In Blues Brothers 2000 speelde hij een gevangenis bewaarder.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef LaStrange het volgende:
Was dit zijn enige job als stemacteur of is 'ie ook bekend van andere personages?
Andere Muppetsfiguur dan... Frank Oz?quote:
Thats him!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere Muppetsfiguur dan... Frank Oz?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:14 schreef LaStrange het volgende:
tequila
Te makkelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:13 schreef LaStrange het volgende:
wtf Frank Oz heeft ook Yoda gedaan? Waarom heb je Sesamstraat en de muppets niet genoemd bij je hints??
43quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor soort drank gebruikt men voor een Spanish Coffee?
Omdat ie et wat moeilijker wilde houden wssquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:13 schreef LaStrange het volgende:
wtf Frank Oz heeft ook Yoda gedaan? Waarom heb je Sesamstraat en de muppets niet genoemd bij je hints??
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet sangria of rum. De dranksoort waar ik op doel komt eigenlijk niet uit Spanje
quote:
He shoots, HE SCORES!!!quote:
Nee, die stond achter de toonbank in de Diner.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:34 schreef LaStrange het volgende:
Aretha Franklin?
Ik ben bang van wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:38 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die blues brothers nooit gezien heeft
x 2 ben ik bang!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:38 schreef MaJo het volgende:
Ik wss ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:38 schreef MaJo het volgende:
Dan heb jij nog mazzel, de favoriete film van mijn vader is Russich en duurt 3 uurquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:42 schreef MaJo het volgende:
Pfoe ben niet de enigeen dat terwijl het mijn vaders favoriete film is en hij het er vaak over heeft
ik dacht dat jij je vader lief vond? Dit moet je hem dus maar niet vertellen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:42 schreef MaJo het volgende:
Pfoe ben niet de enigeen dat terwijl het mijn vaders favoriete film is en hij het er vaak over heeft
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:43 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Dan heb jij nog mazzel, de favoriete film van mijn vader is Russich en duurt 3 uur
LaStrange +1quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:44 schreef LaStrange het volgende:
Carrie Fisher
En ik weet wel waarom.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]welke dan?
zijn andere favoriet is my stepmother is an alien
Ik vind mijn vader ook lievquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je vader lief vond? Dit moet je hem dus maar niet vertellen!![]()
Maar je moet de film dus wel ff van hem lenen.
Man with a movie camera ofzoiets, BORING iigquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]welke dan?
zijn andere favoriet is my stepmother is an alien
Ik ookquote:
Moet je zeker doen. Dan zie waarom het een echte cult film is geworden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind mijn vader ook lievmaar gewoon nooit de mogelijkheid gehad om te zien
ga ik binnenkort maar eens doen dan, samen met papoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |