen nu die laatste nogquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou Been dan zomaar met Feyenoord nog Europa ingaan ?
Tiendalli had aan de andere kant ook Elia aardig onder controle, beter dan leerdam in de eerste helft.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Cler had de Arnaut toch aardig in de pocket hoor.
Was een zeer puike wissel van Vlemmings die de wedstrijd deed kantelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef Irrem het volgende:
[..]
Tiendalli had aan de andere kant ook Elia aardig onder controle, beter dan leerdam in de eerste helft.
Het gaat zeker spannendquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Grote kans op. Moeten twente en herenveen wel in de bekerfinale komen. Van NEC, Utrecht kunnen we wel winnen alleen Groningen is dan lastiger maar die moet ook wel te pakken zijn.
De Sloor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Die wissel was echt geniaal, De Sloor eruit voor De Tien, dat heeft de wedstrijd doen kantelen. Je kon aanvoelen dat het niet ging werken met De Leer tegen Elia, en zeker niet met De Sloor voor zich.
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 00:01 schreef n00000b het volgende:
We eindigen gewoon bij de nummers 5 t/m 8, ons speelschema is echt niet moeilijk. Leuk dit
Inderdaad, mooi ook dat het een beetje de jongere generatie is die goed aan het voetballen is. Kunnen we er misschien ook nog een mooi bedrag aan verpatsen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Opzich heb ik wel een redelijk tevreden gevoel tot nu toe over de tweede seizoenshelft. Natuurlijk spelen we geen briljant voetbal, maar bij vlagen spelen we heel aardig en dan heeft iedere ploeg uit het linkerrijtje het moeilijk. Misschien ben ik iets te optimistisch als ik zeg dat ik de tweede seizoenshelft van dit seizoen beter vind dan de tweede seizoenshelft van vorig seizoen, maar het is in ieder geval meer het aanzien waard. Komt wellicht ook door Wijnaldum en in mindere mate Fer en Biseswar, die maken het aanvallend veel leuker. Hoewel Fer geen aanvaller is natuurlijk, maar hij is wel vaak betrokken bij de omschakeling.
Was wel geflatteerd hoor. Twente had veel balbezit op eigen helft (Rajkovic en Wisgerhof konden elkaar prima vindenquote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef Chadi het volgende:
Wel lachen feyenoord 30% balbezit of zo en dan nog winnen
Godquote:Ongeveer 200 tot 300 gefrustreerde Twentesupporters hebben zich na afloop van de wedstrijd Feyenoord – Twente misdragen nabij de Rotterdamse Kuip. Na de verloren wedstrijd tegen de Rotterdamse stadionclub wilden de Twentefans hun woede afreageren. In de buurt van de bussen die de fans weer naar het oosten van Overijssel moesten brengen, braken ze door de hekken en dreigde een confrontatie met Feyenoordaanhangers. Stewards wisten de Twentenaren ternauwernood te stoppen, daarbij snel geholpen door de mobiele eenheid die zeker twee charges uitvoerde. Twee stewards raakten gewond.
Ten minste twaalf Twentefans werden ingerekend. Ze gooiden projectielen naar de politie. Een half uur na de wedstrijd keerde de rust langzamerhand terug. Overigens was het ook tijdens de wedstrijd onrustig in het stadion.
Vond Timmer niet zo goed hoor, alleen dat ene schot in de eerste helft zat hij goed bij, maar voor de rest heeft hij weinig moeten doen eigenlijk. Bij corners was hij echter weer zo vreselijk zwak, ik houd mijn hart vast bij een uitkomende Timmer bij cornersquote:Op zondag 19 april 2009 00:50 schreef Ritmo het volgende:
Pff, ik was echt pissig na die 1e helft, die hufters hadden een flink fluitconcert verdient als ze de 2e helft ook zo gespeeld hadden.
Maar in de 2e helft ging het zeer aardig, gewonnen en eigenlijk hadden ze er nog 2 bij mogen maken ook.
De laatste 2 maanden zijn eigenlijk pas een beetje representatief voor dit Feyenoord, dus mensen die volgend seizoen tevreden zijn met een 9e plek zijn niet goed bij hun hoofd. Als het vanaf het begin van het seizoen zo had gelopen stonden we bij de eerste 5 nu, het is geen toeval dat je van Twente, NAC en PSV wint en gelijkspeelt met AZ.
Timmer keepte wederom gewoon goed trouwens, en Tiendalli stond prima te verdedigen. Afscheid van Gerard was prachtig.
Heb je het tegen mij, half tammequote:Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef Ritmo het volgende:
Kunnen die 'grappige' joden hier gewoon optiefen met hun bedankjes? Hup PSV voor morgen.
Klopt maar hij doet het al weken prima, maar dat mag je niet zeggen natuurlijk want het is Timmer.quote:Op zondag 19 april 2009 00:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond Timmer niet zo goed hoor, alleen dat ene schot in de eerste helft zat hij goed bij, maar voor de rest heeft hij weinig moeten doen eigenlijk. Bij corners was hij echter weer zo vreselijk zwak, ik houd mijn hart vast bij een uitkomende Timmer bij corners.
Vond je Wijnaldum tegenvallen? Ik vond hem weer lekker dribbelen. Het rendement is nog te laag, maar het is leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 19 april 2009 00:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar hij doet het al weken prima, maar dat mag je niet zeggen natuurlijk want het is Timmer.
Wijnaldum viel tegen vandaag.
Wijnaldum viel tegen? Juist niet vond ik, zeker in de eerste helft was hij de enige die een beetje z'n niveau haalde. Hij moet alleen wel leren afronden, als hij een beetje kan schieten was het 3-0 geweest. Zijn aanname was weer fenomenaal, zijn handelingssnelheid hoog en hij was redelijk scherp. Hoewel hij de laatste 10 minuten wel duidelijk moe was.quote:Op zondag 19 april 2009 00:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar hij doet het al weken prima, maar dat mag je niet zeggen natuurlijk want het is Timmer.
Wijnaldum viel tegen vandaag.
Niet nodig om dat in dit topic te doen. Lijkt een beetje hyprociet.quote:Op zondag 19 april 2009 00:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Mag ik niet blij zijn voor mijn cluppie?
Dat mag uiteraard, maar ons bedanken slaat nergens op. Als we nergens meer voor hadden gespeeld had ik er niet mee kunnen zitten als we hadden verloren.quote:Op zondag 19 april 2009 00:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Mag ik niet blij zijn voor mijn cluppie?
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 19 april 2009 00:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niet nodig om dat in dit topic te doen. Lijkt een beetje hyprociet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |