Ik was vanavond dus naar de stad, en ging wat drinken kopen. Ik sluit netjes aan in de rij, waar best veel mensen in stonden. Naja boeiend, max. 5 minuten en dan ben ik wel aan de beurt. Netjes wachtend leg ik mijn spul op de band, en toen kwam het...
Ik heb de duivel nooit gezien, maar dit kwam er denk ik dicht bij... Een stem die je de rillingen bezorgd en toen draaide ik me om: "GODVER!! DIT DUURT TE LANG, KAN ER NIET NOG EEN KASSA OPEN?! BINGO BEGINT OM HALF 9! WAAR IS DE BEDRIJFSLEIDER?"
Ik schrok me de tyfus, het aantal decibel, in de vorm van een tergende stem, door de winkel, van een persoon, die je zelfs in de hel niet als buurvrouw wil hebben, drong door tot mijn trommelvliezen.
afijn, een hoop starende blikken en de plaatselijke supermarkt-gangsters met hun opmerkingen later, kwam de bedrijfsleider eraan:
BL: "Goedenavond mevrouw, kan ik u ergens mee helpen, wat is het probleem?"
Duivel: "Kan er niet nog een kassa open?! Zijn jullie zo dom, dat er niet nog 1 KASSA OPEN KAN?! IK HEB MEER ZAKEN TE REGELEN"
BL: "Mevrouw als u nou even kalmeert ga ik het regelen."
Duivel: "Nu hoeft dat niet meer, ik ben al bijna aan de beurt"
En ze keek de andere kant op.
BL: "Excuses voor de overlast mevrouw." De bedrijfsleider liep, verbaasd, maar nuchter weg.. Daarna pakte ik mijn spullen en boekte hem ook weer.
Zo ging het:
Zo had het moeten gaan:![]()
Klacht: Wat bezielt sommige mensen, zijn ze hun realiteitszin verloren?!
Sub-klacht: Echt, schiet mij maar dood als ik zo lelijk wordt.
Sub-Klacht II: Vrouwen met een vlas snorretje (want dat had ze (zie paint))
Sub-klacht III: Mensen met verrotte tanden (want dat had ze (zie paint))
Sub-klacht IV: Lange rijen bij de kassa's, als je niet alle tijd hebt
Anti-klacht: De kassičre zag er wel goed uit.