Kijk de samenvatting op eredivsielive.nl maar, 2:40. Duidelijk natrappen imo.quote:Op zondag 19 april 2009 01:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Slingerden zijn benen niet gewoon door de val?
was het ook.. hij miste allenquote:Op zondag 19 april 2009 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk de samenvatting op eredivsielive.nl maar, 2:40. Duidelijk natrappen imo.
quote:
Twijfelgevalletje imo.quote:Op zondag 19 april 2009 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk de samenvatting op eredivsielive.nl maar, 2:40. Duidelijk natrappen imo.
Twijfel... Als er al twijfel is mag die toch weggenomen zijn door het feit dat hij niet weet hoe snel hij op moet staan om even verhaal te gaan halen.quote:
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.quote:Op zondag 19 april 2009 01:48 schreef TC03 het volgende:
Dat interview met Tomasson op eredivisielive.nl.Zijn manier van communiceren is echt aanstekelijk. Misschien komt het omdat Nederlands niet zijn eerste taal is, maar hij komt zo kinderlijk vrolijk over.
"Ik was moe, dat is logisch hè. Ja, natuurlijk, ik heb pas vier dagen getraind, logisch!"
Ook helemaal verbaasd dat Barbera Barend vond dat Feyenoord de eerste helft slecht speelde. Hij vond dat Feyenoord het gewoon goed gedaan had en dat er niks aan de hand was.Held.
Firefox met IE Tabquote:Op zondag 19 april 2009 02:00 schreef Juk het volgende:
[..]
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.![]()
Moet ik zelfs IE nog afstoffen ook.
lijkt mij verstandig, jullie zullen het zelf wel weer verneukenquote:Op zondag 19 april 2009 02:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik bedank jullie morgen wel als Ajax zelf optimaal heeft weten te profiteren, niet eerder.
Ach gossie gaan we lopen kutten in het Feyenoord topic?quote:Op zondag 19 april 2009 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Wat zijn we weer lekker opgefokt Ritmo. Sjonge jonge jonge jonge.
Ik heb net de nachtburgemeester gesproken van Den Haag, was jij dat toevallig? En graag gedaan.quote:
Grappig om te lezen dat uitgerekend jij dat neer durft te zettenquote:Op zondag 19 april 2009 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Vannacht om 0.45 nog de 2e helft gekeken![]()
Mijn Feyenoord
![]()
![]()
Zeer terecht die penalty.
Kwam om 0.15 nog de twente bussen op snelweg tegen met begeleiding
Ze waren 20 wedstrijden ongeslagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |