Is dat nog mogelijk dan??quote:Op donderdag 16 april 2009 21:11 schreef Flurry het volgende:
tja... dat hoop ik ook, maar de sequel is meestal slechter dan het origineel
Ik sluit me hierbij aan, ga hem ook niet kijken tenzij ik ergens verneem dat hij stukken beter is dan deel 1..quote:
Wat zijn die vermeende problemen die massaimmigratie (spatiegebruik.nl) teweeg brengt? Ik ga niet eens meer de moeite nemen om zo'n stukje broddelwerk te gaan bekijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
..... de vinger legt op problemen die massa immigratie teweeg brengt.
Misschien een rectificatie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef Opperkwal het volgende:
Is het niet een aanvulling ipv vervolg?
Nou, hij schijnt met professionele filmmakers in de weer te zijn....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:11 schreef Flurry het volgende:
Welk concept? Het ding was zo vaag dat je er van alles in kon zien. Jij zag jouw concept erin, ik het mijnequote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, hij schijnt met professionele filmmakers in de weer te zijn....
Trouwens die eerste versie vond ik qua concept wel degelijk goed, alleen de uitvoering was teveel geknip en geplak...
Godfather 2 is beter dan 1, vind ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:11 schreef Flurry het volgende:
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Godfather 2 is beter dan 1, vind ik.
Iedereen weet dat het WTC door Bush zelf is neergehaald. Als je die stokoude beelden uit 2001 wil gebruiken om hier bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten heb je ze toch echt niet allemaal op een rijtje.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, hij schijnt met professionele filmmakers in de weer te zijn....
Trouwens die eerste versie vond ik qua concept wel degelijk goed, alleen de uitvoering was teveel geknip en geplak...
Nou ja, het concept waarmee inzichtelijk werd gemaakt dat aan de hand van geweldadige Koranteksten aanslagen zijn gepleegd....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
Welk concept? Het ding was zo vaag dat je er van alles in kon zien. Jij zag jouw concept erin, ik het mijne
Integratieproblematiek.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wat zijn die vermeende problemen die massaimmigratie (spatiegebruik.nl) teweeg brengt? Ik ga niet eens meer de moeite nemen om zo'n stukje broddelwerk te gaan bekijken.
Vrij grote kans dat Wilders dat óók als bedreiging ziet.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef Leevancleef het volgende:
Laat Wilders eens een film maken over de ware bedreiging voor Westerse samenleving; de ongeletterde volksmassa's die debatten verzieken met hun polariserende stellingnames en de maatschappij ontwrichten met hun nationalisme, racisme en algeheel gebrek aan fatsoen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Hexagon het volgende:
E dan te bedenken dat vervolgfilms meestal slechter zijn dan de eerste
Godfather 2.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Hexagon het volgende:
E dan te bedenken dat vervolgfilms meestal slechter zijn dan de eerste
Hoog niveau weer.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
[ afbeelding ], Geert wilders 'owned' gewoon, hij doet het op een lompe manier.. dat wel.
Maar dat is blijkbaar noodzakelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |