Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.. Zijn er mensen waarvan je dit gedrag verwacht?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Juist wel, als iemand op het punt staat te gaan meppen of zijn ontlasting te gaan eten is dat kassa
Dat eerste zou ribas tijdens de kickoff kunnen zijn, dat laatste: Peterquote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.. Zijn er mensen waarvan je dit gedrag verwacht?
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef AmberTheBunker het volgende:
Eerst zien dan geloven met die Huub!
Niet tijdens de kickoff. Verder geen idee, ik was niet bij de casting.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.. Zijn er mensen waarvan je dit gedrag verwacht?
Peter die z'n ontlasting gaat eten??quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat eerste zou ribas tijdens de kickoff kunnen zijn, dat laatste: Peter
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef AmberTheBunker het volgende:
Update: We moeten toch weer vanaf maandag beschikbaar zijn..:S
of niet nakend sex hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Ja misschien vinden we je gewoon niet zo interessant.
Maargoed, vraagje, zou je nakend sex hebben in de bunker? Of gewoon alleen naakt gaan in de bunker?
Stoort het je niet dat het allemaal niet bepaald professioneel geregeld is?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef AmberTheBunker het volgende:
Update: We moeten toch weer vanaf maandag beschikbaar zijn..:S
Ik vind het niet onprofessioneel geregeld. Sommige dingen lopen nu eenmaal niet altijd zoals je ze gepland hebt. Verder heb ik sinds kort het regelboek. Is er een soort psychologisch onderzoek geweest.. Ik vind het allemaal wel meevallen!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Stoort het je niet dat het allemaal niet bepaald professioneel geregeld is?
Je bent hartstikke interessant!!! Ik vind je nu al helemaal te gek!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef AmberTheBunker het volgende:
Persoonlijk ben ik dol op sex met kleding aan![]()
Uhm.. ik heb niet het vermoeden dat ik sex zal hebben in de bunker. Dit is in ieder geval wat ik aan mijn achterban belooft heb. Tja, ik snap het wel.. Tot nu toe ben ik ook niet zo interessant. Ik moet het toch hebben van de streams vermoed ik.
Niet heel veel anders dan bij andere reality programma's.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Kun je ons vertellen wat de regels in de bunker zijn?
Ja super he! Ik was ook helemaal blij.. Ook meteen op de eerste pagina als je de krant opslaat.. Je oog viel er direct op. Vanavond de kick-off.. benieuwd?? Ik ga zeker even kijken, alvast een voorproefje voor maandagquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:06 schreef happyme28 het volgende:
Je klinkt als een leuke, intelligente meid! Leuk stuk in het NHD en dat je uit N-H komt is een pré
Hey Lars,quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
Hey Amber
Ik heb bij je in de klas gezeten op het OSG (zie fobo)
Heb je de laatste tijd ook niet meer gezien bij de Beiaard.
De mensen hebben echt een verkeerd beeld van je ja, je bent totaal geen 'tutje'![]()
Veel succes in ieder geval, ik ga het volgen !
Gr Lars!
Gaat goed komen !!quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:34 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Hey Lars,
Leuk dat je me gaat volgen! Ach dat beeld stellen ze nog wel bij toch?
Groetjes, Amber
Fan was..., is een groot woord! Alle mensen die in DGK zaten waren niet mijn mensen. Maar als ik er dan eentje moet kiezen dan maar Lieke.quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef itsme het volgende:
hmm jammer dat je een "fan"was van Lieke.Wel goed dat je zo openhartig bent.
Integendeel, dat strekt haar tot eer!quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef itsme het volgende:
hmm jammer dat je een "fan"was van Lieke.Wel goed dat je zo openhartig bent.
I wish you luck,maar stem je wel weg als het kanquote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef AmberTheBunker het volgende:
Zo jongens, het begint nu allemaal wel erg dichtbij te komen. Ik ben gevraagd om zondag al beschikbaar te zijn waarvoor is nog onduidelijk behalve dat er nieuwe persfoto's gemaakt gaan worden! Hier ben ik zelf echt erg blij mee, want deze vind ik verschrikkelijk.. Dus het is allemaal weer een dagje eerder.. Een deze dagen maar al m'n spullen inpakken en dan iedereen gedag zeggen. Want ik kom echt pas over 25 dagen terug! Ik heb er zeker veel zin in maar ook vind ik het wel een beetje eng. Ik weet namelijk niet precies wat ik van het programma maar natuurlijk ook van jullie als streamers en stemmers moet verwachten. Wish me luck!
Doekje erbij?quote:Op maandag 27 april 2009 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Integendeel, dat strekt haar tot eer!
wordt je af en toe niet misselijk van je eigen uitspraken pearlbitchquote:Op maandag 27 april 2009 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Integendeel, dat strekt haar tot eer!
Precies! Ze heeft dezelfde instelling als Lieke: een doorzettertje, sociaal en eerlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Joylove het volgende:
Ik vindt haar ook echt een doorzetter Bah dat vreselijke eten dat doet ze zonder te morren Ze heeft wat voor anderen over maar ze is wel rechgt voor de raap Plus zoals nu ook ik stap wel op de fiets Ik vindt het een toppie meid
Nee, niet als ik weet dat ik het bij het juiste eind heb.quote:Op maandag 27 april 2009 01:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
wordt je af en toe niet misselijk van je eigen uitspraken pearlbitch
Grappig dat je mij hier op aanspreekt, terwijl je in diverse topics kunt constateren dat de devotie jegens een zekere andere speler uit DGK nog steeds dezelfde groteske vormen heeft als pakweg een jaar geleden.quote:Op maandag 27 april 2009 02:06 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch jouw adoratie/fetisj voor vrouwen die meedoen aan reality programma's is echt eng..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |